2 patrez13: uz tu viaceri popisali, kym som pisal, ale tu mas zopar rad:
- nechodit plny knedlik
- hybat plynom co najmenej
- brzdit motorom co najviac a brzdami co najmenej (samozrejme v ramci moznosti)
- planovat si vyjazdy podla smeru vetra
- nosit priliehave oblecenie, nie bundu vlajucu vo vetre ci fungujucu ako brzdiaci padak na stihacke...
- na scootri si najst polohu, pri ktorej mas najmensi aerodynamicky otvor
- v pripade integralky mat zatvorene plexi
- pneumatiky mat nahustene na maximalny povoleny tlak (ale pozor za mokra a pri klopeni v zakrutach)
- mat nastaveny volnobeh na nizke otacky
- zahrievat scooter pred jazdou (ale zasa nie prilis dlho, tak akurat

)
zaroven pre istotu uvediem overeny sposob zmerania
spotreby (
EDIT: lol, a to este nie je ani tak vela hodin
)):
1.) natankujes plnu a poznacis si kilometre (X)
2.) jazdis, jazdis, jazdis
3.) natankujes opat doplna (je to Z litrov) a poznacis si kilometre (Y)
4.) spotreba = Z*100/(Y-X)