zo 125 na 150

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
ADo_xXx
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 356
Dátum registrácie: Ut Aug 28, 2007 4:06 pm
Skúter: CPI hussar
Bydlisko: Rim. Sobota

zo 125 na 150

#1 Príspevok od užívateľa ADo_xXx » Št Feb 28, 2008 10:53 pm

co si myslite o veciach na tejto stranke? http://www.minibikemania.sk/?p=products ... oter-&-ATV .Je tam totiz par zaujimavich veciciek pre tuning 4T 125 (o dost lacnejsich).Ak je tato tema OD tak mazat... :twisted:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#2 Príspevok od užívateľa jean » Pi Feb 29, 2008 11:53 am

Ceny sú zaujímavé, konečne som našiel 4 ventilovú hlavu pre tie naše geple. Neskúšal ju na GY6 nikto? Ak nie, tak budem asi pokusný králik. Mohlo by to znížiť spotrebu pri tom istom výkone :). Inak super, ten obchod je pár km od NR. Konečne aj tu niečo máme.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Feb 29, 2008 5:17 pm

odkedy viac ventilov znizuje spotrebu?

Užívateľov profilový obrázok
FoXiK
motorkár
motorkár
Príspevky: 1890
Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
Skúter: Yamaha Slider
Bydlisko: Piestany
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa FoXiK » Pi Feb 29, 2008 7:16 pm

mohlo by no on to tiez napisal ze mohlo by :roll: :D :) ale ty KKS oni tam maju KOMPLET MOTORY :shock: ten co ma ujo na svojej atv aj ju tam maju tak ze 11litrov 200kovy :P ze lol a z minibiku za 2litre ty kkso :lol:
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750

ARES

#5 Príspevok od užívateľa ARES » Pi Feb 29, 2008 11:54 pm

OOOO tak to je super stranka,asi objednaam novy set na 180CCM

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#6 Príspevok od užívateľa jean » So Mar 01, 2008 8:02 am

Theruck, odvtedy čo majú 4v menšiu mernú spotrebu na kWh. A napísal som mohlo.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Mar 01, 2008 9:14 am

ja by som sa na to vykaslal ..ci mas na cine 125 ccm 7ps alebo na 150ccm 8.5ps :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#8 Príspevok od užívateľa jean » So Mar 01, 2008 9:39 am

Náhodou, cítiť ten rozdiel je :twisted:.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Domco
motorkár
motorkár
Príspevky: 1193
Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
Skúter: Piaggio X8
Bydlisko: Nitra

#9 Príspevok od užívateľa Domco » So Mar 01, 2008 11:27 am

dobra stranka ,prajem Vam to konecne si najdete aj Vy co potrebujete :!:
Gilera runner => Piaggio X8

Užívateľov profilový obrázok
ADo_xXx
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 356
Dátum registrácie: Ut Aug 28, 2007 4:06 pm
Skúter: CPI hussar
Bydlisko: Rim. Sobota

#10 Príspevok od užívateľa ADo_xXx » So Mar 01, 2008 12:37 pm

Len skoda ze tam niesu aj nejake vyfucky pre tie nase 4t 125...ale v lete po brigade ich urcite navstivym a berem kit 150,filter,vario,cdi.GY 6 je nejake vyrobna rada motorov?Inak kluku asi menit netreba pri tuningu zo 125 na 150.alebo sa milim?-a hlavu.Hm?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#11 Príspevok od užívateľa jean » So Mar 01, 2008 12:41 pm

Ani hlavu nemusíš, ani kluku. A na výfuk sa vyser, to ti nepomôže skoro nič. A vario si dopredu skontroluj, lebo mne napr. tam väčší priemer nevojde. Kuy čínske, tam spravili na to objímku.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#12 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Mar 01, 2008 1:33 pm

na 4T len valec a dlhsi prevod...a snad vario ine ani muk :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ADo_xXx
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 356
Dátum registrácie: Ut Aug 28, 2007 4:06 pm
Skúter: CPI hussar
Bydlisko: Rim. Sobota

#13 Príspevok od užívateľa ADo_xXx » Ne Mar 02, 2008 4:53 pm

no len zohnat prevod bude asi sranda na moj...a este sa cem spitat ze ako zistim velkost trisky ked budem davat open a ci budem musiet menit trisku alebo ladit zmes ked budem davat 150. :oops:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#14 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Mar 02, 2008 5:01 pm

jasne ze budes musiet menit a zistis pokus omyl
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#15 Príspevok od užívateľa jean » Po Mar 03, 2008 1:05 pm

Dobra rada, na open sa vyser, okrem hukotu to takmer nič nespraví, najlacnejší a najúčinnejší tuning GY6 je odstavenie EGR, vtedy je vhodné dať trošku väčšiu trysku, ale s filtrom hýbať netreba. Ja som s tým špekuloval mesiac, a nakoniec mám sanie aj tak skoro v pôvodnom nastavení.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ADo_xXx
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 356
Dátum registrácie: Ut Aug 28, 2007 4:06 pm
Skúter: CPI hussar
Bydlisko: Rim. Sobota

#16 Príspevok od užívateľa ADo_xXx » Po Mar 03, 2008 4:43 pm

Egr??WTF?
Mne nejde o to ci bude scoot richlejsi ale o to ze to vyzera 100x lepsie ako box.A ja by som sa zameral na optiku.
To znamena ze kupim napr 10 trisiek (cca 900 sk) a budem skusat 1-zadrel som-vymena valca.2-zadrel... 5-funguje. ???Lebo ako hovorim nech to ide rovnako len nech NEZADRIEM.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#17 Príspevok od užívateľa theruck » Po Mar 03, 2008 4:46 pm

trysky to je optika jak svina. hned ti bude skuter vyzerat lepsie. 4-takt kvoli tryske nezadries takze budes skusat ci ti to ide lepsie s tryskou takou alebo onakou a nemusis ich kupit 10 staci ked si kupis 2-3 a ked zistis ze najmensia je nahovno tak ju prevrtas na vacsiu ako je najvacsia atd...

Užívateľov profilový obrázok
ADo_xXx
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 356
Dátum registrácie: Ut Aug 28, 2007 4:06 pm
Skúter: CPI hussar
Bydlisko: Rim. Sobota

#18 Príspevok od užívateľa ADo_xXx » Po Mar 03, 2008 4:55 pm

Jaaaaaaaaj.Jasne zo koli triske nezadriem.Ale koluju take reci ze ked dam open a nevymenim trisku tak...a nechce sa mi skusat ci je to pravda.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#19 Príspevok od užívateľa jean » Ut Mar 04, 2008 4:08 pm

Tak aj ja som chcel dať open filter, ale kvôli tomu, že by som mohol zvačšiť priestor pod sedačkou, ale ten hukot je nepríjemný a bežné open filtre nefiltrujú tak kvalitne ako klasické. A vyžadujú viac starostlivosti. Vyser sa na open aj trysky, aj tak je to pod tými plastami prd vidieť. Alebo chceš robiť tuzing s 0,5m hadicou?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Mar 04, 2008 4:30 pm

ADo_xXx napísal:Jaaaaaaaaj.Jasne zo koli triske nezadriem.Ale koluju take reci ze ked dam open a nevymenim trisku tak...a nechce sa mi skusat ci je to pravda.
tak co. tak zadres 4takt?

geetee

#21 Príspevok od užívateľa geetee » Ut Mar 04, 2008 5:05 pm

nebudem to tu citat cele, ale zasadny problem nastava zo sirkou vlozky valca, 150ccm valec sa nevojde do 125ccm bloku a tuning valec sa nevojde do 150ccm bloku, takze potrebujes zohnat niekoho kto ti velmi presne vyfrezuje kruhovy otvor pre novy valec do bloku (vie to urobit len malo ludi, takze problem zohnat), a problem c.2 kupuj iba nieco co niekomu na taky isty (opakujem taky isty, nie podobny) motor sadlo lebo inak to je loteria, tych GY6 motorov je viac ako 10 modifikacii a kazda je ina a nedaju sa navzajom menit diely medzi nimy (jedine ze by mal niekto doma zvaracku na hlinik a frezu :-D a aj to nemusi stacit :-D )

tak ja len tolko

Užívateľov profilový obrázok
ADo_xXx
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 356
Dátum registrácie: Ut Aug 28, 2007 4:06 pm
Skúter: CPI hussar
Bydlisko: Rim. Sobota

#22 Príspevok od užívateľa ADo_xXx » Ut Mar 04, 2008 6:33 pm

Akoze ja by som chcel vediet skade vy mate tie nazori ze open je nanic a ze vyfuk je tiez na nic,na trisku sa vykaslat ale zase ked ju nevymenis tak zadries,vykaslat sa ze bude mat scoot o 1,5 kona viac,cdi je blbost a podobne...akoze nie vsetko co je napisane je pravda...
Ja som chcel vediet co potrebujem k 150 kitu (diky snake za odpoved) a ci ked dam open na 4t 125 tak je ta moznost zadreniet.To je vsetko ä dik za odpovede.Asi budem skusat pokus-omil.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#23 Príspevok od užívateľa jean » St Mar 05, 2008 9:08 am

No máme tie názory, pretože sme to všetko skúšali, neosvedčil sa ani open, ani trysky ani racing CDI. Myslíš, že len ty skúšaš z hovna bič upliesť? Ten 1k ti možno pridá odstavenie toho EGR ventilu. To je jediný jednoduchý tuning na našich číňanov. Ja som ti už písal, že so saním som sa vyhral dostatočne, dá sa tým naladiť "brutálny nástup" z nízkych otáčok, ale nad 5000 je to v podstate to isté, akurát spotreba je väčšia. Pri tom naladení rozvodov do toho motora tú zmes jednoducho nedostaneš. A mne to ako bonus rozleptalo membránu v karbe.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#24 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Mar 06, 2008 5:47 pm

Presne taký mám aj ja názor...... :roll: ale daktorým sa to zle číta :shock: Si myslíš že množstvo vzduchu nasaté do toho valca je dané len tým vzduchovým filtrom???? :P Určite nie práve že ten je vždy predimenzovaný aby stíhal aj v zanesenom špinavom stave ....tam je tých obmedzení veľmi veĺa napríklad zdvih ventilov a čas ich otvorenia.... :oops: Ale skúšať môžeš len potom nebuď sklamaný :roll:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa theruck » Št Mar 06, 2008 5:57 pm

ADo_xXx napísal:Akoze ja by som chcel vediet skade vy mate tie nazori ze open je nanic a ze vyfuk je tiez na nic,na trisku sa vykaslat ale zase ked ju nevymenis tak zadries,vykaslat sa ze bude mat scoot o 1,5 kona viac,cdi je blbost a podobne...akoze nie vsetko co je napisane je pravda...
Ja som chcel vediet co potrebujem k 150 kitu (diky snake za odpoved) a ci ked dam open na 4t 125 tak je ta moznost zadreniet.To je vsetko ä dik za odpovede.Asi budem skusat pokus-omil.
mne sa zda ze ty si mylis 2T a 4T motor

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"