nova konstrukcia variatora: J-Costa
Moderátor: Moderators
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
snake postu mas nad 5litrov zadara tusim....

podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
snejk, nie 9 litrov, ale 6920Kc, co je pri aktualnom kurze 250€, a teda cca 7500Sk. Z toho cca 2370Sk je remen, ktory mi treba novy uz tak ci tak, takze variator vychadza na nejakych 5430Sk, a to je este stale o dost menej, nez kolega, ktoreho na jeho XC250 stoji cez 6 litrov.
Tento variator je prvy a jediny tuning, ktory do Aprilky pustim, pretoze vyfuk nema cenu a nic ine nestoji za zmienku... Vzhladom k cene maxika tych 5500Sk nie je vela.
Tento variator je prvy a jediny tuning, ktory do Aprilky pustim, pretoze vyfuk nema cenu a nic ine nestoji za zmienku... Vzhladom k cene maxika tych 5500Sk nie je vela.
- alcatelko
- moderátor

- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
lenze pokial si to nevyzdvihnes osobne tak na scootlande sa neprepocitava aktualnym kurzom...je to tam napisane...cize je to cca 266e 
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Jo, uz som to nasiel, 1€=26Kc, momentalne (a asi vzdy) v ich prospech... Budem sa musiet s nimi dojednat na realnejsom kurze, pretoze je dost velky rozdiel platit v starej mene 7500 alebo 8020Sk. Neberiem zasa az taku lacnu polozku, aby nemohli pristupit na spravodlivejsi kurz...
edit: akosi som sa pomylil vo vypoctoch... rozdiel v cenach je cca 270Sk, to nie je az take hrozne...
edit: akosi som sa pomylil vo vypoctoch... rozdiel v cenach je cca 270Sk, to nie je az take hrozne...
Naposledy upravil/-a THeBaNDiT v St Jún 03, 2009 4:15 pm, upravené celkom 1 krát.
- deltoro5784
- motorkár

- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Ten kurz sa asi často mení , lebo mne naposledy menili 1€-27 Kč bolo to v marci
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
takze objednane (brat sice kazal este si to premysliet), objednal som teda zo scootlandu J-Costa, kevlarovy remen od Malossi a smerovkovu ziarovku, ktoru nikde na okoli neviem zohnat (oranzova, ale s malou hlavickou). Ocakavam, ze mi poslu mail s udajmi, pretoze by sa mala platit 50% zaloha... takze tak o mesiac je to snad doma.
Po nahodeni sa isto podelim o zazitky...
Po nahodeni sa isto podelim o zazitky...
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Držím palec aby to bolo čo najskorej a OK aby si nám mohol podať správu z prvej ruky .... 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- dr.snake
- motorkár

- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
som zvedavy na ten zazrak storocia
co glupy talian dezider kosta vymyslel
podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
zial, tentokrat dam municiu do zbrani pre skeptikov ohladom J-Costa variatorov, na zaklade mnou dnes zistenych skutocnosti som poziadal scootland o pozastavenie objednavky.
Strucny popis zisteneho problemu: pri vytlaceni remena na kraj remenic sa tieto dostanu do kontaktu a zacnu o seba driet, co sposobi ich poskodenie. U beznych variatorov k tomuto odieraniu nedochadza, pretoze tam remenica variatora ma aj ozubenie na kluku, a teda sa VZDY toci rovnakou rychlostou ako kluka a vonkajsia remenica variatora. Takze aj ked sa dotknu, nesuchaju sa o seba, a teda nedochadza k ich opotrebeniu.
Na obrazku vlavo je poskodena remenica variatora, vpravo je nove neposkodena remenica variatora, oba su J-Costa, vidite ze vlavo je ten bronzovy kruh opotrebovany smerom do vnutra a aj hlinnikova plocha remenic je zbrusena...

odkazy na stranky:
http://www.modernvespa.com/forum/topic28828?start=0 (na 1. strane najprv podozierali chybu pri skladani, kedy sa tam nedala podlozka, ktora bola v seriovej zostave, ale potom prisli na to, ze spominane opotrebenie sa vysytuje casom aj u tych zakaznikov, ktori tam tu podlozku dali)
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=177196
O tomto som sa dozvedel az dnes, ked som z nudy sondoval informacie a skusenosti majitelov, a tento problem sa u niektorych modelov vyskytol... Som zvedavy, ci to vyrobca odstrani, ale pre mna to znie ako dizajnersky problem spaty s vlastnostami samotneho J-Costa variatora. Budem hladat viacero informacii o tom, ale nateraz budem rad, ak scootland akceptuje moje pozastavenie objednavky. Predpokladam, ze s tym nebudu mat vacsi problem, kedze predtym pisali, ze pre objednanie tohto variatora je potrebne zaplatit 50%-nu zalohu a mne zatial ziaden mail s informaciami o ucte a pod. neprisiel, teda predpokladam, ze to este neobjednavali...
Ak budem mat viac informacii, postnem ich sem...
Strucny popis zisteneho problemu: pri vytlaceni remena na kraj remenic sa tieto dostanu do kontaktu a zacnu o seba driet, co sposobi ich poskodenie. U beznych variatorov k tomuto odieraniu nedochadza, pretoze tam remenica variatora ma aj ozubenie na kluku, a teda sa VZDY toci rovnakou rychlostou ako kluka a vonkajsia remenica variatora. Takze aj ked sa dotknu, nesuchaju sa o seba, a teda nedochadza k ich opotrebeniu.
Na obrazku vlavo je poskodena remenica variatora, vpravo je nove neposkodena remenica variatora, oba su J-Costa, vidite ze vlavo je ten bronzovy kruh opotrebovany smerom do vnutra a aj hlinnikova plocha remenic je zbrusena...

odkazy na stranky:
http://www.modernvespa.com/forum/topic28828?start=0 (na 1. strane najprv podozierali chybu pri skladani, kedy sa tam nedala podlozka, ktora bola v seriovej zostave, ale potom prisli na to, ze spominane opotrebenie sa vysytuje casom aj u tych zakaznikov, ktori tam tu podlozku dali)
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=177196
O tomto som sa dozvedel az dnes, ked som z nudy sondoval informacie a skusenosti majitelov, a tento problem sa u niektorych modelov vyskytol... Som zvedavy, ci to vyrobca odstrani, ale pre mna to znie ako dizajnersky problem spaty s vlastnostami samotneho J-Costa variatora. Budem hladat viacero informacii o tom, ale nateraz budem rad, ak scootland akceptuje moje pozastavenie objednavky. Predpokladam, ze s tym nebudu mat vacsi problem, kedze predtym pisali, ze pre objednanie tohto variatora je potrebne zaplatit 50%-nu zalohu a mne zatial ziaden mail s informaciami o ucte a pod. neprisiel, teda predpokladam, ze to este neobjednavali...
Ak budem mat viac informacii, postnem ich sem...
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
inac, k tomuto opotrebeniu dochadza "len" vtedy, ked je variator uplne otvoreny, a teda ked remenice vytlacia remen az navrch a stretnu sa, pricom je jedno, ci medzi nimi je alebo nie je podlozka, pretoze sa deru bud o seba, alebo o spominanu podlozku. Je to podla mojho nazoru chyba, ktora sa spravila pri navrhovani vyrobku, podlozka ako taka to neriesi... Ja by som videl ako riesenie to, ak by variator predizajnovali tak, aby tam namiesto oddelovacej podlozky bolo nieco taketo lozisko (vid obr.) - museli by tam samozrejme spravit priestor pre to lozisko, ale zabranili by tym oteru poloremenic o seba, pretoze kontakt by bol "chraneny" spominanym loziskom... Len ci im nieco take napadne...
A na druhu stranu lozisko by muselo byt niecim mazane, nie? Hmm... No neviem, neviem...
Skoda, ze sa to takto zvrtlo, J-Costa nebyt tohto nedostatku je velmi nadejny tuning...
obr.

Skoda, ze sa to takto zvrtlo, J-Costa nebyt tohto nedostatku je velmi nadejny tuning...
obr.

- dr.snake
- motorkár

- Príspevky: 3092
- Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
daj si to patentovat na lamparen
podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
snejku, ako vzdy, konstruktivna kritika z tvojej strany... za citatelov celeho fora ti dakujem
to lozisko bolo prve, ktore som vygooglil, samozrejme existuju loziska taketo (vid zvysne dva obrazky), rozne priemery, rozne hrubky a pod., ja tu vsak iba polemizujem, riesenie je na vyvojaroch J-Costa


K dotyku a otieraniu remenic dochadza iba vtedy, ked je variator maximalne otvoreny, vtedy by taketo lozisko zabranilo oteru... a dokonca sa domnievam, ze ak by sa podarilo spominanu 1mm podlozku nahradit nejakym takymto loziskom (ak vobec existuje o takejto hrubke), problem by bol vyrieseny u stavajucich predanych variatorov... a ak taketo tenke neexistuje, je na inzinieroch u J-Costy, aby svoje variatory upravili tak, aby tam nejake taketo lozisko zapasovalo...
Opat pisem, ze iba tu polemizujem, a zaroven upozornujem sucasnych i buducich majitelov J-Costa na spominanu vadu tycho variatorov...
Riesenim je aj pouzitie nejakeho kratsieho, pripadne sirsieho remena, aby proste nedoslo k stretnutiu remenic, alebo ak by navrhli take stupanie variatorovej remenice, ze ked je remen v najvyssej polohe, remenice sa nedotykaju... riesenie s loziskom vsak pre mna vychadza ako elegantnejsie riesenie (ak tam nie je problem s mazanim loziska).
to lozisko bolo prve, ktore som vygooglil, samozrejme existuju loziska taketo (vid zvysne dva obrazky), rozne priemery, rozne hrubky a pod., ja tu vsak iba polemizujem, riesenie je na vyvojaroch J-Costa


K dotyku a otieraniu remenic dochadza iba vtedy, ked je variator maximalne otvoreny, vtedy by taketo lozisko zabranilo oteru... a dokonca sa domnievam, ze ak by sa podarilo spominanu 1mm podlozku nahradit nejakym takymto loziskom (ak vobec existuje o takejto hrubke), problem by bol vyrieseny u stavajucich predanych variatorov... a ak taketo tenke neexistuje, je na inzinieroch u J-Costy, aby svoje variatory upravili tak, aby tam nejake taketo lozisko zapasovalo...
Opat pisem, ze iba tu polemizujem, a zaroven upozornujem sucasnych i buducich majitelov J-Costa na spominanu vadu tycho variatorov...
Riesenim je aj pouzitie nejakeho kratsieho, pripadne sirsieho remena, aby proste nedoslo k stretnutiu remenic, alebo ak by navrhli take stupanie variatorovej remenice, ze ked je remen v najvyssej polohe, remenice sa nedotykaju... riesenie s loziskom vsak pre mna vychadza ako elegantnejsie riesenie (ak tam nie je problem s mazanim loziska).
- Rips.
- motorkár

- Príspevky: 1043
- Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
- Skúter: Kawasaki er6n 2010
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Tento problém sa vyskytol iba na jednom sootri alebo ho malo viacero používateľov ak bi sa vyskytol iba na niektorých môže to biť spôsobené použitým remeňom
Najlepšie bi bolo kontaktovať výrobcu 
podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
tento problem sa podla mojho nazoru vyskytne na kazdom tom scootri, v ktorom dochadza k stretnutiu remenic pri uplnom otvoreni variatora... je mozne, ze existuju scootre, u ktorych remen nepovoli stretnutie remenic ani pri maximalnom otvoreni variatora, a to bud preto, lebo je tam remen dostatocne siroky, alebo preto, lebo nie je dostatocne dlhy... ktore scootre to su, to ti zial neviem povedat.
Viem ti vsak povedat, ze tento problem sa vyskytol na Aprilii Atlantic 200 (motor Piaggio 200), na Vespe GTS 250 (motor pravdepodobne prave moj Piaggio 250). Neviem, ako v pripade spominanej Vespy, ale majitel Atlantica 200 dostal novy variator J-Costa, akurat sa zabudol vyjadrit, ci je presne taky isty, alebo uz nejako modifikovany...
Ja budem rad, ak mi scootland objednavku pozastavi, pretoze nechcem riskovat poskodenie vonkajsej remenice ci nebodaj skrine motora... pretoze prave v pripade mojho motora (Piaggio 250) je toto poskodzovanie potvrdene...
Viem ti vsak povedat, ze tento problem sa vyskytol na Aprilii Atlantic 200 (motor Piaggio 200), na Vespe GTS 250 (motor pravdepodobne prave moj Piaggio 250). Neviem, ako v pripade spominanej Vespy, ale majitel Atlantica 200 dostal novy variator J-Costa, akurat sa zabudol vyjadrit, ci je presne taky isty, alebo uz nejako modifikovany...
Ja budem rad, ak mi scootland objednavku pozastavi, pretoze nechcem riskovat poskodenie vonkajsej remenice ci nebodaj skrine motora... pretoze prave v pripade mojho motora (Piaggio 250) je toto poskodzovanie potvrdene...
-
Bacil-BA
- motorkár

- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Podľa mňa je to dlhým remeňom, možno chcel z toho niekto vytrieskať ešte viac, ako je normálne. Zadné remenice pustia iba do určitého maximálneho otvorenie a teda ak dáš remeň správnej dĺžky, tak predné remenice sa nemajú čo stretnúť. Ak by si dal dlhší remeň, môže sa Ti to stať aj na klasickom variátore, ten má tiež jednu remenicu navoľno otočnú.
Naposledy upravil/-a Bacil-BA v So Jún 06, 2009 5:50 pm, upravené celkom 1 krát.
Tak už zasa nič.
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
nie, klasicky variator nema jednu remenicu navolno otocnu, je tam system voditok, jestli se nepletu... 
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Takže sa potvrdilo to čo som predpokladal a že to ťahá v podstate len jedna poloremenica a to tá pevná-vonkajšia. A preto sa asi ten varec aj tak chová jak bolo popisované a bolo to prirovnávané k podradeniu a zvýšeniu otáčok pri akcelerácii už pri určitej rýchlosti to sa zrejme deje len to že pri zaťažení začne ten remeň viac šmýkať ako pri klasickom varci kvôli tomu že je polovičná styčná plocha cez ktorú sa prenáša sila z varca na remeň, a preto vyletia otáčky motora hore .Takže ak je tam taký rozdiel v otáčkach že sa to tak moc odiera to bude možno spôsobené aj spôsobom jazdy ( časté rozjazdy a plný napríklad na svetlách po meste a tak , ak by sa jazdilo mimo mesto pri viacmenej ustálenej rýchlosti a pod tak zrejme ten preklz už bude minimálny a k žiadnemu brutálnemu draniu nepríde , ale aj tak potom chudák remeň ak musí pracovať v takých podmienkach.... Ale v podstate čo sa stane tej remenici? komu alebo čomu to vadí? Keď sa to zodere ? Šak do nekonečna sa to drať nemôže predsa len to je limitované šírkou remeňa lenže asi je problém že aj ten sa odiera viacej ako pri klasickom varci...a teda menej zrejme vydrží. Ale ak sa po čase vymení len remeň a remenice už budú obdraté , tak sa viacej drať nebudú lebo už tam bude vôla vzniknutá predtým. Tým chcem povedať že asi to až tak moc na závadu nebude....a podla mňa ak by to chcel dakto riešiť tak asi iba nejakým trecím krúžkom možno PTFE alebo dačo podobné...lebo podla mňa kov na kov a ešte k tomu nemazaný aj keď to je mosadz alebo bronz alebo dajaká podobná zliatina bude na tom horšie ako ten teflon alebo dačo podobné. 
PS : samozrejme na klasike varci to nehrozí pretože VODÍTKA...
PS : samozrejme na klasike varci to nehrozí pretože VODÍTKA...
Naposledy upravil/-a VLADY v So Jún 06, 2009 10:08 pm, upravené celkom 1 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
to, ze to taha len jedna poloremenica (vsade som pisal remenica, ale nezdalo sa mi to
), to je zname v podstate od zaciatku, a napriek tomu to funguje zo skusenosti majitelov vyborne... 
Mozno mas pravdu, ze tie poloremenice sa oderu len po istu mieru a potom uz sa bude opotrebuvat iba remen, ale vraj ak sa takto navzajom oderu, tak remen bude vytlaceny vyssie, co na jednej strane mozno zlepsi maximalku, ale na druhej strane u niektorych modelov scootrov dochadza k jeho odieraniu o skrinu motora, az sa prekuse do olejovej vane.
Treci kruzok PTFE? Kedze nie som odbornikom v tejto oblasti, o co sa jedna? Bola by to akoby taka podlozka, ktorej ulohou by bolo byt medzi poloremenicami, aby sa nespojili uplne (teda aby remen nebol vytlacany uplne von, ako som spominal o nieco vyssie) a zaroven by sa tento kruzok odieral namiesto samotnych remenic, takze by ho stacilo po nejakych kilometroch vymenit za novy? Neznie to zle, pokial by to bolo povedzme aspon 2000km a viac (samozrejme netusim, aku by mal zivotnost, a kolko by taky kruzok stal, a mozno je treci kruzok v skutocnosti nieco uplne ine). Takze Vlady?
EDIT: Vlady doplnil svoj prispevok, tak doplnim aj ja - odieranie poloremenic vraj vznika najma u majitelov, ktori jazdia vela stylom "plny plyn", logicky mi to vsak pasuje iba na rychlosti, ked je variator uz plne otvoreny a zrychlovanie nastava uz iba zvysovanim otacok... iba vtedy su totiz poloremenice oprete o seba. No a kedze motor zrychluje zvysovanim otacok, pevna poloremenica sa toci rychlejsie nez volna poloremenica, ktora sa otaca iba vdaka remenu medzi nimi a vtedy dochadza k oderu medzi tymito polremenicami.
Mozno mas pravdu, ze tie poloremenice sa oderu len po istu mieru a potom uz sa bude opotrebuvat iba remen, ale vraj ak sa takto navzajom oderu, tak remen bude vytlaceny vyssie, co na jednej strane mozno zlepsi maximalku, ale na druhej strane u niektorych modelov scootrov dochadza k jeho odieraniu o skrinu motora, az sa prekuse do olejovej vane.
Treci kruzok PTFE? Kedze nie som odbornikom v tejto oblasti, o co sa jedna? Bola by to akoby taka podlozka, ktorej ulohou by bolo byt medzi poloremenicami, aby sa nespojili uplne (teda aby remen nebol vytlacany uplne von, ako som spominal o nieco vyssie) a zaroven by sa tento kruzok odieral namiesto samotnych remenic, takze by ho stacilo po nejakych kilometroch vymenit za novy? Neznie to zle, pokial by to bolo povedzme aspon 2000km a viac (samozrejme netusim, aku by mal zivotnost, a kolko by taky kruzok stal, a mozno je treci kruzok v skutocnosti nieco uplne ine). Takze Vlady?
EDIT: Vlady doplnil svoj prispevok, tak doplnim aj ja - odieranie poloremenic vraj vznika najma u majitelov, ktori jazdia vela stylom "plny plyn", logicky mi to vsak pasuje iba na rychlosti, ked je variator uz plne otvoreny a zrychlovanie nastava uz iba zvysovanim otacok... iba vtedy su totiz poloremenice oprete o seba. No a kedze motor zrychluje zvysovanim otacok, pevna poloremenica sa toci rychlejsie nez volna poloremenica, ktora sa otaca iba vdaka remenu medzi nimi a vtedy dochadza k oderu medzi tymito polremenicami.
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
tak som trosku pogooglil, co je to vlastne ten treci kruzok z teflonu a ono to fakt je sikovny napad... idealne by bolo pouzit dva teflonove kruzky o sirke 0.5mm s vnutornym priemerom podla pouziteho stredoveho valceka a vonkajsim priemerom len o malo vacsim... dva teflonove povrchy maju vraj navzajom treci sucinitel rovnaky ako dva povrchy z ladu, takze ak by sme tie dva kruzky o hrubkach 0.5 a 0.5mm dali namiesto spominanej vymedzovacej podlozky 1mm, tak v pripade stretnutia poloremenic by sa kruzky medzi poloremenicami mali po sebe krasne klzat...
akurat neviem, ci sa vobec take nejake teflonove kruzky o potrebnych rozmeroch vobec daju zohnat a ci to nie je draha technologia, ale ako napad vyborny... mohol by sa toho chytit aj samotny vyrobca
akurat neviem, ci sa vobec take nejake teflonove kruzky o potrebnych rozmeroch vobec daju zohnat a ci to nie je draha technologia, ale ako napad vyborny... mohol by sa toho chytit aj samotny vyrobca
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Ja by som skúsil nejakú firmu čo sa zaoberá tesneniami ložiskami guferami a pod. Napríklad AFINIS ma napadol viem že robia tesnenia na objednávky podla rozmerov a pod....Alebo zohnať dakde teflonovú tabulku potrebnej hrúbky a vyseknúť to .Len netuším kde.... volakedy za bolševika sa to dalo zohnať tak, že ak dakto ako známy alebo kamarát alebo pod. robil napríklad v Slovnafte alebo Dimitrovke a pod. kde sa také veci hojne používali.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- PeterZ
- motorkár

- Príspevky: 1727
- Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
- Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
- Bydlisko: ZH
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
http://www.joba.sk/index.php?p=eshopTu majú rôzne veci medzi iným silónové tyče, platne a aj teflónové veci. Samozrejme okrem iného sortimentu.
- rspeed
- motorkár

- Príspevky: 1643
- Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
- Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
- Bydlisko: Čaňa
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
... bandit,kolko casu ty chodis plny kotol,ze ta tento problem tak zaujal?? ... co ta poznam tak si dokazes veci vazit a spravas sa k nim ohladuplne,takze ti treba len udrzat maximalku pod moznym maximom ....
- THeBaNDiT
- moderátor

- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
no hej, ibaze tento problem (to osuchavanie) sa deje vtedy, ked je variator uplne otvoreny, a to mam pocit, ze mojom pripade je uz v rychlostiach okolo 90km/h hore... na druhu stranu ktovie, kedy je to v pripade J-Costa...
A v pripade motora Piaggio 250 sa to proste stava a nekonci to iba poskodenim polremenice variatora J-Costa, ale aj poskodenim pevnej polremenice a v krajnom pripade (ak s tym clovek jazdi dalej), tak aj poskodenie skrine motora remenom, ktory je "vdaka" zbrusenym polremeniciam vytlaceny vyssie...
Este posondujem po internete, a ak sa zisti, ze poskodenie nastava len v ojedinelych pripadoch, tak do toho mozno predsalen pojdem. Nateraz je vsak objednavka zrusena.
A v pripade motora Piaggio 250 sa to proste stava a nekonci to iba poskodenim polremenice variatora J-Costa, ale aj poskodenim pevnej polremenice a v krajnom pripade (ak s tym clovek jazdi dalej), tak aj poskodenie skrine motora remenom, ktory je "vdaka" zbrusenym polremeniciam vytlaceny vyssie...
Este posondujem po internete, a ak sa zisti, ze poskodenie nastava len v ojedinelych pripadoch, tak do toho mozno predsalen pojdem. Nateraz je vsak objednavka zrusena.
-
TomasARN
- moderátor

- Príspevky: 6105
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
- Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
- Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)
Podla mna je to skoda penazi. Je to vela eurasov za nieco, co sa mozno za chvilku znici. Treba ist do overenej klasiky a to Malossi. Ten kupis do 150 € a tiez pomoze

