
tuning variator prida na spotrebe, ale costa je inaksi tuning variator


Moderátor: Moderators
na vsetkych J-Costa variatoroch je ich zadna strana bez ozubenia, variator sa na kluke otaca uplne volne, prenos krutiaceho momentu je zabezpeceny len cez pevnu polremenicu scootra, ktora ostava povodna a je napevno priskrutkovana ku kluke, a remen medzi polremenicami...the bandit: takze fungovat by mu to malo aj hladke nie??????????
na to sa treba spytat predajcu, ktory ten variator predava... ale kedze tie valceky funguju na malicko inom principe nez v klasickom variatore, ich opotrebenie je zasadne mensie, a zaroven nesposobuje ziadne zasadne problemy typu dier vo vykone, ako je tomu u klasickych variatorov... Nahradne valceky sa daju okrem ineho zohnat i na internete ci priamo u vyrobcu, ale ceny su rozne...daju sa na to zohnat tie zavazia?? tak asi daju ale asi to bude aj trosku problem nie??
sprostost stou spotrebou, sak ked kuknete ten graf na prvej strane tak hned vydno ze ten motor toci ovela viac pri rovnakej rychlosti, teda zere viac, a este k alciho prispevkom na zaciatku (necital som to cele) jak vies vario je zrut vykonu a toto su merania na zadnom kolese takze ak dobre vyladis vario ziskas vecsi vykon ale na zadnom kolese nie na motore samotnom( respektive ziskas nizsie straty vykonu vo variatore a teda vecsi vykon na kolese)THeBaNDiT napísal:tak tak, J-Costa (vraj) dokaze spotrebu zvysit (ak vyuzivas naplno jeho vykonove moznosti), alebo mozes jazdit s nezmenenou spotrebou (ak vyuzivas jeho vykonove moznosti v mensej miere), alebo moze byt spotreba aj nizsia (ak vyuzivas jeho setriace moznosti, teda jazda v nizsich otackach pokojnym tempom a pod.)
u niektorych si to vraj musi sadnut, ako ked kupis novy remen... proste sa trosku osuchat ta novost, aby to menej smykalo, lepsie zaberalo...velvet napísal:dnes som bol na prvej jazde a odskusal som variator J-COSTA a nic.Ani zrychlenie lepsie ani maximalka vyssia totalne sklamanie.Este mam tazsie valceky tak skusim tie ale moc tomu neverim.Len nech sa zlepsi pocasie.
vyssie otacky zvyknu znamenat lepsiu pruznost a horsiu spotrebu, to nikto nepopiera... graf znazornuje priebeh pri plnom plyne... ina vec je, ze vraj ak ides ustalenou cestovnou rychlostou a uberies plyn, vraj otacky klesnu, ale rychlost nie... nahodi to tazsi prevod, a tym padom nizsie otacky = nizsia spotreba pri nezmenenej rychlosti... (komu by sa zdalo, ze to nedava zmysel s tymi otackami, nech si predstavi bicykel s lahkym a tazkym prevodom a rychlost povedzme 35km/h, na lahkom sa osliapes jak kon (vysoka spotreba energie), na tazkom prevode piankogeetee =) napísal:sprostost stou spotrebou, sak ked kuknete ten graf na prvej strane tak hned vydno ze ten motor toci ovela viac pri rovnakej rychlosti, teda zere viac
aj tak si myslim ze stou spotrebou je to totalna kravinaTHeBaNDiT napísal:vyssie otacky zvyknu znamenat lepsiu pruznost a horsiu spotrebu, to nikto nepopiera... graf znazornuje priebeh pri plnom plyne... ina vec je, ze vraj ak ides ustalenou cestovnou rychlostou a uberies plyn, vraj otacky klesnu, ale rychlost nie... nahodi to tazsi prevod, a tym padom nizsie otacky = nizsia spotreba pri nezmenenej rychlosti... (komu by sa zdalo, ze to nedava zmysel s tymi otackami, nech si predstavi bicykel s lahkym a tazkym prevodom a rychlost povedzme 35km/h, na lahkom sa osliapes jak kon (vysoka spotreba energie), na tazkom prevode piankogeetee =) napísal:sprostost stou spotrebou, sak ked kuknete ten graf na prvej strane tak hned vydno ze ten motor toci ovela viac pri rovnakej rychlosti, teda zere viac)