
Specialny "tesco" scooter
Moderátor: Moderators
- citajuci
- st. kolobežkár
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: So Jún 09, 2007 11:10 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Hlohovec
ved ked je prerušovač tlaku tajného abs skrytý...tak ho tam predsa nenájdeš... to je zmyslom utajovania.Look napísal:Tak potom mi dajte fotky toho ABS som zvedavy kde ukryli ten zazrak, a az je to aj daky prerusovac tlaku tak ak ten chcem vidiet kde je skryty
a odhalit utajované je zmyslom špionáže...
a odhalit niečo tajné...a prezradit to... ved to je hlupost. Preto to nenájdeš...resp. nikdy neuvidíš

podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Takto to vypadá na Mišovom scootri YAMASAKI a na spodku je aj nejaký nastavovací element ktorým sa pri točení či už jedným alebo druhým smerom podla vyjadrenia majitela nič nemenilo na brzdnom výkone skrátka že vraj to brzdilo furt rovnako...podla mňa ak je tam nastavovacia skrutka alebo čo to je tak je to asi len nejaký redukčný ventil alebo obmedzovač tlaku či už počiatočného na začiatku brzdenia alebo počas celého času stlačenia brzdovej páčky.




Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
To akože ABS je asi len nastaviteľný obmedzovač tlaku. Mám taký dojem, že tento výkrik techniky je montovaný len na malé Číny. (Vidíte, co vymysleli soudruzi v daleké Číne?)
Niečo podobné bolo voľakedy na zadných nápravách osobákov (Lada, Fiat a pod.) a regulovalo to tlak v zadných brzdách podľa zaťaženia auta. Čím bola viac zaťažená zadná náprava, tým vyšší tlak bol v brzdách a opačne. Výsledok bol taký, že neblokovali zadné kolesá.
PS: Nemáš na skútry čínske ABS - nevadí, nastriekaj si kotúč WDčkom. :gt2:
Niečo podobné bolo voľakedy na zadných nápravách osobákov (Lada, Fiat a pod.) a regulovalo to tlak v zadných brzdách podľa zaťaženia auta. Čím bola viac zaťažená zadná náprava, tým vyšší tlak bol v brzdách a opačne. Výsledok bol taký, že neblokovali zadné kolesá.
PS: Nemáš na skútry čínske ABS - nevadí, nastriekaj si kotúč WDčkom. :gt2:
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
ohledně toho ABS nevím co se hádáte přitom maj pravdu ti co tvrdí že to je i ti co tvrdí že to není ABS.Pokud jen trochu znáte princip ABS musíte vědět že to porovnává a upravuje brzdnou sílu na 4 kolech aby to nebloklo a brzdili všechny kola stejně a mnoho jiného.Je to poměrně složité zařízení a proto u jednoho kola žádné čidla a nic nemusí bejt a i když to umí nedovolit blokovat tak to ABS v podstatě není jestli to k něčemu je dobré nebo ne to už at posoudí každej sám.Na druhou stranu pokud by to montovala nějaká značka mnozí by tu chrochtali blahem a tvrdili jak to je super.Ps a i když nepopírám že ABS u auta je perfekt nedovolím si tvrdit jak někteří že na sněhu zastavím stejně jak na suchém myslím vzdálenost.A přirovnal bych to k automatické převodovce i když s nadsázkou.Pokud neumím řadit nevím kdy řadit a nemyslím u řízeni je ta převodovka dobrá a pokud neumím brzdit a nevím že na sněhu nemohu na brzdu dupnout a musím brzdit s rozumem je to ABS jediná záchrana.
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
videl si uz skutocne abs na motorke? uplne bezna vec u velkych moto...a mas tam poriti elektroniky...hlavne cidlo na prednom kolese...takze kvazi abs nie je abs...lebo abs udrziava vzdy taky tlak aby kolo najlepsie brzdilo (cize jemny preklz)...kvazi abs sproste obmezduje tlak...cize na asfalte nebrzdi a na prachu ide do smyku...aumirek napísal:ohledně toho ABS nevím co se hádáte přitom maj pravdu ti co tvrdí že to je i ti co tvrdí že to není ABS.Pokud jen trochu znáte princip ABS musíte vědět že to porovnává a upravuje brzdnou sílu na 4 kolech aby to nebloklo a brzdili všechny kola stejně a mnoho jiného.Je to poměrně složité zařízení a proto u jednoho kola žádné čidla a nic nemusí bejt a i když to umí nedovolit blokovat tak to ABS v podstatě není jestli to k něčemu je dobré nebo ne to už at posoudí každej sám.Na druhou stranu pokud by to montovala nějaká značka mnozí by tu chrochtali blahem a tvrdili jak to je super.Ps a i když nepopírám že ABS u auta je perfekt nedovolím si tvrdit jak někteří že na sněhu zastavím stejně jak na suchém myslím vzdálenost.A přirovnal bych to k automatické převodovce i když s nadsázkou.Pokud neumím řadit nevím kdy řadit a nemyslím u řízeni je ta převodovka dobrá a pokud neumím brzdit a nevím že na sněhu nemohu na brzdu dupnout a musím brzdit s rozumem je to ABS jediná záchrana.
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
samozřejmě viděl lepe řečeno četl jsem o tom něco a až tak běžná věc to zase není a navíc jestli užitečná nebo ne je dle těch testu diskutabilní a proto u těch opravdu dobrejch stroju se dá vypnout a záleží jen na uživateli jestli používá nebo ne ono je opravdu diskutabilní jestli u jednoho kola to je opravdu ABS a jestli to k něčemu je
- Tao
- v podmienke
- Príspevky: 403
- Dátum registrácie: Ut Júl 24, 2007 3:52 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Slov. Lupca
- Kontaktovať užívateľa:
Hadajte ktora z tych moto ma ABS:
http://www.youtube.com/watch?v=MVSjoyE7nsk
http://www.youtube.com/watch?v=MVSjoyE7nsk
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
preco u jedneho/dvoch kolies nemohlo ist o abs? ono to neporovnava kola navzajom (to je skor esp) ale ci je kolo v pohybe alebo je zablokovane...aumirek napísal:samozřejmě viděl lepe řečeno četl jsem o tom něco a až tak běžná věc to zase není a navíc jestli užitečná nebo ne je dle těch testu diskutabilní a proto u těch opravdu dobrejch stroju se dá vypnout a záleží jen na uživateli jestli používá nebo ne ono je opravdu diskutabilní jestli u jednoho kola to je opravdu ABS a jestli to k něčemu je
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
no ale to jsi na omylu pokud jenom zajistí aby to kolo se točilo a nebloklo je ti to na nic představ si že pravá strana pojede třeba po štěrku a bude se sice točit ale brzdit už moc ne levá strana po suchém asvaltě také se bude točit ale brzdit plnou silou co to asi udělá takže to ABS musí zajistit a kontrolovat mnohem víc než jenom aby kolo nestálo a proto na jedno kolo to sice je ABS také ale asi jako chytrá Horákyně ani nahá ani oblečená čili je to ABS a není to ABS.Ale dle mne není špatné i na skutru pokud tam je něco co ti nedovolí zablokovat kolo at už se to jmenuje jakkoliv ale tto je věc názoru a samozřejmě si nedělám iluze že zrovna čína to má vymakané ale na druhou stranu vždy platilo že v jednoduchosti je sílaalcatelko napísal:preco u jedneho/dvoch kolies nemohlo ist o abs? ono to neporovnava kola navzajom (to je skor esp) ale ci je kolo v pohybe alebo je zablokovane...aumirek napísal:samozřejmě viděl lepe řečeno četl jsem o tom něco a až tak běžná věc to zase není a navíc jestli užitečná nebo ne je dle těch testu diskutabilní a proto u těch opravdu dobrejch stroju se dá vypnout a záleží jen na uživateli jestli používá nebo ne ono je opravdu diskutabilní jestli u jednoho kola to je opravdu ABS a jestli to k něčemu je
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
aumirek...kkolo na strku bude prerusovane brzdit...kolo na asfalte bude brzdit tak aby sa nezablokovale ale x-krat vecsou silou...aby si nedostal v takejto situacii smyk si postrazi esp a podobne somariny...cinske kvazi abs je nadobka s piestikom pod ktorym je pruzina...cize po dosiahnuti urciteho tlaku si cinsky sudruhoovia inziniery povedali ze cinske gumy uz presmyknu tak to pretlaci pruzinu a stratis tlak v sustave a brzdi ti to len do urcitej miery...tak isto tam mohli dat bubnove brzdy a maly by rovnaky effekt za polovicu nakladov...to je tiez paradne abs...este sa mi predne kolo v zivote nepodarilo zablokovat 

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
já to čínské ještě rozdělané neměl netvrdím že to je plnohodnotné abs dle mne spíše takovej omezovač ale budu tvrdit že i s tím omezovačem to je nesrovnatelně lepší a učinější než buben no a že se ti nepodařilo zablokovat přední kolo tak jistě mnozí tu by ti mohli vyprávět že to opravdu jde a dobře spíše bych řekl že je umění brdit tak abys ho neblokl a chce to cvik a celkem jsem rád že to tam je nebot manželka přešla s babety a tam jsi mohl tlačit na brzdu a pokud jsi nepomáhal očima tak nic moc takže myslím že jinak by už párkrát šla k zemi ale je pravda že to je o umění umět brzdit s rozumem a citem a vzhledem k tomu že tam je max rychlost teda oficiálně kolem 50 km tak jsou učiné víc než dost
- Tao
- v podmienke
- Príspevky: 403
- Dátum registrácie: Ut Júl 24, 2007 3:52 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Slov. Lupca
- Kontaktovať užívateľa:
Ja by som povedal asi tolko ze na doraz sa brzdi vacsinou v krizovych situaciach teda ked sa stane nieco necakane a to sa malokto dokaze kontrolovat takze ide skor reflexom na plnu brzdu kde zablokovane predne kolo neni nic prijemne. Takze radsej akekolvek ABS v podobe slabsej brzdy ako flek a okamzite prezeranie asfaltu v makro rezime.
podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Presne tak...mne sa naposledy podarilo bloknúť predok pred spomalovacím hrbom na ceste ako sme išli zo Senca večer bolo to len tak tak ochlp...som si neuvedomil že sa ten asfalt nejak leskne a je šmyklavejší ako inde... 

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
no ono jen opravdu dobrej řidič počítá se vším a reaguje správně /nepočítám se mezi ně/ to znamená nelekne se a nebrzdí více jak je nutné nebo jak píše vlado nebrzí na čáře na cestě a mnohé jiné.Mnoho lidí má strach brzdit za deště ale nevadí jim pokud jenom semtam kapne a přitom to je to nejhorší mnohdy stejné jako náledi