problém s větším karburátorem

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

problém s větším karburátorem

#1 Príspevok od užívateľa Libang » So Sep 06, 2008 7:29 pm

Ahoj , dneska jsem skousel nainstalovat 17,5mm DO karbec a nechytlo to , ba ani jednou to neprsklo .... dal jsem z5 12,5mm 3x jsem šlápnul a naskočil jak hodinky ... v tom 12,5mm mam trisku 56 a v tom 17,5mm je 60. No proste vse jsem zapojil dobře a vubec to nenaskočí . Nevíte jaky ja základní nastavení pro ten 17,5mm DellOrto ?? díky

nemůže to být sytičem na obouch je Automat ??

a jeste jeden dotaz , chci ho tam dat kvuli tomu ze ten 12,5mm je Gurtner a nemam do nej trisky taže nemůžu nahodit vejfuk. Co vše mám zbrousit na trisce z DO aby pasovala do toho gurtera. popř kdyz se podaří sprovoznit ten DO tak bych nic nebrousil .
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
DamiBiker
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 490
Dátum registrácie: Po Aug 13, 2007 10:50 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa DamiBiker » So Sep 06, 2008 10:05 pm

je to novy karbec strekni trocha benzinu do valca nech to roztoci popripade potiahni ustami podtlak ... aspon mi sme mali taky isty problem s f15 a dellorto 17,5 karbecom a naskocil ...
podpis som si este nenastavil

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#3 Príspevok od užívateľa Libang » So Sep 06, 2008 10:44 pm

Karbec novej neni . Tak jsem to skousel ze jsem odpojil podtlak a sál jsem pusou . Plovákovka naplněná byla a nic

Svíčka byla mokrá a stejne furt nic . Uplne jsem startérem vypráskal baterku , pak jsem hodne dlouho šlapal a stále nic :) dal jsem zpet 12,5karb parkrat jsem špánul a naskocil jak hodinky ... tet jsem se ho tam snazil dat uz po 3tí s tím že už na to nejak přijdu ... :?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
matopn
motorkár
motorkár
Príspevky: 1019
Dátum registrácie: Ne Máj 25, 2008 9:33 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Piešťany
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa matopn » Ne Sep 07, 2008 11:29 am

vyskusaj streknut benzin co to spravy bo ked mas vo valci benzin tak to nartocis aj bez karburatora ale len an cas kym sa benzin vypali :wink:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
miro2100
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 26
Dátum registrácie: Pi Nov 16, 2007 11:52 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: ke

#5 Príspevok od užívateľa miro2100 » Ne Sep 07, 2008 11:40 am

sruba vzduchu musi byt asi v strede nie celkom dotiahnuta a ihlu v supatku spust celkom dole
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
FoXiK
motorkár
motorkár
Príspevky: 1890
Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
Skúter: Yamaha Slider
Bydlisko: Piestany
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa FoXiK » Ne Sep 07, 2008 12:11 pm

saje ti moc benzinu kamo.. mokra moze byt lenze ona sa hned moc zasere a ani ti neodpali :wink: skus tam dat 17.5 ( aj ja ho mam ) a skus vyutierat sviecku a dat ju tam.. kopni 2-3krat a kukni sviecku ked bude az mokra tak mas moc zmesi sucha nejde ti tam nic... ale predtym to sprav tak ze ho tam daj nakop par krat a vyber ju a potom poutieraj.. az potom skus co som pisal :)
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#7 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Sep 07, 2008 2:47 pm

na Tryske treba dať dole hlavu tú rozšírenú časť ...už sa to preberalo aq bolo tu aj foto čo treba zbrúsiť..skrátka je tam tuším závit M6 ale treba tú hlavičku zbrúsiť buď po obvode alebo zhora aby celý ten zvyšok trysky nemal väčší priemer ako vnútorný priemer závitu.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#8 Príspevok od užívateľa Libang » Ne Sep 07, 2008 3:04 pm

o.k díky za reakce , nejprve vyzkoušim to ci psal Foxik a kdyz to nepomůže tak bud jinej karb. nebo puziju ty trisky do 12,5mm gurtner ...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#9 Príspevok od užívateľa theruck » Ne Sep 07, 2008 7:27 pm

hlavne to netoc ze starterom ale z nohu (ked sa da)

Užívateľov profilový obrázok
karci808
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Pi Okt 19, 2007 1:07 pm

#10 Príspevok od užívateľa karci808 » Ne Sep 07, 2008 10:27 pm

podla mna mas tento problrm....ked si menil karbec nechal si to iste lanko plynovee...aa to seriove povodne co ide do karbu gurtner je kratsie ako do dell orta...a vtom je zadrhel...tym ze mas kratsie lanko ho tam sice zalozis...ale supatko nemas ked ho zalopzis az uplne po spodok...a tak karbec nema podtlak a nechitii ti skuter...to supatko ked je v karbeci tak by cez karbec nemalo byt vydno proste len malinka medzera...a ked sa ti to aj podarii natocit tak to pojde hned do velkych otacok....

PS: TOTO PLATI LEN AK SI NECHAL TO ISTE LANKO....MAM TEN ISTY SKUTER A S TIM SERIOVYM LANKOM SOM MAL TEN ISTY PROBLEM...PROSTE SI ZOZEN LAMKO DO KARBU DELL ORTO
podpis som si este nenastavil

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#11 Príspevok od užívateľa Libang » Ne Sep 07, 2008 10:33 pm

jjj díky to by tím mohlo být ,lanko mám původní a jaky lanko mam koupit popř jak jsi to vyřešil ty .... díky moc tohle snad už bude vono :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#12 Príspevok od užívateľa lil_b » Po Sep 08, 2008 11:56 am

libang nemusiš kupovať lanko, ja som mal to iste na pežote ked som dal PWK čko a bolo dopoly otvorene šupatko, stači skratiť bowden (to čierne v čom ide lanko) o kus o ktorý je šupatko podvihnute, a potom doštelovať hore napinakom na karbe...
podpis som si este nenastavil

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#13 Príspevok od užívateľa Libang » Po Sep 08, 2008 12:04 pm

o.k díky dneska to skusím a uvidím .

a jeste jeden dotaz .... jaky je základní nastaveni karbecu 17,5mm DO díky
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#14 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Sep 08, 2008 12:16 pm

co je to zakladne nastavenie? ako pride z vyroby? ak to tak ti to moze byt jedno nakolko na kazdy motor to potrebujes inac...vzdusnik zatiahni a vytoc na jeden a pol otacky, trysky vyskusaj s ktorou to aspon chyti...volnobeh musis uz sam nastavit,ihla byva v strede alebo ak ma 4drazky tak druha z dola
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#15 Príspevok od užívateľa Libang » Po Sep 08, 2008 12:18 pm

díky to jsem chtěl slyšet :wink:

edit : jeste poslední dotaz : tak v pulce plynovyho lanka je nejaká krabička a z ní vedou dráty do takovy krabicky od zapalování , nevíte co to je ??
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#16 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Sep 08, 2008 12:26 pm

draty alebo druhe lanko? lebo zvycajne sa plyn rozdvojuje a druhe ide na olejove cerpadlo
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#17 Príspevok od užívateľa Libang » Po Sep 08, 2008 12:29 pm

nene jdou z toho dráty a lanko normálně pokračuje do karbecu . Ty dráty vedou to taky modry krabicky co je na rámu a má na sobe červenou diodu a je od Ducati , takže to asi bude zapalování
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#18 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Sep 08, 2008 12:36 pm

a z tej krabicky ide kopec dratov? a mas euro2 oznacenie skutra? a zo zapalka ti idu len dva kable? ak ano tak sa modli nech sa ti to neposere :lol: mas imobilizerovu verziu myslim...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#19 Príspevok od užívateľa Libang » Po Sep 08, 2008 12:38 pm

jo z ty krabicky je dost drátů .... na vejfuku mam napsany EURO2 takže to asi bude ono , ale tusim ze ouro2 jsem az od roku 2003 a ja mam 2001 . Vcem je tam imobilizerova verze lepsi popř horsi jak normal
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa lil_b » Po Sep 08, 2008 12:41 pm

no bezpečnosť, že maš v klučiku kod, takže ti to nekto na ulici nenaštartuje so šrobovakom alebo drotmi....
nevyhoda je že je to zase komplikacia ked sa to pokazi :)
nenaštartuješ to ani toho boha :)
podpis som si este nenastavil

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#21 Príspevok od užívateľa Libang » Po Sep 08, 2008 12:43 pm

no to asi nebude ono , na klíči nemám ten plast , takže mám jen železnej klíček a zadnej čip tam neni :)

zejtra dam foto jak to vypadá
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#22 Príspevok od užívateľa lil_b » Po Sep 08, 2008 12:48 pm

:silent:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#23 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Sep 08, 2008 12:49 pm

kluc je tam obycajny...bezny skuter nastartujes bez kluca...staci vypojit spinacku...tu ked vypojis tak nic nedosiahnes
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Libang
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 106
Dátum registrácie: Ne Júl 13, 2008 12:31 pm

#24 Príspevok od užívateľa Libang » Po Sep 08, 2008 12:53 pm

o.k , ale to už jsme uplně nekde jinde :) v ty krabičce je lanko rozdeleny ne tim jenom prochází ?? aby to šlo skrátit ... chci tam ten 17,5mm

nevim jestli se do toho mam podivat , aby jsem tam neco neposr...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Sep 08, 2008 12:55 pm

potrebujes ho skratit? ja som na 17.5 musel predlzovat...skratit je hracka...kup si srobovaciu koncovku do plynu a cvakni staru...nastav si ako potrebujes a nasrobuj novu (stoji asi 20sk)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"