vysoka teplota
Moderátor: Moderators
vysoka teplota
zdravim....co myslite moze odstranenie rebrovania na maske (aprilka SR50 racing LC), dal som mriezku, znizit efektivitu chladica? Teplota sa mi drzi stale tesne pod cervenym (nova pumpa, odstraneny termostat, snimac ok, vycisteny chladic)..mam tam valec TopPerformance 70ccm..
Nooo mam doma jeden chladic z Range Rovera, ale to by som asi stale chodil iba po prednom ak by som sa vobec pohol
. nie vazne rozmyslal som aj nad tymi prietokovymi chladicmi, ale neviem neviem ci by az tak zrazili tu teplotu..len mi nejde do hlavy preco to neuchladi a to som este neskusal ist v tomto pekle
co je vonku.


- Zoidberg
- trojkolkár
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Frýdek-Místek
Co tak zkusit dát pryč ten přední plastový díl. ve kterém jsou ty průduchy? Drží akorát na dvou šroubcích, takže otázka minuty. A pak už uvidíš, buď to pomůže a ty budeš vědět že ta mřížka dělá binec, nebo ne a můžeš špekulovat nad nějakým přídavným chlazením. Tu mřížku chci mimochodem dát taky, ať není vidět chladič. Jinak mi Aprilka chladí i v tom horku výborně.
podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
mriežka podla mojeho názoru ten prietok vzduchu cez chladič nemôže natolko opvplyvniť že ak ju dáš dole tak sa to bude lepšie chladiť.... skorej si myslím že je problém v tom že ten chladič nieje robený na taký velký valec...a to že saTi drží pod červeným ešte nič neznamená... ktovie kolko to má vlastne stupňov ..tie teplomery na scootroch ale aj na autách sú orientačné a nie moc presné....ide tam viacmenej o to aby si zistil ak sa to prehrialo a vybehne to do červeného a nezabudni že je teraz moc teplo...a tlakový chladiaci okruh je ak má aj 100°C uplne v pohode lebo tam voda začína variť až okolo 110°C ak je samozrejme dobrý ten tlakový uzáver na chladiči. Ja na mojom mám prevádzkovú teplotu ak mám dve políčka z piatich na tom mojom LCD displeji a dakedy teraz ak je moc teplo a trocha postojím tak hneď mám naskočené tri políčka ale vôbec netuším kolko °C to vlastne je v reále.Ale vtedy mi už zapne vetrák a ak by to skočilo na 4 tak asi už nieje dobre.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

Ten plastovy diel som dal prec hned, ale nemalo to ziadny vplyv..Skusil som polozit na tu mriezku ruku ked som isiel asi 60 a necitil som ziadny napor vzduchu. Proste ten vzduch krasne obteka prednu masku scootra, takze je mozne ze tie original mriezky su tvarovane tak, aby ten prud vzduchu nasmerovali na chladic.... Ostava mi asi naozaj rozobrat a skusit ich tam vratit.
No to mas pravdu, na tom analogovom budiku veru nezistim kolko to ma stupnou a dokonca ked vypnem klucik tak rucicka zostane niekde v strede prveho policka, takze ma aj nejaky offset. Je mozne ze ta vysoka teplota je len moj subjektivny pocit a moze to byt uplne v pohode. Len ked ju vidim pod tym cervenym tak si nevychutnavam jazdu, ale len myslim nato kedy mi to prdne
...

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ked das 70ccm tak sa necuduj ze ti to nestiha chladit...a u 2t je to divne ale je to pravda ze nad 80°C uz citit ako klesa vykon...ideal je to okolo tych 65-75°C...cize chladit chladit a chladit
daj si tam volakde pridavny chladic alebo tak...a ked chces prsnu teplotu zozen si digi teplomer na valec 


............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov