znizenie rozsahu variatora - dve remenice
Moderátor: Moderators
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Je tu z toho sranda, lebo polovica z vás (tá na tých poldecákoch) ešte nepochopila, že tým sa dá skrátiť celkový prevod, bez ovplyvnenia otáčkových pomerov v nízkych rýchlostiach. Takže, keď sme to urobili u pedra a tomu to zvýšilo akceleráciu a max. rýchlosť na skoro 90, pričom do 55 kmh to ide v tých otáčkach ako predtým, tak to sme si vymysleli.
podpis som si este nenastavil
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
125. No keďže predtým to vyliezlo na 8000 a ďalej nevládal lebo šiel 85. Potom vytočí 9500 pri 90. Comprende? Pri 85 má teraz okolo 9000+-.
Naposledy upravil/-a jean v Ut Sep 04, 2007 1:52 pm, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
sry ale ked sa to prirovna k autu to je ako keby si mal 6 stupnovu prevodovku a odstranil by si 5ku a 6ku aby ti to slo rychlejsie.... :dontknow:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Nie to je ako by si skrátil 6, na ktorej predtým auto šlo 200 pri 4000 a terat ide 200 pri 5000. Kedy bude mať väčšiu silu na 6 a ak má max otáčky 6000, tak možno potiahne tú 6 aj za 200.
Inak koľko sériových áut do 2litrov dosiahne max rýchlosť na 6? Väčšina z nich to potiahne skôr na 5.
Inak koľko sériových áut do 2litrov dosiahne max rýchlosť na 6? Väčšina z nich to potiahne skôr na 5.
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ano ale u variatora nastavujes otacky (v priklade auta) na 6ke valcekmi...cize vdaka valcekom si mozes vybrat ci to bude na 4000 alebo 7000...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
ale on chcel ist na 4ke v nizkych a na 6tke vo vysokych otackach
ja chapem tu teoriu - keby si mal stabilny prevod alebo prilis kratky remen a ides tych 60 na 5000 otackach a zrazu ho vytiahnes na 9000 otacok tak by si mal o tolko percent kolko si zvysil otacky zvysit aj rychlost (alebo to este nasobit/delit pomerom aky tam je)
ako ale povedal tomu variatoru aby uz pri 40 km/h nebol na tom limite to fakt neviem a neviem ani co by to spravilo keby siel z kopca 60 a zrychlovalo by mu to (roztrhol by remen?)
ja chapem tu teoriu - keby si mal stabilny prevod alebo prilis kratky remen a ides tych 60 na 5000 otackach a zrazu ho vytiahnes na 9000 otacok tak by si mal o tolko percent kolko si zvysil otacky zvysit aj rychlost (alebo to este nasobit/delit pomerom aky tam je)
ako ale povedal tomu variatoru aby uz pri 40 km/h nebol na tom limite to fakt neviem a neviem ani co by to spravilo keby siel z kopca 60 a zrychlovalo by mu to (roztrhol by remen?)
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
theruck tak už chápem prečo si nerozumieme. Ale pri nízkej rýchlosti ten ten remeň samozrejme vyššie nemôže ísť ako pri vysokej, veď to mu ten krúžok nedovolí. Lenže bude reguľovať až po hranicu, kam sa remeň dostane. A to sme znížili zo 60 na 55. Takže remeň už pri 55 dosiahne limit a tam aj ostane. Lenže do 55 ide ako predtým.
To spoločenstvo variátora ti vyšlo
. 100 bodov.
To spoločenstvo variátora ti vyšlo

podpis som si este nenastavil
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
tak ale to asi nebude v poradku ked normalny pomer mas
O o
ty spravis z toho
o o
ale dole kopcom mas
o O
zatial co ostatni maju ked startuju
o O
a dole kopcom
O O alebo O o
aby to nedopadlo takto ;'o~O
predstav si ze ides dole kopcom na bicygli ktory ma prevod na pevno a ma volnu retaz a nestihas uz slapat nohami
O o
ty spravis z toho
o o
ale dole kopcom mas
o O
zatial co ostatni maju ked startuju
o O
a dole kopcom
O O alebo O o
aby to nedopadlo takto ;'o~O
predstav si ze ides dole kopcom na bicygli ktory ma prevod na pevno a ma volnu retaz a nestihas uz slapat nohami
Konečne som to pochopil. Jean chcel vlastne zvýšiť maximálku. Na 4T to ide iba zvýšením otáčok. Všetci by sme to riešili lahšími valčekmi, lenže tie zmenia cele radenie a to on nechcel, on chcel aby všetko islo v sérii a až na konci sa otáčky zvýšili nad seriové hodnoty. Ja by som to síce riešil prevodmi http://web18.server66.publicompserver.d ... -Gear.html alebo CDIčkom ale ked mu to funguje tak prečo nie.
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Theruck prevody sa zaradením reštrikcie skrátia, preto aj 50ky po odblokovaní idú viac ako 45, pretože sa zväčší rozsah variátora a ten remeň môže vystúpať vyššie.
Naposledy upravil/-a jean v Ut Sep 04, 2007 3:28 pm, upravené celkom 2 krát.
podpis som si este nenastavil
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
A 150 na 5000 neprdí, ale dosť slušne ťahá a to poldecák nechce pochopiť
. Ja viem, prečo mi nerozumiete, lebo som sa vozil s mabim. 50 hneď po rozbehu ide na vysoké otáčky a tie si drží až do maximálky. A vďaka tomu veľmi slušne akcelerujú. Ale vyššie kubatúry radia pri najlepšom krútiacom momente a až po dosiahnutí určitej rýchlosti sa otáčky zvyšujú k max výkonu.
Tak scrat je prvý poldecák, čo to pochopil
.

Tak scrat je prvý poldecák, čo to pochopil

podpis som si este nenastavil
nie ide mi to 7500-8000. 10 je max. čo zvládaju seriove ventilove pružiny na činskych GY6 (50-125-150cc). Okrem toho seriova CDI ma na čínach programovaný predstih iba do 8000 takže nad 8000rpm už motor dobre netahá, tu je riešenie racing cdi, kt. podla skusenosti amerických tunerov urobilo na čina 150cc +15km/h real.jean napísal:A často ide na 10000? Že sa aj pýtam asi furt
btw. CDI už mám na ceste tak ked dojde, poprosím GT aby dosiel a vyskusame ho na ARN150cc a potom napisem čo a ako.