takze dneska, vlastne uz vcera som si dal vyletik do brna. vyrazal som hned rano, bolo dost zima ale ako som balil masinu som sa aj zapotil, tak som si povedal ze si zatial vestu nedam

asi po 50km stojim na odpocivadle a vestu natahujem, chlad mi isiel uz pod kozu. citim prijemne hrianie tak spokojne vyrazam, no po 10 minutach opat chlad...tak si myslim fajn, pri 120 km/h a cca 4°C je to naprd. do brna som dosiel premrznuty na kost a tam som zistil, ze som si pomylil polohy vypinaca a ja debil som to mal vypnute !!!
takze cestou naspat som sa uz uistil ze to mam zapnute a ked som siel cez mesto, hrialo to citelne, pri 80 km/h mi slo po tele prijemne teplo a pri 130-140 taky neutralny pocit, chlad ani nepostupuje a salanie tepla ledva citit...pri spomaleni je opat citit teplo....takze celkom spokojnost.
akurat na ruky budem musiet nieco vymysliet, lebo pri dlhej ceste ide na prsty mraz aj ked su skovane za deflektorom...tak rozmyslam ci univerzalnejsie vyhrievane rukovate (chlad bude aj tak prudit na chrbat ruky, neviem ci bude stacit vyhriat iba dlan) alebo rovno rukavice co ohreju komplet celu ruku (tu ale zas treba mysliet na rukavice a nevyuzijem ich napriklad v lete vecer ked uz je chladnejsie a male prihriatie by bodlo )
neviem najst temu kde sa rozoberal rozdiel medzi rychlostou co ukazuje tacho a co namera GPS...v aute mam pri vyssich rychlostiach rozdiel 4-6 km/h, preto som bol nemilo prekvapeny, ked nex ukazoval 130 a GPS 119, nex 140 a gps 128, nex 150 gps 137....hm
