problem Peugeot Jet Force 125
Moderátor: Moderators
problem Peugeot Jet Force 125
cafte...cize este stale mam tento problem. Skuter mi netaha. asi po 20minutach jazdy strati otacky a zdochne. este aj pocas jazdy niekedy strati otacka ale potom znova nabehnu...ked ho necham vychladnut vsetko ide. Asi pred dvoma tyzdnami som menil filter a olej v nom predtym vsetko islo tak ako ma.no ale predtym bol aj zazimovany ...cize moze to byt sposobene aj zimou...takze poradte co to moze byt. diky moc za kazdu radu
(moze to byt privod paliva, alebo spina v nadrzi, alebo vela,zly olej????)
(moze to byt privod paliva, alebo spina v nadrzi, alebo vela,zly olej????)
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
striekacky musia mat filter aby nezanieslo trysky
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Samotnú cievku na elektromagnetickom vstrekovacom ventile omeriaš ohmicky mala by mať čo ja viem rádovo desiatky ohmov 10-20 asi neviem presne a ak zapojíš na baterku mala by cvak urobiť . a aj samotnú riadiacu jednotku dá sa napojiť výstup čo ide na ten elektromagnet zavesiť tam nejakú LEDku plus cca 800ohmový odpor alebo aj merák voltmeter a mal by dačo namerať pri štartovaní alebo aj LEDka by mala blikať len neviem či sato dá volným okom vidieť lebo sú to zlomky sekúnd ten čas otvorenia toho vsterk. ventilu A ozaj natlakuje benzín to čerpadlo až po ten vstrekovač? Treba vylučovaciu metódu na takéto opravy....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

cafte este raz...teraz to myslim ze je uz troska vaznejsie...pokrocilo to dalej...takze terajsi problem je uz ze skuter hned od zaciatku nejde viac ako 40...ako keby sa nevem dusil motor abo neviem co...kamos mi vravel ze to moze byt neakymi kruzkami ze motor potom slabo chyta a ma malu kompresii...aspon nieco take vravel....alebo moze to byt aj vyfukom? pretoze sa mi aj stalo ked som isiel tak zrazu z nicoho nic sa z vyfuku nieco pretlacilo von a taky zvuk ako vystrel...poradte
myslim ze kontrastna pruzina to nebude...ale neviem poradte vy...ja nesom odbornik
myslim ze kontrastna pruzina to nebude...ale neviem poradte vy...ja nesom odbornik
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Pridreté..len tak cez zimu v garage??? to bude dačo iné..asi... A krúžkami ... to by musel niektorý prasknúť a to sa tiež nestáva často a nie ak scooter stojí cez zimu v garage... Ak chceš mať istotu zožeň si tlakomer na kompres a omeraj tlak ... a zistíš ako je na tom tesnosť valca alebo daj rovno dole hlavu a valec a pozri to manuálne a hneď vieš na čom si....Inak môj bývalý scooter ktorý som predal sa zadrel tiež kvôli prasknutému krúžku na strane výfukového kanála ale to bolo raz dva a motor bol K.O.
TAkže bez rozobratia to nezistíš prečo to nejde... dole najprv sanie a skontrolovať klapky či nieje chyba tam alebo vo vzduchovom filtri poprípade jak chodí škrtiaca klapka to je to kde ide lanko od plynu a za ňou je už len vstrekovacia tryska a nasávacie klapky a potom už to ide do motora..a na druhej strane daj dole výfuk a cez výfukový kanál uvidíš v akom stave sú krúžky na pieste... najčastejšie praskajú práve nad výfukovým kanálom lebo je najširší a je tam najviac krúžok namáhaný mechanicky ale aj tepelne.... (ak už sa ti nechce dávať dole celý valec)....ak je to moc zložité tak asi kontaktuj servis.... 


Naposledy upravil/-a VLADY v St Apr 23, 2008 5:31 pm, upravené celkom 1 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Menil filter a olej v ňom.......to ako ja som furt v tom že je to 2takt striekačka si myslím správne... dúfam ,tak nechápem súvislosť... že by zle zložil filter a nemá kade ťahať vzduch..alebo mu vcuclo kúsok molitanu....
alebo je to ozaj pridreté... jednoznačne to treba skontrolovať všetko postupne do radu...ak je to striekačka stačí že blbne čidlo na škrtiacej klapke ktoré dáva signál do počítača že ako je pridaný plyn a otvorená klapka a už je problém... je to banalita možno len konektor nejaký alebo tak...

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

cize mozno mam aj vysvetlenie....na zaciatku sezony som mal prasknuty semering pod variatorom...cize vtedy my tam vytiekol olej a mohlo sa to odvtedy pridriet presiel som mozno 3km do garaze...a vtedy som vymenil olej a filter...a od vtedy mam tie problemy...takze by to ozaj mohli byt tie kruzky
ked to bude ozaj pridrete staci vymenit tie kruzky?
ked to bude ozaj pridrete staci vymenit tie kruzky?
- FoXiK
- motorkár
- Príspevky: 1890
- Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
- Skúter: Yamaha Slider
- Bydlisko: Piestany
- Kontaktovať užívateľa:
No prdlo ti gufero hej? cize si dofam dal nove
No tie 3km ti neuskodili podla mna.. lebo ti tam urcite ostala ece filmova vrstva... na tej nabehas ece dost
a 3km neni vela , teda malo na pridretie... Ked bude pridrete, tak kuknut ako je na tom valec a ked bude ok tak len tie kruzky 
Kamovi napr. teraz sice na CZ-tke 125
ale nech.. tiez robilo podobne.. nesiel mu benzin do valca setko 10krat cistil vymienal veci a nic.. nakonec ze bol prirety.. teda prasknuty jeden kruzok.. takze nemal ani tlak , tak necucal benal ani nesiel ... 






Kamovi napr. teraz sice na CZ-tke 125


ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750
no myslim ze to bude pridrete...a co myslite zvladol by som to doma vymenu kruzkov mozno troska aj podla navodu http://www.scooter-tuning.sk/aknt.htm alebo to radsej niekomu dat spravit?...jedine co mi robilo tak trocha problem v tom clanku bolo ze odvzdusnit system chladenia to nefim ako na to...a kolko by si niekto mohol pytat za opravu pridreteho motora cize vymenu kruzkov? ..abo aj valca
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
kedze sa pytas ci by si to zvladol tak si asi moc neveris takze si to radsej daj spravit. pre niekoho je to hracka a pre niekoho je to nepredstavitelny problem. potrebujes na to nejake naradie - momentovy kluc, klieste na segerky atd. takze ak mas doma len sroboak a kladivo tak si nahrany. taktiez mozes narazit na ine problemy kvoli ktorym by si sa mozno nepohol so skladanim a ak to nemas nahodou v garazi a robis to vonku pred domom tak by sa ti mohlo stat ze to do tmy neposkladas 

- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Počuvaj vôbec nevieme aký je to motor či 2T alebo 4T...aspoň teda ja som to tu nikde nenašiel...ale ak by to bol 4T tak tam ten olejový film dlho nevydrží asi nie 3 kilometre bez mazania a vôbec ešte si to nemal rozobraté a zdiagnostikované a už ideš meniť krúžky?A na 4T krúžky nezvyknú praskať...Ale môže byť aj dačo iné pototok ventily a pod...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

a kde to mam dat na diagnolistiku ked diagnolisticku zasuvku za peugeot skutre maju niekde v cechach najblizsie... lebo dovozca MotoTradeRacinng co bol v blave skrachoval....a je to 4T...VLADY napísal:Počuvaj vôbec nevieme aký je to motor či 2T alebo 4T...aspoň teda ja som to tu nikde nenašiel...ale ak by to bol 4T tak tam ten olejový film dlho nevydrží asi nie 3 kilometre bez mazania a vôbec ešte si to nemal rozobraté a zdiagnostikované a už ideš meniť krúžky?A na 4T krúžky nezvyknú praskať...Ale môže byť aj dačo iné pototok ventily a pod...