zial, tentokrat dam municiu do zbrani pre skeptikov ohladom J-Costa variatorov, na zaklade mnou dnes zistenych skutocnosti som poziadal scootland o pozastavenie objednavky.
Strucny popis zisteneho problemu: pri vytlaceni remena na kraj remenic sa tieto dostanu do kontaktu a zacnu o seba driet, co sposobi ich poskodenie. U beznych variatorov k tomuto odieraniu nedochadza, pretoze tam remenica variatora ma aj ozubenie na kluku, a teda sa VZDY toci rovnakou rychlostou ako kluka a vonkajsia remenica variatora. Takze aj ked sa dotknu, nesuchaju sa o seba, a teda nedochadza k ich opotrebeniu.
Na obrazku vlavo je poskodena remenica variatora, vpravo je nove neposkodena remenica variatora, oba su J-Costa, vidite ze vlavo je ten bronzovy kruh opotrebovany smerom do vnutra a aj hlinnikova plocha remenic je zbrusena...
odkazy na stranky:
http://www.modernvespa.com/forum/topic28828?start=0 (na 1. strane najprv podozierali chybu pri skladani, kedy sa tam nedala podlozka, ktora bola v seriovej zostave, ale potom prisli na to, ze spominane opotrebenie sa vysytuje casom aj u tych zakaznikov, ktori tam tu podlozku dali)
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=177196
O tomto som sa dozvedel az dnes, ked som z nudy sondoval informacie a skusenosti majitelov, a tento problem sa u niektorych modelov vyskytol... Som zvedavy, ci to vyrobca odstrani, ale pre mna to znie ako dizajnersky problem spaty s vlastnostami samotneho J-Costa variatora. Budem hladat viacero informacii o tom, ale nateraz budem rad, ak scootland akceptuje moje pozastavenie objednavky. Predpokladam, ze s tym nebudu mat vacsi problem, kedze predtym pisali, ze pre objednanie tohto variatora je potrebne zaplatit 50%-nu zalohu a mne zatial ziaden mail s informaciami o ucte a pod. neprisiel, teda predpokladam, ze to este neobjednavali...
Ak budem mat viac informacii, postnem ich sem...