No dlho som nepísal čo a ako tak som sa rozhodol aj túto zimu urobiť generálku. Chystal som sa pozrieť v akom stave je motor po 5tis. km ( rozpoliť som ho ale nechcel ), iba vyčistím celé vario a motor od lepidla na asfalt, ktorý je aj na plastoch.. a ide dolu akurát s benzínom. Ak to finančná a časová situácia dovolí rád by som dal opraviť všetky polámané plasty. Dorobil nejaké osvetlenie s diódami.

Možno dokúpiť komplet klapky, DH prepínače a vybrúsiť výfuk, ktorý nastriekam priesvitným sprejom na fuky.
Takže motor som už rozobral a až na jeden škrabanec, ktorý našťastie nieje rukou cítiť a teda by to nemalo až toľko vadiť. Nachádza sa na pieste pri výfukovej časti. Na valci avšak nič nieje viditeľné ani citeľné. Karbón pod krúžkami som vyškrabkal a piest aj hlavu vyčistil s technickým benzínom. Možno aj preleštím motor. A ešte musím vyrobiť nové tesnenie pod hlavu pretože aj to čo tam teraz je som už vyrábal ale len tak narýchlo, originál sa mi prepálilo

.
Rám vyzerá byť v poriadku, teda taký ako som ho vo februári nastriekal. Chystám sa ešte dať vyrobiť podložku pod zadnú pružinu.. síce to o nič zadok nezdvihne ale aspoň dorovná dĺžku predchádzajúceho tlmiča, pretože "nový" je kratší. (ale tvrdší)
Rád by som dal aj kolesá z aprilie ale potreboval by som aspoň zadné zohnať.
Nejaké fotky
Nakoniec sa chcem opýtať prečo mi to vlastne karbonuje pod krúžkami a či to je normálne? Aj na iných moto sa mi to stávalo a nie len mne

a či to vlastne stačí oškrabkať a idem ďalej.
