Množstvo oleja v prevodovke-mierka
Moderátor: Moderators
- Tao
- v podmienke
- Príspevky: 403
- Dátum registrácie: Ut Júl 24, 2007 3:52 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Slov. Lupca
- Kontaktovať užívateľa:
Sa na to vys.., nalej tam az po stopel a mas pokoj
vazne, normalne tam ten olej dolej, ak bude kusok nad ryskou tak nic nepokazis a mas istotu ze to nezadries na prvej zakrute.
A ked chces byt totalny pedant tak ten olej vypusti a odmeraj kolko ho bolo a porovnaj s manualom a ked chces setrit tak ho tam nalej zase ten isty.
vazne, normalne tam ten olej dolej, ak bude kusok nad ryskou tak nic nepokazis a mas istotu ze to nezadries na prvej zakrute.
A ked chces byt totalny pedant tak ten olej vypusti a odmeraj kolko ho bolo a porovnaj s manualom a ked chces setrit tak ho tam nalej zase ten isty.
podpis som si este nenastavil
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
no ten názor není optimální to min a max oleje má opodstatnění.Pokud je málo a zuby nenaberou olej maže nedostatečně pokud moc pak už to není převodovka ale oil pumpa a vzniklej tlak je schopen protlačit ten olej přes simerinky nebo je i vytlačitDufk0 napísal:Myslim ze jedine co treba je to aby boli tie ozubenia mazane a to je aj ked je viac aj menej oleja... moj nazor...
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ked je vela oleja vytlaci si ho cez odvzdusnovak...jediny problem ze odvzdusnovak casto smeruje ku kolesu...cize ti ostrieka pneumatiku a moze aj brzdu (stalo sa mi to)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
máš pravdu ne vždy ale tam je ten odvzdušnovák to mluvím všeobecně ne jen skutr nebo je ucpanej za ty roky v každém případě je lepší udržovat správnou hladinu olejealcatelko napísal:ked je vela oleja vytlaci si ho cez odvzdusnovak...jediny problem ze odvzdusnovak casto smeruje ku kolesu...cize ti ostrieka pneumatiku a moze aj brzdu (stalo sa mi to)
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
odvzdusnovak vzdy musi byt...a neviem co by ho dokazalo uchat...karter sa ti ohreje aj na 80°C a to tam uz sakra tlaky vzniknu...cize by ti to uz gufero vytlacilo keby nebol odvzdusnovak
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
dobře nebudu se hádat přesto jsem to u nás v dílně párkrát zažil znovu podotýkám že všeobecně ne jen skutr jakákoliv převodovka jako příklad jeden také tuner at mu to nešpiní převodovku to sám zacpal ale to je spíše perličkaalcatelko napísal:odvzdusnovak vzdy musi byt...a neviem co by ho dokazalo uchat...karter sa ti ohreje aj na 80°C a to tam uz sakra tlaky vzniknu...cize by ti to uz gufero vytlacilo keby nebol odvzdusnovak