
Triska-Piaggio nrg mc3 AC
Moderátor: Moderators
- Miro159
- st. kolobežkár
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: So Jún 14, 2008 7:21 am
- Skúter: Piaggio NRG mc3 AC - zatial v miernom tuningu
- Bydlisko: Nová Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Triska-Piaggio nrg mc3 AC
Čaute som mega laik tak by som sa chcel opýtať, že keď chcem prefúknut trisku v karbeci- lebo mi to ide nejak zle do otačiek, tak čo musím odšrobovať? Celý karbec od motora ? Čo všetko musím odpojiť? Nemôžem nič pokaziť ? DIKY ....
(berte ma s rezervou...,mam skuter 2 tyzdne a nechcem nic pokaziť..)

podpis som si este nenastavil
- Miro159
- st. kolobežkár
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: So Jún 14, 2008 7:21 am
- Skúter: Piaggio NRG mc3 AC - zatial v miernom tuningu
- Bydlisko: Nová Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Nie zle do otacok takto.....ked pridam tak na 3/4 plynu tak vsetko ide a ked pridam na 4/4 plynu zacne mi to pocas jazdy dusit tak trocha uberem a citim ako mi to potiahne tak skusim prefuknut tu trisku tak sa pytam ako na to mozno to je tym....A PLS aka ma byt ta farba co mam pred tym urobyt ? ĎAKUJEM VÁM !
podpis som si este nenastavil
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
tak ty si iny kalic. nevis ani kde mas karburator ale vies ze chces prefuknut trysku. nevies sice preco ale myslis si ze tym spravis nieco dobre pre svoj skuter aj ked mas obavu ze ho vlastne pokazis.
podla toho co popisujes mas trysku prilis velku alebo mas prilis nepriechodne sanie. ak nemas nejak extra velku spotrebu tak by som to na tvojom mieste vobec ani neriesil. lepsie je mat bohatu zmes ako chudobnu a zadret
podla toho co popisujes mas trysku prilis velku alebo mas prilis nepriechodne sanie. ak nemas nejak extra velku spotrebu tak by som to na tvojom mieste vobec ani neriesil. lepsie je mat bohatu zmes ako chudobnu a zadret
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
vykrutis 2-4 sroby (podla druhu karbu) das dole vicko a vykrutis trysku...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- peter1029
- st. skútrista
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
- Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovať užívateľa:
dva spôsoby:
1. otvoriš sedačku, zhodis ten kryt na spodu a uvidis karbec, popovolujes eskapasky od filtra a od príruby na valci a karbec vytiahneš von (treba ale aj poodpajať hadičky a automatický sytič - ak su dosť dlhé tak nie, ked chces len trisku meniť), potom uvolniš na karbeci vaničku zo spodu - dva sroby a uvolniš trisku, v strede ta velka.
2. lahnes si pod skuter, alebo tak aby si videl - zobereš si dlhy skrutkovač a zospodu uvolnis tu vaničku a vybereš trisku - treba si na to svietit a neviem ci ti tam nebude aj zavadzať zadný blatnik, no vyskusaj a maturuj, vela zdaru.
1. otvoriš sedačku, zhodis ten kryt na spodu a uvidis karbec, popovolujes eskapasky od filtra a od príruby na valci a karbec vytiahneš von (treba ale aj poodpajať hadičky a automatický sytič - ak su dosť dlhé tak nie, ked chces len trisku meniť), potom uvolniš na karbeci vaničku zo spodu - dva sroby a uvolniš trisku, v strede ta velka.
2. lahnes si pod skuter, alebo tak aby si videl - zobereš si dlhy skrutkovač a zospodu uvolnis tu vaničku a vybereš trisku - treba si na to svietit a neviem ci ti tam nebude aj zavadzať zadný blatnik, no vyskusaj a maturuj, vela zdaru.
podpis som si este nenastavil