výkon v prdeli a nenažraná spotreba

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
teslo

výkon v prdeli a nenažraná spotreba

#1 Príspevok od užívateľa teslo » St Apr 18, 2007 7:20 pm

Prelietal som 40 tis Km na mojej majestíne a teraz posledných tisíc km sa to chová veľmi čudne ... ledva sa vyplazí do 90km/h, keď polietam hodinku, tak to zrazu na plnom plyne prudko zrýchli a hurá 120. Potom postojí jednu noc a všetko je zase pri 80-90km/h ... neviem čo s tým a včera som si všimol olej ako mi steká pod krytkou vzduchového filtra. Celá komora sania vzduchu je zasraná od oleja a po mesiaci čerstvo vymeneného oleja tam nezostal ani ťuk. Inak celých 40 tis km mi z neho neodišla ani kvapka ... neviete plz čo s tým môže byť???

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa lil_b » St Apr 18, 2007 7:22 pm

za tých 40 tis si chodil s tým do servisu?
filtre, naplne, ....?
podpis som si este nenastavil

teslo

výkon v prdeli

#3 Príspevok od užívateľa teslo » St Apr 18, 2007 7:32 pm

no ... ak sa mám priznať ... tak len olej ... raz to bola sviečka ... a to je asi tak všetko ... :oops: ale vo vzduchovom filtri to nie je ... teda aspoň myslím, lebo keď som ho dal dole... tak to nepomohlo ...

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa lil_b » St Apr 18, 2007 8:10 pm

mPershing napísal:Mozno valceky vo variatore - ak raz ide 120, a potom len 90, potom zase 120 - asi budu uz nejake hranate.
Lanka mas namazane vsetky?
Ale prosim odbornikov, aby mi vyvratili alebo potvrdili moj nazor. Dakujem!
môžu to byť aj valčeky a je to viac než pravdepodobné...
podpis som si este nenastavil

teslo

valceky

#5 Príspevok od užívateľa teslo » St Apr 18, 2007 9:38 pm

Nie ... to by som musel počuť na otáčkach nie??? Lebo ja len pridám šťavu do motora ... a motor nejde do otáčiek ... Počuť iba ako ho sýtim .. ale výkon nikaj nič...

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa dr.snake » St Apr 18, 2007 9:53 pm

lager
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#7 Príspevok od užívateľa aumirek » St Apr 18, 2007 10:08 pm

změř kompres ale mám za to že to chce GO

teslo

GO

#8 Príspevok od užívateľa teslo » St Apr 18, 2007 10:15 pm

Už tam bežím :))) Pár ľudí mi povedalo ... že sa do toho kľudne môžem pustiť sám, ak to chcem ... ... tak sa rovno spýtam: Je to BUBUBU? A ak nie ... tak čo môže taká sranda stáť priamo v YAMAHA service??

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#9 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Apr 18, 2007 10:34 pm

4t je pekne na hovno rozoberat a skladat...hlavne rozvody...ak mas cas a dobru dielnu zmaknes...ale vsetko si treba fotit a znacit vzajomnu polohu
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

teslo

GO

#10 Príspevok od užívateľa teslo » St Apr 18, 2007 10:35 pm

v tom prípade serjem na to ... bo s jedným gola kľúčom a krížovým šrobovákom sa mi do toho absolútne nechce :( ...

scrat

#11 Príspevok od užívateľa scrat » St Apr 18, 2007 10:51 pm

alcatelko napísal:4t je pekne na hovno rozoberat a skladat...hlavne rozvody...ak mas cas a dobru dielnu zmaknes...ale vsetko si treba fotit a znacit vzajomnu polohu
ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#12 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Apr 18, 2007 11:06 pm

no neviem...125ka...uz len do leonarda ide plna prdel kablov a vytiahnut motor je zabava...rozvodovku to ma na strane zapalka a zapalko je za olejovou "vanou" (za vekom s olejom) atd atd...50ka v pohode ale "maxik" a zvlast znackovy uz taka sranda nie je...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#13 Príspevok od užívateľa theruck » Št Apr 19, 2007 8:55 am

scrat napísal:
alcatelko napísal:4t je pekne na hovno rozoberat a skladat...hlavne rozvody...ak mas cas a dobru dielnu zmaknes...ale vsetko si treba fotit a znacit vzajomnu polohu
ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
z majesty neda sza 4 h ani plasty dole :)

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#14 Príspevok od užívateľa aumirek » Št Apr 19, 2007 11:13 am

theruck napísal:
scrat napísal: ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
z majesty neda sza 4 h ani plasty dole :)
motor jsem párkrát dělal teda na 50 tce do posledního šroubku je to celkem jednoduché musím ale uznat největší problém ty plasty

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#15 Príspevok od užívateľa dr.snake » Št Apr 19, 2007 2:02 pm

theruck napísal:
scrat napísal: ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
z majesty neda sza 4 h ani plasty dole :)
nemusi odplastovavat cely skuter ak robi motor
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#16 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Apr 19, 2007 4:04 pm

2t 50ka no problemo...4t 125 ka prestava sranda :lol:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#17 Príspevok od užívateľa kukolarik » Št Apr 19, 2007 4:54 pm

dplnim alcatelka

4T 125ka injektor je uz uuuplna beznadej
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#18 Príspevok od užívateľa dr.snake » Št Apr 19, 2007 4:59 pm

kukolarik napísal:dplnim alcatelka

4T 125ka injektor je uz uuuplna beznadej
presne zato mam 70ccm co ide lepsie jak 125ccm 4T a urobis generalku za 30 min....a veci lacnejsie 3x :D
podpis som si este nenastavil

teslo

výkon v prdeli

#19 Príspevok od užívateľa teslo » Št Apr 19, 2007 9:54 pm

no tie plasty nebude problém, lebo na všetkých sú vylámané tie úchyty ... :D absolútne nechápem ako to môže ešte držať pokope...

DracikVTH

#20 Príspevok od užívateľa DracikVTH » Št Apr 19, 2007 10:17 pm

Moja 125 mala malicku dierku na nasavacom hrdle z karburatora do motora a tiez stratila vykon ledvala 60km/hod a spotreba stvrt nadrze na 15km.Mozno ze tam bude chyba.

teslo

výkon v prdeli a nenažraná spotreba

#21 Príspevok od užívateľa teslo » Ut Máj 29, 2007 12:59 pm

som to konštrukčne skúmal a tuto priateľ nadomnou mal recht... Tesnenie je popraskané ako pery starej afričanky... kľudové otáčky sú na skapanie ... keď pritlačím karbík silou k motoru, tak sa rozbehnú... a počuť ako tade fučí ... toš to skúsim nejak zalepiť ale nemám šajnu ako, keď to tam drží ako hluchý dvere...

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"