Čo kúpiť? Kymco XCITING 250 alebo Gileru Runner 200 VXR

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#76 Príspevok od užívateľa kukolarik » Pi Okt 05, 2007 9:38 pm

Optiky aj vykonom by som siel do iiiiiiičkoveho Madisona... ma všetko viac domyslene a akosi lepsie riesene... tu sa taivan nezaprie...
podpis som si este nenastavil

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#77 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Okt 05, 2007 9:42 pm

Na i-čkové Xcitinga som sa pýtal u dovozcu a oficiálne sa vraj bude voziť ( a homologovať) až niekedy v apríli 2008 a neskôr. Najprv musia vyprázdniť sklady a dopredať dovezené klasické verzie.
Tak už zasa nič.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#78 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Okt 05, 2007 9:49 pm

Crossbiker napísal:kurnajs váham medzi Kymcom 250i a Madisonom 250i oba krása
No čo už? Sadni na jedného na druhého a vyskúšaj, možno pri Tvojej výške Ti predsa len lepšie sadne Xciting. Ja som z neho ledva dočiahol na zem, Tebe to určite prekážať nebude. V priebehu štyroch dní som sa vozil na oboch aj je to ťažké rozhodovanie. Normálne som dal do Excelu tabuľku, jeden sĺpec jeden skúter, červeným mínusy, zeleným plusy , ostatné čiernou a viacej sa to o mňa zelenalo v Malaguti stĺpčeku. :wink:

Opticky je rozdiel v tom, že Xciting sa dizajnovo aj veľkosťou tvári tak trocha viac ako normálna veľká moto, Madison je veľkosťou aj vzhľadom z akéhokoľvek úhla pohľadu vždy ako "iba" skúter. :wink:
Naposledy upravil/-a Bacil-BA v Pi Okt 05, 2007 10:20 pm, upravené celkom 3 krát.
Tak už zasa nič.

Crossbiker

#79 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Okt 05, 2007 9:50 pm

Bacil-BA napísal:Na i-čkové Xcitinga som sa pýtal u dovozcu a oficiálne sa vraj bude voziť ( a homologovať) až niekedy v apríli 2008 a neskôr. Najprv musia vyprázdniť sklady a dopredať dovezené klasické verzie.
nemôžu po novom roku predávať karburátorové verzie lebo nebudú spĺňať EURO3 normu. aj honda dopredáva-sťahuje karburátorové motorky do konca roka.

Crossbiker

#80 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Okt 05, 2007 9:55 pm

kukolarik napísal:Opticky aj výkonom by som siel do iiiiiiičkoveho Madisona... ma všetko viac domyslene a akosi lepsie riesene... tu sa taivan nezaprie...
:shock: čo má lepšie domyslené? Kymco v predu dvojkotúč. Madison jedno. Kymco duálny systém brzdenia. Kymco v predu 15"koleso, pohodlnejšie sedadlo. Zrovnávať podľa foto ťažko to môže až ten kto sa povozí na oboch. Výhoda Madisona je v menšej veľkosti(no pre niekoho to z hľadiska pohodlia môže byť nevýhoda), väčší výkon ale zas som na talianskej stránke čítal že žerie okolo 5l! čo vje hodne spotrebu si u scoota predstavujem maximálne do 4l/100km

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#81 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Okt 05, 2007 10:16 pm

Niečo o veľkej spotrebe Madisonov som zachytil aj ja, ale utešujem sa, že sa to hádam týka iba karbecových verzií, nie í-čkových. Nehovoriac o tom, že motor je klasický Piaggio ako v malom Nexuse, alebo X8.
Čo sa týka sedadla na Xcitingu, je fajn, ale spolujazdcom by som nechcel byť. Zadné sedlo je veľmi široké, to je ako keby si obkročmo sedel s roztiahnutými nohami na kuchynskej stoličke, čo sa nedá dlho vydržať. Iba niektorým, dlhodobo zvyknutým, spolujazdkyniam by to možno nerobilo problém. :lol:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#82 Príspevok od užívateľa kukolarik » Pi Okt 05, 2007 10:58 pm

cross z jednej strany pravda... z druhej, sedalo na Madisone sa otvara len polovica, vstrek povazujem za vyhodu, jednak emisie, jednak spotreba, jednak vykon a v neposlednom rade je to spolahlivejsie ako karbec... neprechlasce sa, no nemas karbec, o jednu vec menej co sa moze pokakat... zase ked sa vstrek pokazi, srobovakom zbytocne na to pojdes...
palubny pocitac je super vec a 15ka kolo, to da na pohodlnosti, najma v meste+mensie rozmery na obratnosti... ci dvojkotuc ci jedno, brzi isto poriadne, cbs system brzdenia budes mat po 100km v rukach, osobne ho uz na Honde nepouzivam...
podpis som si este nenastavil

BAJO1977

#83 Príspevok od užívateľa BAJO1977 » Pi Okt 05, 2007 11:06 pm

Ja len taky dodatok,k tomu vykonu XC-i,ma tiez o 2kw viac ako XC-karburator,takze rozdiel vo vykone medzi madison i - XC i je rovnaky,zbytok bude len na vahe XC,asi 25kg viac(troska lenivsia)mozno....

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#84 Príspevok od užívateľa kukolarik » Pi Okt 05, 2007 11:12 pm

Bajo, len upresnim, ze porovnavame XC karbes a Madison iiiiiii, takze + vykon pre dve veci - vaha + icko
podpis som si este nenastavil

Crossbiker

#85 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Okt 05, 2007 11:20 pm

kukolarik napísal:Bajo, len upresnim, ze porovnavame XC karbes a Madison iiiiiii, takze + vykon pre dve veci - vaha + icko
nie hovoríme o oboch íčkach. nebudem brať karbec keď íčko bude stáť toľko isto. bol som u predajcu v Stupave a v Novembri by mali vedieť presné ceny a vraj nebudú vyššie ako tie súčastné ale dokonca nižšie, leba má prísť do ponuky XC 700ccm a 500ccm a 250ccm má ísť s cenou dolu.

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

#86 Príspevok od užívateľa duky5 » So Okt 06, 2007 1:07 am

ozaj nad peugeot satelis 250 si nerozmyslal ?

Crossbiker

#87 Príspevok od užívateľa Crossbiker » So Okt 06, 2007 5:43 am

duky5 napísal:ozaj nad peugeot satelis 250 si nerozmyslal ?
160 litrov už za 250-tku nedám. keby neboli v Peugeote nenažraný, tak by som možno riešil Geopolis 250. ale 154 litrov....

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

#88 Príspevok od užívateľa duky5 » So Okt 06, 2007 11:05 am

aha, mne sa cena peugeotu nezdala nenazrata ked som sa zaujimal o satelis 500. nexus 500 stoji 229 000 a ten satelis 221 000 a naviac ma vo vybave zamok abus a ABS a motor novy piaggio 492ccm, nexus ma este stary 462ccm...takze som myslel ze nejak podobne to bude aj na 250tke

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

#89 Príspevok od užívateľa XAWIER » So Okt 06, 2007 12:17 pm

Mna zase zaujalo to , ze XC 250 a XC 500 ma take iste zrychlenie z 0-100 a to je 7 sec. priblizne. Myslel som, ze 250-ka bude lenivejsia!!!! :shock:
Kymco Xciting 300i

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

#90 Príspevok od užívateľa duky5 » So Okt 06, 2007 12:50 pm

to je pravda, v meste na krizovatke rozdiel moc nepoznas. ine to bude ked by siel vo dvojici, nabaleny alebo byval v kopcovitom kraji.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#91 Príspevok od užívateľa VLADY » So Okt 06, 2007 10:06 pm

XAWIER napísal:Mna zase zaujalo to , ze XC 250 a XC 500 ma take iste zrychlenie z 0-100 a to je 7 sec. priblizne. Myslel som, ze 250-ka bude lenivejsia!!!! :shock:
To velice pochybujem o tej 250ke kto to kedy a jak nameral......neverím blbosť preklep reklamný ťah!!!! A k tomu sedadlu..nieje to tak naschval robené??? šak tam skoro vždy sedávajú naše polovičky..... :P Ja ak by som sa mal rozhodnúť medzi tými dvoma strojmi tak XC jedine 500vku lebo 250ka sa mi zdá slabá na tú váhu, ale aj 500vka je zas už moc ťažká na scooter predsa len cca 220kilo je dosť ....asi by som bral tú malú.....guti :twisted:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Crossbiker

#92 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Ne Okt 07, 2007 6:48 am

vlady íčkovy XC už má byť silnejší, tak uvidím potom keď výjdu ofice parametre. a hlavne tá spotreba ma zaujíma u guti to dosť rozhodne

Užívateľov profilový obrázok
owwidius
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po Jún 05, 2006 11:55 pm
Skúter: Suzuki V-Strom 650 ABS 2007
Bydlisko: Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

#93 Príspevok od užívateľa owwidius » Ne Okt 07, 2007 10:06 am

mala guti a mala lula
Obrázok Obrázok
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

#94 Príspevok od užívateľa XAWIER » Ne Okt 07, 2007 10:10 am

VLADY napísal:
XAWIER napísal:Mna zase zaujalo to , ze XC 250 a XC 500 ma take iste zrychlenie z 0-100 a to je 7 sec. priblizne. Myslel som, ze 250-ka bude lenivejsia!!!! :shock:
To velice pochybujem o tej 250ke kto to kedy a jak nameral......neverím blbosť preklep reklamný ťah!!!! A k tomu sedadlu..nieje to tak naschval robené??? šak tam skoro vždy sedávajú naše polovičky..... :P Ja ak by som sa mal rozhodnúť medzi tými dvoma strojmi tak XC jedine 500vku lebo 250ka sa mi zdá slabá na tú váhu, ale aj 500vka je zas už moc ťažká na scooter predsa len cca 220kilo je dosť ....asi by som bral tú malú.....guti :twisted:
To zrychlenie mam z nejakej stranky talianskej. Myslis, ze tych 7 sec. je prehnanych? Asi by to trebalo otestovat. Kto ma XC 250 a skusi stopnut cas z 0-100??
Kymco Xciting 300i

BAJO1977

#95 Príspevok od užívateľa BAJO1977 » Ne Okt 07, 2007 11:11 am

6,9s :D :D ,Xawier mne je to uplne v prdely ci moja 250-tka ma o 2s pomalsi rozjazd ako 500-vka,to mozno tak este pred 10 rokmi ked som chcel byt vsade prvy,a najrychlejsi,pri tychto typoch strojov(turisticke maxiky)si sa Xawier s VLADY-m,vybrali nejako opacnym smerom,je to ako keby ste chceli porovnavat ake ma zrychlenie caravan,a nie porsche ,alebo nieco co je na to stavane,pri tychto typoch scootrov by ste sa skor mali vypytovat,pohodlia pri jazde(po hodine-dvoch v sedle a celkovy dojem z cestovania),spotreba,velkost a vyuzitie odkladavich priestoroch,ochrana pred vetrom atd.a zrychlenie,zistujte skor pri runnerovi 200,ten ma viac sportovo-mestke predpoklady.Z logiskych principov je jasne ,ze XC500,musi byt lepsie hoci je tazsia,ako XC250.

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

#96 Príspevok od užívateľa duky5 » Ne Okt 07, 2007 11:30 am

podobna analogia je aj pri skutroch mp3 250 a 400ccm. prijazde v meste nie je medzi nimi rozdiel, zrychleniena cca 80 na oboch takmer na chlp rovnake. rozdiel je potom citit v maximalke, kde 400 pokracuje dalej a potom v kopcovitom terene alebo nabalenej masine, kde vacsia hmotnost viac zatazuje 250ccm.
takze na prevaznu jazdu v meste v ramci limitov neni takmer ziadny rozdiel v dynamike 250 a 500 skutrov.

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

#97 Príspevok od užívateľa XAWIER » Ne Okt 07, 2007 11:56 am

BAJO1977 napísal:6,9s :D :D ,Xawier mne je to uplne v prdely ci moja 250-tka ma o 2s pomalsi rozjazd ako 500-vka,to mozno tak este pred 10 rokmi ked som chcel byt vsade prvy,a najrychlejsi,pri tychto typoch strojov(turisticke maxiky)si sa Xawier s VLADY-m,vybrali nejako opacnym smerom,je to ako keby ste chceli porovnavat ake ma zrychlenie caravan,a nie porsche ,alebo nieco co je na to stavane,pri tychto typoch scootrov by ste sa skor mali vypytovat,pohodlia pri jazde(po hodine-dvoch v sedle a celkovy dojem z cestovania),spotreba,velkost a vyuzitie odkladavich priestoroch,ochrana pred vetrom atd.a zrychlenie,zistujte skor pri runnerovi 200,ten ma viac sportovo-mestke predpoklady.Z logiskych principov je jasne ,ze XC500,musi byt lepsie hoci je tazsia,ako XC250.
Jasne, mas pravdu. Ale pytam sa na vsetko o Xc co ma napadne...som zvedavy na kazdy detail.
Kymco Xciting 300i

BAJO1977

#98 Príspevok od užívateľa BAJO1977 » Ne Okt 07, 2007 12:21 pm

To som si vsimol,skoda,ze si vcera neprisiel,donmartin,aj filip si dali skusobnu jazdu,takze opytaj sa ich na pocity a dojmy.

BAJO1977

#99 Príspevok od užívateľa BAJO1977 » Ne Okt 07, 2007 12:25 pm

Vlastne hej,vraveli,ze na horsej sracke este nesli :D :D

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

#100 Príspevok od užívateľa XAWIER » Ne Okt 07, 2007 12:28 pm

BAJO1977 napísal:Vlastne hej,vraveli,ze na horsej sracke este nesli :D :D
To fakt??????
Kymco Xciting 300i

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"