porovnavanie rychlosti seriovych,(tuning) skutrov
Moderátor: Moderators
pocuj inak niekde neviem ci tu alebo na druhom fore som cital ze s toho vytiahnes 88 ako je to mozne ja uz pri 65 70 mam 9000 otacok ako tocilo by aj viac ale to uz neriskujem myslis ze tie valceky to upravia trochu ?scrat napísal:jj, a čínska 4T seriovka dokáže podla brzdy zatočiť až 80km/h v reali ale pri 10000rpm, a to sa este nikomu nepodariloScarp napísal:Inak aby sa nepovedalo moje porovnanie : Seriovy maximalka 55
Tuning - max 70 prevody viac nepustia ale co mi scrat posielal ze je k tomu pisane k valcu tak seriovy motor dosiahne maximalky na nieco okolo 550 m a moj motor na cca 250 nejde o maximalku ale vykon
podpis som si este nenastavil
-
kuboo_Z
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
inac co sa kazdy pyta to kolko ti to da? keby aj 200 je to nepodstatny udaj,hlavne u skutra...viac ako 90aj tak legalne ist nemozes a uz aj tych 90 je na malych koleckach o hubu...(14palcov a menej) skor by som sa pytal ako to taha do kopca,ako to zrychluje a pod...aj zo 4 konmi to rozpumpujes teoreticky na 160...(staci dobra kapotaz a taka 20 stupnova prevodovka
)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
geetee
viac ako 45 je u 50ky nelegalnealcatelko napísal:inac co sa kazdy pyta to kolko ti to da? keby aj 200 je to nepodstatny udaj,hlavne u skutra...viac ako 90aj tak legalne ist nemozes a uz aj tych 90 je na malych koleckach o hubu...(14palcov a menej) skor by som sa pytal ako to taha do kopca,ako to zrychluje a pod...aj zo 4 konmi to rozpumpujes teoreticky na 160...(staci dobra kapotaz a taka 20 stupnova prevodovka)
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ako u ktorej
ked mam v tp 70 a Acko vodicak...a ty co nemaju ani tp k tomu 
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
ktmDriver
-
scrat
88.8 pri 8000rpm. Je to preto lebo mám čiatočne zmenený prevod a hlavne kvalitný kevlarový remen. Mám Polini vario s vačším priemerom a preto som mohol použiť dlhší remen. No aj tak si myslím, že najvačšia slabina u čína skutrov je remen lebo ten hltá v priemere až 20% výkonuScarp napísal:[som cital ze s toho vytiahnes 88 ako je to mozne ja uz pri 65 70 mam 9000 otacok ako tocilo by aj viac ale to uz neriskujem myslis ze tie valceky to upravia trochu ?
- Finkis
- trojkolkár

- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: Po Mar 20, 2006 7:21 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: RUZOMBEROK
90 no problem po rovine len alci ma pravdu tu nejde o to kolko to da v tych kopcoch to treba porovnavat na zraze sme sli ja a priatelka cca 80Km/h sme sli hore donovalmi z BB do RK 40Km/h kontrasku som mal seriovu cize remen preklzoval motor mal rezervu stale. pre info ja mam okolo 90Kg a priatelka 55Kg + este nejaky ten stan a prislusenstvo vsak ma videli aky som siel nalozenykuboo_Z napísal:a to po hentakom tuningu ti to kolko ide...Finkis napísal:Sadnem mu na to ja a mozno sa to nebude chciet ani pohnut. Optik ja mu dam sadnut na moj no ale to uz bude treba trat lemovat gumamy aby nahodov nevzlietol
podpis som si este nenastavil
-
scrat
mám vario s vačším priemerom a kratším vodiacim valčekom, takže remen môže vytlačiť vyššie ale zas pri volnobehu nedokáže padnuť až uplne dole. Vdaka tomu som mohol nahodiť dlhší remen bez toho aby som sa bál, že mi pri volnobehu vypadne zo zadnej remenice. Takže pri maximálke je teraz remen na variu vyššie a vzadu tak ako pred tým, to je ten zmenený prevodový pomer.Scarp napísal:Co myslis tim ciastocne zmeneny prevod ?
-
kuboo_Z
Finkis napísal:90 no problem po rovine len alci ma pravdu tu nejde o to kolko to da v tych kopcoch to treba porovnavat na zraze sme sli ja a priatelka cca 80Km/h sme sli hore donovalmi z BB do RK 40Km/h kontrasku som mal seriovu cize remen preklzoval motor mal rezervu stale. pre info ja mam okolo 90Kg a priatelka 55Kg + este nejaky ten stan a prislusenstvo vsak ma videli aky som siel nalozenykuboo_Z napísal: a to po hentakom tuningu ti to kolko ide...tak to skuste nalozit na tie vase 50 a skuste Donovali prinajlepsom spalite iba remen
to mash pravdu o tu rychlost by ani neslo ale tak ja zatila bez tuningu som isiel s kamosom do kopca dokopy 120 kg isli sme tak 45-50 a ta motorka sa uplne trapila...
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ked sme v brne s qyxzom fotili vyjazd tak ja 62kg+qyxzo (neviem kolko ale dost
) hore kopcom 90+
dole podla tacha 44 a to sme davali vsetko (real tak 110
)
akurat chudak karter...od spojky a varia sa prehrial karter a vystriekal mi olej z prevodov (bolo ho tam vela) a skrutil sa mi az tak blatnicek ze drel o kolo a kus mi ho utavilo
akurat chudak karter...od spojky a varia sa prehrial karter a vystriekal mi olej z prevodov (bolo ho tam vela) a skrutil sa mi az tak blatnicek ze drel o kolo a kus mi ho utavilo
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
kuboo_Z
alcatelko napísal:ked sme v brne s qyxzom fotili vyjazd tak ja 62kg+qyxzo (neviem kolko ale dost) hore kopcom 90+
dole podla tacha 44 a to sme davali vsetko (real tak 110
)
akurat chudak karter...od spojky a varia sa prehrial karter a vystriekal mi olej z prevodov (bolo ho tam vela) a skrutil sa mi az tak blatnicek ze drel o kolo a kus mi ho utavilo

