Kymco XCiting 250/300i - prvá výmena motorového oleja?
Moderátor: Moderators
-
Crossbiker
Kymco XCiting 250/300i - prvá výmena motorového oleja?
V servisnej knižke je po 1000km, v manuáli po 300km, inde som zas čáítal po 500km som z toho labuť
kedy ste vy menili?
-
Crossbiker
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
300 je blbosť ja som bol na garančke po tých 1000 ,a olej menili v rámci garančky zadara len som platil samotný olej (100vku).
A v prevodovke by som tiež menil prvý raz po tisícke pretože čo je to už tých 300kilometrov...To sú 4 hodinky jazdenia
Ale zas asi by bolo lepšie brnknúť predajcovi kedy máš prísť na garančku...ak si sa nedohodol len na štemplovaní...
Ale zas asi by bolo lepšie brnknúť predajcovi kedy máš prísť na garančku...ak si sa nedohodol len na štemplovaní...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- FoXiK
- motorkár

- Príspevky: 1890
- Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
- Skúter: Yamaha Slider
- Bydlisko: Piestany
- Kontaktovať užívateľa:
300 neni blbost.. motorovy po prvy krat moze menit po 300 ja som mal tak na stvorkolke tiez... a potom sa meni po 1000-1500 ako ktore masiny
pretoze ked je novy motor tak tych 300km tie otrepy opadaju a ten olej potrebuje vymenu ale len prvy krat tie ostatne su uz len preto ze sa ten olej ojazdieva a uz nema take vlastnosti ale ten prvy krat to je Hlavne kvoli tym otrepom
podla toho kde to je napisane ale dal by som na ten manual 
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
u chinana (taiwanca) cim skor tym lepsie...takze max po 500 by som menil
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
Crossbiker
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ok vymen po 1000 a potom odfot to co ti od tioal vytecie...aky olej tam mas naliaty? (znacka atd...) doverujes naplno tomu co tam mas naliate? uz len preto...a druhy dovod je konstrukcia motora...moze byt aj z lepsich materialov ako raketoplan ale ked je tak konstrukcne rieseny ani najlepsie materialy nepomozu (moc klznych ulozeni na moj vkus oproti inym motorom)Crossbiker napísal:alcatelko netrep to nič nemá spoločné s Taiwancom. Kymco robí kvalitnejšie než mnohý "značkový" výrobcovia. Mal som aj značkové moto aj čínu tak viem o čom píšem.
hade k tebe sa nevyjadrujem ty píšeš len aby si písal. to akoby som jedol polystyrén. tiež sa nenajem....
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
Crossbiker
1.Kratšie výmenné intervali sú tam preto lebo to nemá papierový plnoprietokový filter ale len sitko. 2.XCiting má v motore moc klzných uložení? Však tam je mrte valivych ložísk-pozri si link na zloženie Kymco čo som sem na fórum dal. Tam nejde o opotrebovanie oleja vplyvom kvality motora, ten je myslím minimálne tak dobrý ako v tvojom Peugeote. Ide len o zanesenie vplyvom zabehu.
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:

uz len pre toto...vahadlo sa opiera priamo o vacku...nie cez lozisko...to je jedno z najviac sa opotrebuvanych miest...a neviem ci uz mas aspon olejove cerpadlo (co do 150ccm cinany nemaju) nie to este filter olejovy... a vravim vies aky tam mas olej z vyroby? alebo ti ho rovno pri kupe vymenili? lebo pochybujem ze ti tam naliali daky repsol,mobil alebo agip... preto cim skor tym lepsie
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- jean
- motorkár

- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Ale dvojventily majú bežne vačku priamo na vahadle. S dobrým olejom to vydrží v pohode, pokiaľ to nebude klepať na voľnobehu. Kua, ale myslel som, že už aspoň toto bude mať olejový filter, šak to je na hanbu, za také prachy. Tak to má asi aj mazanie len rozstrekom. 500 je ako robená? Dúfam, že aspoň tá má normálne usporiadanie.
Naposledy upravil/-a jean v Št Jún 05, 2008 3:46 pm, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil
-
Crossbiker
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ja sa nehadam ze nema...som sa pytal ze ci vobec ma...
a celkovo mna nic nie je do toho kedy vymenis olej...cisto len tvoja vec...pytal si sa kedy ho vymenit...povedal som svoj nazor...kedze ty mas zjavne iny ok...ale naco sa potom pytas ked si uz rozhodnuty ze radsej neskor ako skor...mal som odfotit jostov olej po 3000km
alebo skor to co tam miesto oleja ostalo lebo olejom sa to nazvat nedalo...ale vylahcilo mu to motor o dobreho pol kila ked sa vyliali piliny von
vela stastnych kilometrov (kym ho zas vymenis...)
a celkovo mna nic nie je do toho kedy vymenis olej...cisto len tvoja vec...pytal si sa kedy ho vymenit...povedal som svoj nazor...kedze ty mas zjavne iny ok...ale naco sa potom pytas ked si uz rozhodnuty ze radsej neskor ako skor...mal som odfotit jostov olej po 3000km
vela stastnych kilometrov (kym ho zas vymenis...)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
Crossbiker
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Aj príruba na filtrík dačo stojí a aj filtrík samotný tiež..a každá ušetrená korunka vo výrobe sa zíde....(napríklad na odmeny managerom alebo vyššie dividendy pre akcionárov....) A aj tak v podstate to vychádza finančne asi rovnako či drahý olej a filter každých cca 10000km alebo lacnejší olej a vyčistiť sítko každých 4000km..,.samozrejme robotu nerátam šak sám sebe sám.... 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
prvy raz v 3000....jean napísal:Inak to je zaujímavé, ja som menil teraz po 2000t. teraz a ešte bol len taký zakalený. Metalíza v ňom nebola žiadna. Či jostobb menil prvý raz po 3000t.?
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
Crossbiker



