Úprava olejového cerpadla
Moderátor: Moderators
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Tak možno je ten guličkový ventil (proti tomu aby to samospádom netieklo ten olej do motora) v tom nátrubku čo je na motore a nie na samotnom čerpadle.... možno by sa to dalo dosiahnuť to zvýšenie množstva oleja zvýšeným zdvihu toho piesta v samotnom čerpadle... ale či a kolko a jak to bude bezpečné netuším....a zapchať sa to len tak ???? to sa nestáva ono ten tlak to pretlačí ..ak by tam aj nejaká špinka bola a aj tak by mal byť medzi nádržkou na olej a samotným čerpadlom ešte filter a samozrejme pri rozoberaní a skladaní treba dodržiavať čistotu.... jak vždy keď sa jedná o takéto veci ako motor prevody a pod....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
aha slimák...šnekový prevod...... a jak je tam umiestnený keď je v jednej osi aj kovové prevodové koliesko a aj vývrt na piest .... šnekový prevod je na Pežotoch škoda že už nemám foto a ten som mal rozobratý celý niekolko krát....Inakaj toto čerpadlo o ktorom sa bavíme sa dá ešte viacej rozobrať hento je len začiatok tam sa musí dať vybrať aj ten vnútorný velký piest a aj to koliesko by malo ísť vonka ...Podla mňa ten piest čo je strčený vo vnútri sa otáča prostredníctvom toho ozubeného kolieska čo je zvonka . A to tak že je na drážkovanej hriadeli ale na spodku je jeho okraj vlnovkový a a tým jak sa točí tak vlnovkový okraj je opretý o kolík ktorý je na boku napevno v samotnom telese toho čerpadla a ako sa točí ten piest tak tá vlnovka ho posúva hore-dolu a tým potom čerpá samotný olej. a sa mozrejme je tam strčený aj ten malý piestik s tou pružinou čo je na fotke vybratý von. mysím že tak to nejak fungovalo aj na tom čerpadle čo som mal rozobraté ja akurát tam bol iný hnací prevod .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
-
aumirek
- st. skútrista

- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
proboha co furt řešíš jediná schudná věc je ten prěvod ten šnek je sice možnej také ale chci vydět někoho kdo ho udělá novej a co to bude stát i když muj osobní názor je nebejt lenivej a míchat a máš jistotu jak a kolik mažeš186kAr32 napísal:skusim to teda ece viac rozobrat, teda ked budem mat cas, a to ako pomoze , teda skor ako mam zmenit to stupanie
![]()
??
-
Eriktronik
- FoXiK
- motorkár

- Príspevky: 1890
- Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
- Skúter: Yamaha Slider
- Bydlisko: Piestany
- Kontaktovať užívateľa:
Eriktronik > aj aj mne ale su tu ludia ktori do teba budu pi*ovat jak keby neviem co
sak to je MOJA VEC , ked sa vam nelubi tak mi nepiste ze to NEMAM UPRAVOVAT !!! ja sa pytam na upravy, kto vie napise, a kto ma skusenost ze radsej rucne tak dobre, radu prijmem a dalsi nazor bo ja tu nebudem pozerat jak sa obuvate do mna, takym tudom MAJ FA, ja sa tu nebudem hadat jak male decko, tak co sa tu rozculujete... ked sa vam nelubi tak ani Nepiste, ja sa pytam na nazor a na Upravu,.... !!!!!!!!!!! A aj tak to asi budem miesat rucne tak sa z toho nepotentujte, len chcem vediet ci sa to da aj nejako upravit a nielen pre mna ale aj ostatnych ludi... to je len k dobremu, ... ( to jak ekologia a x takkzch problemov, a naco aj tak sme tu iba raz a nas sa to tykat nebude no nie_? to je asi vas nazor podla toho co pisete.a co ostatni ti co pridu po nas... preco to neulahcit aj ostatnym. .. ale necete to riesit ... nebudem sa tu hadat jak male decko ... 
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750
