Takto prislo prve Kymco XC 300i na Slovensko + foto prva gar
Moderátor: Moderators
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Kua, kde to má tie sľubované 4 ventily?
Ale hlavne že to má tiež namontovaný ten "rapkáč".
A je mi divnô, že medzi chladičom a nárdžou nič nie je.
Ja tam mám pred nádržou brutálnu protipožiarnu stenu. Celá nádrž je obalená v hrubej ochrannej tepelnej izolácii a AL obale. Asi preto má moja nádrž o 4 litre menej.
Ale hlavne že to má tiež namontovaný ten "rapkáč".
A je mi divnô, že medzi chladičom a nárdžou nič nie je.

Ja tam mám pred nádržou brutálnu protipožiarnu stenu. Celá nádrž je obalená v hrubej ochrannej tepelnej izolácii a AL obale. Asi preto má moja nádrž o 4 litre menej.

Tak už zasa nič.
- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
Do kelu, to som si ani nevšimol, že sú tie ventily len 2.
Z katalógu KYMCO:
...motor 4-taktný (kvapalinou chladený)
4-ventil so vstrekovanímm ...
...zdvihový objem 270,6 ccm
max. výkon 17,1 Kw/8000 ot./min.
max. krútiaci moment 22,5 Nm/6500 ot./min....
Tak teda neviem...
Bacil, asi sme zabudli zarátať 2 ventily z pneu
Z katalógu KYMCO:
...motor 4-taktný (kvapalinou chladený)
4-ventil so vstrekovanímm ...
...zdvihový objem 270,6 ccm
max. výkon 17,1 Kw/8000 ot./min.
max. krútiaci moment 22,5 Nm/6500 ot./min....
Tak teda neviem...
Bacil, asi sme zabudli zarátať 2 ventily z pneu

KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Škoda že to takto pototok........ako by som to slušne nazval? A inak ja by som asi ten rapkáč vyšetril tak že vybrať sviečku a štartérom točiť motor a skúsiť pozreť čo to robí počas prvej otáčky motora a aj neskôr či to je teda ozaj nejaký dekompresor na prvú kompresnú dobu aby sa motor lahšie dostal do otáčok alebo ako vlastne to funguje a či vôbec ...škoda že mne tam také nenamontovali...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- kukolarik
- moderátor
- Príspevky: 2142
- Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
- Skúter: nemam moto
- Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
- Kontaktovať užívateľa:
a ja vieeeeem, na co to je, aj povieeeeeem.ondris napísal:Vlady presne to som spravil a na nic rozumne som nedosiel naco to tam je. tak som to dalej neriesil...

Ked ti dojde baterka, tak to nejako potlacis, to zaradi "jednotku" a mozes roztlacit!!!
Asi som ozraty co? Vacsiu pixovinu si uz pocul dakedy?




podpis som si este nenastavil
no aspoň ušetrí čas pri nastavovaní ventilov keď sú tam 2 ventily. a ja som mal na Peugeote 4 ventily a akurát čo to cvrlikalo pri 60km a 80km rýchlosti aj po nastavení proste nevidel som prínos v tých 4 ventiloch. pri rozbehu som XCitingu aj tak nevedel utiecť a to pri tom som mal o 20 kg ľahší scoot a ten chalan na Kymcu bol tažší o 20 kg ako ja takže 40kg navyše a nechytal som sa. akurát v maximálke som bol na tom lepšie o nejakých 10km.
- matio
- st. skútrista
- Príspevky: 622
- Dátum registrácie: St Apr 25, 2007 11:01 am
- Skúter: Motorro Polly 50
- Bydlisko: Žilina, 49°11'55.69"N 18°44'7.44"E
- Kontaktovať užívateľa:
Teplota vznietenia benzinu je 278C ... nemam pocit, ze teplo z chladica je take velke, a silne pochybujem, ze presiahne teplotu 100C, kedze destilovana voda sa odparuje pri tejto teplote a nechceme predsa, aby sa mi vyvarila voda v chladiciBacil-BA napísal:Kua, kde to má tie sľubované 4 ventily?
Ale hlavne že to má tiež namontovaný ten "rapkáč".
A je mi divnô, že medzi chladičom a nárdžou nič nie je.![]()
Ja tam mám pred nádržou brutálnu protipožiarnu stenu. Celá nádrž je obalená v hrubej ochrannej tepelnej izolácii a AL obale. Asi preto má moja nádrž o 4 litre menej.


podpis som si este nenastavil