
nova konstrukcia variatora: J-Costa
Moderátor: Moderators
- Jostobb
- motorkár
- Príspevky: 1563
- Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: B.Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
No 800 korún tie valčeky ... dosť 

podpis som si este nenastavil
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Sak ale ked mas seriju tak asi nemusis ladit 
Ak mas seriu

Ak mas seriu

podpis som si este nenastavil
- Jostobb
- motorkár
- Príspevky: 1563
- Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: B.Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no dobre ale určite sa aj opotrebúvajú ... určite to nie je dokonalé 

podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
zaujimalo by ma, ako je to vlastne so scootlandom ako internetovym obchodom... mam pravo si objednat, skusit a v pripade, ze by mi to nevyhovovalo, tak do 7 resp. 14 dni vratit? vie niekto?
(rozhodne to neplanujem nejako zneuzit, len teoretizujem)
a k tym valcekom... to je asi trosku predrazeny obchod, pretoze na scootlande stoji vario J-Costa na mojho maxika v prepocte 5050Sk a v tom internetovom obchode, co som sem dal tie valceky, stoji 6700Sk.

a k tym valcekom... to je asi trosku predrazeny obchod, pretoze na scootlande stoji vario J-Costa na mojho maxika v prepocte 5050Sk a v tom internetovom obchode, co som sem dal tie valceky, stoji 6700Sk.
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
No ten tipek stym maxikom tam na tom fore co to sem bandit daval tam tusim pisal ze ked ho tam daval mal 5500 a teraz ma 10 000 a opotrebovanie minimalne
Ale ako vravis nic nieje dokonale 
Ale myslim si ze to bude urcene hlavne pre 125ccm a vysie bo co som to hladal tak vetcina ludi to mala na vetcih obsahoch


Ale myslim si ze to bude urcene hlavne pre 125ccm a vysie bo co som to hladal tak vetcina ludi to mala na vetcih obsahoch

podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
nasiel som dalsi obrazok, tie valceky po 4200km, podotykam, ze zodrane valceky v tomto type variatore nemaju taky neblahy vplyv ako zodrane valceky v klasickom variatore, pretoze valceky v klasickom variatore okrem vytlacania remenice sa musia aj odvalovat, zatial co tieto zodrane valceky akurat otvoria variator o tolko menej, o kolko su odrane (teda kolko, pol milimetra, milimeter?) a zaroven su o par miligramov lahsie, ak vobec...
len som sa chcel podelit o info, ako vyzeraju valceky vraj po 4200km a co to vlastne sposobi...

len som sa chcel podelit o info, ako vyzeraju valceky vraj po 4200km a co to vlastne sposobi...

- peter1029
- st. skútrista
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
- Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no tak tento varec je
, fakt sa mi páči a mám o jedného chrobáka v hlave viac, musí šlapať určite lepšie ako normal, lebo je tam omnoho viacej teliesok, ktoré sa starajú o remeň, takže by sa mohli menej opotrebovať a dlhšie vydržať a ladenie by sa dalo vyriešiť aj tak, že by sa súmerne odobrali tie telieska. A ako som aj čítal, tanier je väčší, zníži otáčky, teda by sa dalo zo skuta dostať aj viac KM/H 
OZAJ PÁNI, KTO HO IDE BRAŤ AKO PRVÝ? Že by sa podelil s nami o nejaké tie skúsenosti, alebo to budem JA?
Ďakujem BANDITOVI za informácie a hľadaj ďalej (aj niečo negatívne nájdi
)
A ešte jedna otázočka, na scootlande sú dva, jeden sport a jeden racing, ale žiadny rozdiel v popise nie je (keby som im napísal tak mi povedia), ale asi racing bude s ľahšími špalíkmi, pravda?


OZAJ PÁNI, KTO HO IDE BRAŤ AKO PRVÝ? Že by sa podelil s nami o nejaké tie skúsenosti, alebo to budem JA?
Ďakujem BANDITOVI za informácie a hľadaj ďalej (aj niečo negatívne nájdi

A ešte jedna otázočka, na scootlande sú dva, jeden sport a jeden racing, ale žiadny rozdiel v popise nie je (keby som im napísal tak mi povedia), ale asi racing bude s ľahšími špalíkmi, pravda?
podpis som si este nenastavil
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Co som pozeral stranky vyrobcu tak tam bolo ze tie racing su lachsie ale nejsom isty ci som to dobre pochopil 

podpis som si este nenastavil
- peter1029
- st. skútrista
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
- Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no tak ja by som racing nepotreboval, lebo ja nejazdím preteky, mne by kľudne stačil ten sport
, ozaj kto mi naňho prispeje, potom mu napíšem nejaké tie postrehy 


podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
nasiel som spolahlive info o tom variatore pre 500ccm motory, a totiz ze tie valceky vydrzia v pohode cez 10tisic mil (16tisic km), jeden uzivatel na anglickom fore to ma z vlastnych skusenosti... (3. prispevok v tomto topicu)
a pochytil som aj info od ineho uzivatela v inom topicu, ze variator je aj po 40tisic milach (alebo kilometroch, uz nepamatam) v rovnakom stave, ako ked bol nainstalovany... (ale valceky tam ten clovek nespomina)
a pochytil som aj info od ineho uzivatela v inom topicu, ze variator je aj po 40tisic milach (alebo kilometroch, uz nepamatam) v rovnakom stave, ako ked bol nainstalovany... (ale valceky tam ten clovek nespomina)
-
- moderátor
- Príspevky: 6105
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
- Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
- Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
mame to X plusov od ludi, co to maju, ale kde je nejaka nevyhoda ? To su uplne vsetci spokojny ? Tomu sa mi nechce verit. Este som zvedavy, ci Alci zmeni k nemu postoj
- hipi
- cyklista
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: Po Mar 17, 2008 7:10 pm
- Skúter: Kymco downtown 300i-predane, honda integra 750
- Bydlisko: Alzbetin Dvor
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
heh, keby som nemal novy variator, tak by som do tohoto urcite siel... o maximalku by mi ani tak neslo, skor o rozbeh od 30km/h a posunutie cestovnej rychlosti z tych 90-100 na 110km/h, vyssie to uz skuter konstrukcne nezvlada a hadze s nim....
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no co som hladal akekolvek info o tom na zahranicnych forach, tak prakticky kazdy pisal, ze je to velka zmena k lepsiemu typu "Toto prebudilo moju 250-tku..."
Stretol som sa iba s jednou zavaznejsou poruchou, a totiz ze jednemu moderatorovi na velkom fore popraskal zvon, ktory je sucastou variatora... tyka sa to vraj iba variatorov pre 400ccm a 500ccm motory, po reklamacii dostal uz updatovany model (teda so zvonom z ineho materialu nez povodny).
A tu je aplikacny list, teda na ake scootre sa to robi:
Zoznam kompatibilnych scootrov pre J-Costa variator
Stretol som sa iba s jednou zavaznejsou poruchou, a totiz ze jednemu moderatorovi na velkom fore popraskal zvon, ktory je sucastou variatora... tyka sa to vraj iba variatorov pre 400ccm a 500ccm motory, po reklamacii dostal uz updatovany model (teda so zvonom z ineho materialu nez povodny).
A tu je aplikacny list, teda na ake scootre sa to robi:
Zoznam kompatibilnych scootrov pre J-Costa variator
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
nazor nemenim...proste nevidim nejaky prinos oproti inym variatorom...to ze je vecsi...moze byt aj o 10cm vecsi ale pokial nepusti zadna remeniva je to prd platne...(vid overrange kit)...
niekto spominal viac tych teliesok...polini ma 9 valcekove varia a tiez sa nejak neujali, doppler ma varia kde sa nic neopoterbuvava (myslim "valceky") lebo tam ziadne nema len zavazicka ako snezne skutre a tiez sa to nejak neujalo...ked to doslo k nam kazdy tiez kecal ake zazracne to je a nepoznam nikoho kto by ho mal...rovnake vario ma aj malossi a tiez to nikoho netrapi...kazdy voli skor dostupnost a cenu ako zazracne konstrukcie...
a k tym otackam a pod...to je ako ked je napr. od malossi...je multivar klasicky...kto ho nahodi parada vsetko lepsie, zrychlenie maximalka atd...ale keby to porovnaval s mhr variom tak zas by povedal ze mhr je o co lepsie lebo je vecsie a ine drahy valeckov atd... (to ze mu ho seriovy motor nedokaze vyuzit je uz o inom)...ale podme dalej...este mame mhr overrange vario...ked porovname s mhr zas o niecom inom...a ked to spetne porovname so seriou alebo klasickym tuning variom tak kazdy povie aky shit je multivar... co tym chcem povedat...vynechame z ponuky multivar a budeme predavat len mhr ako klasicke tuning vario a overrange ako "racing" vario...a kazdy kto porovna mhr s multivarom bude vraviet ake zazracne vario je to v porovnani s inym variom...
maxik dokaze potiahnut aj ine drahy valcekov...tie pokelsy otacok pri jazde na dialnici atd...nieco za nieco je to vzdy...to si clovek moze dat tahsie valceky na seriu a tiez pojde pri rovnakej rychlosti na nizsie otacky...
cize moj zaver...nie je to ziadny zazrak len zaujmavo urobene klasicke vario...lebo odlisnosti predavaju...prelepim multivaru nalepku a nazvem ho fuckosta a napisem na obal ake je zazracne hodim par zaujmavych grafov a porovnania so seriovym variom a dam cenu o 30% vyssiu...a tiez aka diskusia o tom bude a kazdy bude tvrdit ako genialne to ide...ako mu stupla maximalka zo 72 na 80km/h...dobre namierena kampan urobi svoje...
niekto spominal viac tych teliesok...polini ma 9 valcekove varia a tiez sa nejak neujali, doppler ma varia kde sa nic neopoterbuvava (myslim "valceky") lebo tam ziadne nema len zavazicka ako snezne skutre a tiez sa to nejak neujalo...ked to doslo k nam kazdy tiez kecal ake zazracne to je a nepoznam nikoho kto by ho mal...rovnake vario ma aj malossi a tiez to nikoho netrapi...kazdy voli skor dostupnost a cenu ako zazracne konstrukcie...
a k tym otackam a pod...to je ako ked je napr. od malossi...je multivar klasicky...kto ho nahodi parada vsetko lepsie, zrychlenie maximalka atd...ale keby to porovnaval s mhr variom tak zas by povedal ze mhr je o co lepsie lebo je vecsie a ine drahy valeckov atd... (to ze mu ho seriovy motor nedokaze vyuzit je uz o inom)...ale podme dalej...este mame mhr overrange vario...ked porovname s mhr zas o niecom inom...a ked to spetne porovname so seriou alebo klasickym tuning variom tak kazdy povie aky shit je multivar... co tym chcem povedat...vynechame z ponuky multivar a budeme predavat len mhr ako klasicke tuning vario a overrange ako "racing" vario...a kazdy kto porovna mhr s multivarom bude vraviet ake zazracne vario je to v porovnani s inym variom...
maxik dokaze potiahnut aj ine drahy valcekov...tie pokelsy otacok pri jazde na dialnici atd...nieco za nieco je to vzdy...to si clovek moze dat tahsie valceky na seriu a tiez pojde pri rovnakej rychlosti na nizsie otacky...
cize moj zaver...nie je to ziadny zazrak len zaujmavo urobene klasicke vario...lebo odlisnosti predavaju...prelepim multivaru nalepku a nazvem ho fuckosta a napisem na obal ake je zazracne hodim par zaujmavych grafov a porovnania so seriovym variom a dam cenu o 30% vyssiu...a tiez aka diskusia o tom bude a kazdy bude tvrdit ako genialne to ide...ako mu stupla maximalka zo 72 na 80km/h...dobre namierena kampan urobi svoje...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
ja tiez nepoznam nikoho, kto by to mal, akurat ten jeden clen ceskeho fora, ktory to chvalil...
ale trebars na burgmanusa.com je tych ludi viac, co maju Costa variator... a kazdy jeden si ho chvali (sak ani sa necudujem), nemozem za nich hovorit, ci je alebo nie je Costa lepsi nez Malossi a ine variatory klasickej konstrukcie, to sa musite spytat ich...
tu mate topicy (anglictina), v ktorych sa spomina J-Costa variator na Burgmanusa fore:
http://burgmanusa.com/forums/search.php ... mit=Search Dalej mozete prelistovat http://www.apriliaforum.com (su tam aj ine znacky).
A ak by som aj siel do tohto variatora, tiez vam nenapisem, ci je lepsi alebo horsi nez Malossi variator, pretoze budem moct porovnat iba s klasickym seriovym variatorom... vlastnici Costa vsak svorne hovoria, ze scooter je tichsi, nepocut ziadne klepkanie od variatora (klasicke valceky), jazda je jemnejsia, bez vibracii...
Kazdy, kto by do toho isiel, tak do toho pojde na vlastne riziko, ako napokon vzdy... trebars o 50ccm/70ccm som nenasiel ziadne info (specialne som nehladal).
ale trebars na burgmanusa.com je tych ludi viac, co maju Costa variator... a kazdy jeden si ho chvali (sak ani sa necudujem), nemozem za nich hovorit, ci je alebo nie je Costa lepsi nez Malossi a ine variatory klasickej konstrukcie, to sa musite spytat ich...
tu mate topicy (anglictina), v ktorych sa spomina J-Costa variator na Burgmanusa fore:
http://burgmanusa.com/forums/search.php ... mit=Search Dalej mozete prelistovat http://www.apriliaforum.com (su tam aj ine znacky).
A ak by som aj siel do tohto variatora, tiez vam nenapisem, ci je lepsi alebo horsi nez Malossi variator, pretoze budem moct porovnat iba s klasickym seriovym variatorom... vlastnici Costa vsak svorne hovoria, ze scooter je tichsi, nepocut ziadne klepkanie od variatora (klasicke valceky), jazda je jemnejsia, bez vibracii...
Kazdy, kto by do toho isiel, tak do toho pojde na vlastne riziko, ako napokon vzdy... trebars o 50ccm/70ccm som nenasiel ziadne info (specialne som nehladal).
- 4BALL
- st. skútrista
- Príspevky: 640
- Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Svidník
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
terbalo by to odtestovat naj na 50cc ako aj na street setupe tak aj na racing potom by sa dalo diskutovat, teraz tiez mozme ale len na pradzno noooo
podpis som si este nenastavil
- peter1029
- st. skútrista
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
- Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no hej, keď to tu nemá nikto tak je ťažko o tom diskutovať, ale zase, mám sériový varec - chcel by som si napr. kúpiť nejaký ten lepší, tak teraz môžem vyberať - multivar, costa a .... iné. A hádajte ktorý by som bral, no určite costu, už len preto, že ako som čital, tak valčeky tam vydržia aj 10 000 a viac, takto musím vo varci meniť každých 3000 asi, t.j. vždy dáš do toho nejakých 9E+pošta.
podpis som si este nenastavil
- 4BALL
- st. skútrista
- Príspevky: 640
- Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Svidník
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
sak jasne mozno to bude take dobre ze kazdy vymeni (aj ked pochybujem) vario, ale za pokus to stoji 

podpis som si este nenastavil
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Jasne že to ma svoje chyby
ako všetko ale za pokus to stoji a je to nove konštrukčné riešenie takže treba skusit a uvidime
Ale myslim ze je to skôr mierene na vetcie obsahy skutrov no ved ked vyskusame uvidime


podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
nejake dalsie fotky variatora (tu strednu som dal aj do prveho prispevku):






- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Taky mali graf
V lavom dolnom rohu je ktora krivka je pre ktore vario a v pravom z ktorym variom aku rýchlost dosiahly 


podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Rips., krasa! Toto sa neda len tak lahko najst na NETe, sikovny si!
Nepise sa tam, co je to za scooter, ale 42 konikov - nejaky maxik. Ak mas link na diskusiu, odkial to mas, daj ho prosim sem, chcem si o tom nieco precitat... 
A prepocital som vam tie maximalky:
Malossi s miesanymi valcekmi: 144.8 km/h
Malossi s tazkymi valcekmi: 148.1 km/h
J-Costa: 156.1 km/h


A prepocital som vam tie maximalky:
Malossi s miesanymi valcekmi: 144.8 km/h
Malossi s tazkymi valcekmi: 148.1 km/h
J-Costa: 156.1 km/h
- Rips.
- motorkár
- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Tak tu je to forum a hladam dalej
ale moja anglictina je priserna takze prelozit sa to neodvazim a skut ma tipek obrazok v profile ale maxiky nepoznam tak neviem co to je 


podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
nevidim link 

- peter1029
- st. skútrista
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
- Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no proste sa mi ľúbi, len neviem či by sa na tú moju 50tku oplatil, ale na nejakého maxíka by som ho hneď bral, no tak BANDIT zober ho a potom povieš svoje poznatky 

podpis som si este nenastavil