ihla v karburatore
Moderátor: Moderators
-
- Jánošíkov bratranec
- Príspevky: 613
- Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 8:09 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Galanta
- Kontaktovať užívateľa:
ihla v karburatore
Mam yuki 4t 50ccm a ma smysel posunut na ihle tu segerku vyzsie alebo nizsie ma to niaky vpliv na vykon
-
- Jánošíkov bratranec
- Príspevky: 613
- Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 8:09 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Galanta
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Jánošíkov bratranec
- Príspevky: 613
- Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 8:09 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Galanta
- Kontaktovať užívateľa:
- FoXiK
- motorkár
- Príspevky: 1890
- Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
- Skúter: Yamaha Slider
- Bydlisko: Piestany
- Kontaktovať užívateľa:
Ked nevies tak tu nemachruj prosimta... neviem kde si taku strasnu volovinu nabral ale nevadi... Volnobezna tryska sluzi LEN na volnobeh..a bohatost zmesi spolu s dorazom supatka je presne len na volnobeh ... spoimana IHLA je na doladenie otacok pri pol plynu!!! a Velka tryska je na otvorenie plneho plynu tam ti uz nezohra ihla rolu... ked som doteraz mal na 17.5DellOrto v strede segerku tak ked som siel po rovinke dlhsie na pol plynu pridal a ubral tak mi dusilo lebo tam nesiel benzin ... ta ihla to obmedzuje, No ked tu segerku das uplne hore, cize ihla spadne uplne dole tak vtedy ti tam ide viac stavy...Dave Batista napísal:no jasne v zabehu je ta segerka vyssie....a cim nizsie ju das tym vyssie ti vyde ihla a tym padom sa ti do valca dostane viac benzinu z coho vypliva ze budes mat vacsi vykon
Teda neviem aky mas karburator a mas 4takt tak ak ti to doteraz slo dobre tak to karburatorom nebude,... lebo ten sa LEN TAK same od seba nerozsetluje
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750
-
- Jánošíkov bratranec
- Príspevky: 613
- Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 8:09 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Galanta
- Kontaktovať užívateľa:
jezis chlape....ked je nizsie ihla tak ide viac benzinu hej???no neviem ci si niekedy videl ako pracuje karburator...vies motorka ti pridava tym ze sa ti dviha ihla HORE a nie DOLE!!!FoXiK napísal:Ked nevies tak tu nemachruj prosimta... neviem kde si taku strasnu volovinu nabral ale nevadi... Volnobezna tryska sluzi LEN na volnobeh..a bohatost zmesi spolu s dorazom supatka je presne len na volnobeh ... spoimana IHLA je na doladenie otacok pri pol plynu!!! a Velka tryska je na otvorenie plneho plynu tam ti uz nezohra ihla rolu... ked som doteraz mal na 17.5DellOrto v strede segerku tak ked som siel po rovinke dlhsie na pol plynu pridal a ubral tak mi dusilo lebo tam nesiel benzin ... ta ihla to obmedzuje, No ked tu segerku das uplne hore, cize ihla spadne uplne dole tak vtedy ti tam ide viac stavy...Dave Batista napísal:no jasne v zabehu je ta segerka vyssie....a cim nizsie ju das tym vyssie ti vyde ihla a tym padom sa ti do valca dostane viac benzinu z coho vypliva ze budes mat vacsi vykon
Teda neviem aky mas karburator a mas 4takt tak ak ti to doteraz slo dobre tak to karburatorom nebude,... lebo ten sa LEN TAK same od seba nerozsetluje