Ale podme k veci. Rozpocet sa pohyboval v okruhu 50 tisic, cize novy japonec alebo talian nehrozil. Ny vyber mi ostaval (ak neberem do uvahy rydzo cinske vraky) tak asi len modely Keeway Matrix, CPI Aragon GP, popripade Kymco. Po niekolkych prestudovanych recenziach a "odporucani" som si siel vyskusat tieto modely priamo do predajne. Matrix je sice vzhladom velmi zaujimavy, ALE, plasty posobia az velmi lacno, pri bloknutom motore sa skoro nehybe A hlavny dovod je jeho mala velkost resp. jeho neergonomicke tvary a hrozne delene sedadlo, ktore nedovoluju jednotlivcovi nad 180cm, pohodlne sa posadit (ja 188cm). To uz tu nehovorim o pripadnom spolujazdcovi!!! Tak som sa teda presunul do predajne CPI. Hned po prvej skusobnej jazde, je badat poriadny rozdiel!!! Vykon motora je jednoznacne vyssi (4 oproti 3konom)(bloknuty 60Km;odblok. 85Km), plasty sedia fantasticky a nevzbudzuju dojem lacnych cinanov, bezkonkurencna pristrojovka, nehrdzajuci vyfuk, disky, 8 litrova nadrz a HLAVNE je ovela vacssi a pohodlnejsi!V cenovej relacii preto jednoznacne odporucam Tajvansko-Rakusku company CPI!!!




 , tak by som tie CPI až tak na piedestál nedával.
, tak by som tie CPI až tak na piedestál nedával.

 
 





 ,,pohodlny ,,aj pre jazdu pre dvoch ja neviem preco si myslis je krpec??
 ,,pohodlny ,,aj pre jazdu pre dvoch ja neviem preco si myslis je krpec?? 
 ) v zakrutach ze si mysli ze je na zavodoch.. niekto sa chce odviest z bodu A do bodu B a nech ten scoot vyzera.. mne sa tiez to CPI cko lubi a URCITE je lepsie ako ten china made in garage co tam ma na fotke vedla... tak sa tu nehrajte ze ked mate znackoveho scootra ze ostatny sa z toho poseru.... a co ked?
 ) v zakrutach ze si mysli ze je na zavodoch.. niekto sa chce odviest z bodu A do bodu B a nech ten scoot vyzera.. mne sa tiez to CPI cko lubi a URCITE je lepsie ako ten china made in garage co tam ma na fotke vedla... tak sa tu nehrajte ze ked mate znackoveho scootra ze ostatny sa z toho poseru.... a co ked?



 Asi zmizol.
 Asi zmizol.


 
 



