Odblokovanie

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

Odblokovanie

#1 Príspevok od užívateľa 4BALL » Ut Sep 12, 2006 2:44 pm

Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?

scrat

Re: Odblokovanie

#2 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 3:31 pm

4BALL napísal:Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?
maximálne tak zadreš... :)

FastHaly

Re: Odblokovanie

#3 Príspevok od užívateľa FastHaly » Ut Sep 12, 2006 3:39 pm

4BALL napísal:Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?
ved ked to zabehnes tak nic by si nemalo /aspon myslim/ :)

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Sep 12, 2006 4:30 pm

ak napr. odbrusujes z varia,tak to mozes posrat...ak sa nevymeni tryska, ak sa to zle zlozi...ale inac by sa nemalo nic...to iste ako pri neodblokovanom motore akurat sa jemne rychlejsie opotrebuva...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

scrat

Re: Odblokovanie

#5 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 4:47 pm

FastHaly napísal:
4BALL napísal:Su niejake veci ktore sa mozu pokazit po odblokovani ?
Ak ano tak ake ? :?
ved ked to zabehnes tak nic by si nemalo /aspon myslim/ :)
Zle si myšlíš, lebo napr. na mojom skutriku ked som ho odblokol, motor začal chodiť do otáčok kt. pred tym nikdy nedosahoval, tryska prestávala stíhať, sviečka biela jak matroš na zrkadle a po 20min. jazdy na 3/4 plynu sa už začínal zakusaváť.

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#6 Príspevok od užívateľa Scarp » Ut Sep 12, 2006 4:55 pm

scrat
Ako viem ze triska nestiha ?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Sep 12, 2006 5:11 pm

biela sviecka...motor zacina vynechavat....take ze ide a na sek. ako keby zdochol podom sa na chvilu rozbehne zase chcipne...alebo na plny plyn klesnu otacky...a 2scart...ked ti odblokli tak ti asi nedali vacsiu trysku...to je ta chyba...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

scrat

#8 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 5:18 pm

Scarp napísal:scrat
Ako viem ze triska nestiha ?
Podla toho ako moc nestiha. Ty máš 4T. Ak nestiha velmi, motor sa dusí, niekedy vôbec nejde do otáčok a skuter sa len vleče. Ak len nedostatočne, spoznáš to na sviečke, je vypálená do biela.

scrat

#9 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 5:21 pm

alcatelko napísal:biela sviecka...motor zacina vynechavat....take ze ide a na sek. ako keby zdochol podom sa na chvilu rozbehne zase chcipne...alebo na plny plyn klesnu otacky...a 2scart...ked ti odblokli tak ti asi nedali vacsiu trysku...to je ta chyba...
Mne nikto nič neodblokoval, od začiatku som si všetko robil sám. 4T majú jedinú blokáciu na karburátore. V jeho veku je taký šrobik kt. bráni plnému otvoreniu šupátka a otáčky sa dostanú na max. 6000

Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa 4BALL » Ut Sep 12, 2006 5:24 pm

Pocuvaj tu mas nieco take neviem ci to je ono :

zúženie otvoru sánia...
Obrázok
podpis som si este nenastavil

scrat

#11 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 5:34 pm

4BALL napísal:Pocuvaj tu mas nieco take neviem ci to je ono :

zúženie otvoru sánia...
Obrázok
zase si mýlime pojmy z dojmami.
Je velký rozdiel medzi 1. saním, kade prudi už obohatená zmes (benzín+vzduch), nachádza sa medzi motorm a karburátorom a 2. Nasávaním vzduchu do karburátora cez filter...

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#12 Príspevok od užívateľa Scarp » Ut Sep 12, 2006 5:52 pm

scrat
No ja sa pytam preto lebo ked napr idem na plny plyn mama asi 6500 otacok zo 7000 pustim plyn uplne a zas pridam a skoro nic to nespravi vobec nezrachluje potrebuje to asi 10 sek kym zacne zaberat tak ako predtym kym som to pustil . Inak mam ho odblokovany
podpis som si este nenastavil

scrat

#13 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 6:05 pm

Scarp napísal:scrat
No ja sa pytam preto lebo ked napr idem na plny plyn mama asi 6500 otacok zo 7000 pustim plyn uplne a zas pridam a skoro nic to nespravi vobec nezrachluje potrebuje to asi 10 sek kym zacne zaberat tak ako predtym kym som to pustil . Inak mam ho odblokovany
Poznám.....0-40km/h pri 6000rpm zrýchluje v pohode, potom výkonová diera asi do 50 a dalej už len pomalé zrýchlovanie na 65-70/6500rpm. Je to spôsobené príliš ťažk. valčekmi. Daj tam 5.6-5.7g a posunie sa ti to na 8000. Vačšina 50cc 4T motorov má totiž najvačší výkon v rozmedzí 7500-8000rpm a tvojou ulohov je dostať otáčky motora od začiatku až po maximálku čo najbližšie k tymto otačkam. Kedže však vo výrobe nikto nerátal s tým, že motor bude niekedy odbloknutý alebo bude bežať na maximálny výkon prispôsobovali tomu aj trysku. Preto je vhodné pre pokojný spánok trysku radšej vymeniť za vačšiu a mať tak istotu, že sa motor ani po dlhšej prevádzke na maximálnom výkone nebude prehrievať.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#14 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Sep 12, 2006 6:19 pm

scrat...trosku by som ta opravil...motor ma pracovat v pasme najvyssieho krutiaceho momentu...ako je najvyssi krutiaci moment by mala zabrat spojka a variator udrziavat v tomto rozmedzi otacky...vtedy je max. zrychlenie a stupavost(tah)...max. vykon je len na dosiahnutie max. rychlosti...takze asi tak...ked je to nastavene na max.vykon je to lenivejsie a nevladze to do kopca...a zbytocne to zerie...lebo min.specificka spotreba je pri otackach max. momentu a potom uz len stuuuuuuupa :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

scrat

#15 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 6:27 pm

alcatelko napísal:scrat...trosku by som ta opravil...motor ma pracovat v pasme najvyssieho krutiaceho momentu...ako je najvyssi krutiaci moment by mala zabrat spojka a variator udrziavat v tomto rozmedzi otacky...vtedy je max. zrychlenie a stupavost(tah)...max. vykon je len na dosiahnutie max. rychlosti...takze asi tak...ked je to nastavene na max.vykon je to lenivejsie a nevladze to do kopca...a zbytocne to zerie...lebo min.specificka spotreba je pri otackach max. momentu a potom uz len stuuuuuuupa :)
jasan máš pravdu ale azijské 50cc 4T majú kruťak aj max. výkon v tej istej úrovni. Vela manualov totiž píše, že maximal kruťak je pri 6000 a výkon pri 8000, niektoré dokonca, že 8000 a 8000, ale z vlasnej skúsenosti a svojich testov viev, že motor znatelne ožíva až po presiahnutí 7300, takže tých mojich 7500-8000 je také optimum

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#16 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Sep 12, 2006 6:31 pm

ked chces mat idealne naladene chce to brzdu a vediet co v tom skutocne je...krivky do katalogu si aj ja nakreslim doma...vid. testy supersportov... :) ale v domacich podmienkach ostava len metoda pokus omyl... :D
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Scarp
motorkár
motorkár
Príspevky: 1412
Dátum registrácie: Po Aug 28, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený

#17 Príspevok od užívateľa Scarp » Ut Sep 12, 2006 6:31 pm

scrat
Velke dik cez zimu skuter caka par zmien hadam k lepsiemu
podpis som si este nenastavil

scrat

#18 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 6:49 pm

Scarp napísal:scrat
Velke dik cez zimu skuter caka par zmien hadam k lepsiemu
čakaj, že sa v tom budeš rýpať ešte aj bud. leto. Každé riešenie totiž tvorí nový problem. Dáš lahšie valčeky, asi po 1000km zistíš, že sa ti začal maximálne opotrebovávať remeň, lebo kontrastka to nedostatočne pritláča vo vyšších otáčkach. Dáš teda silnešiu kontrastku a remen vymeníš za kevlar, lenže zmenou kontrastky sa meni aj váha valčekov, kevlar remen je o 1cm dlhší a rovnako široký ako bol origo pri kúpe, takže sa trošku zase zmenia prevody a ty budeš musieť použiť iné spojkové pružinky. No a ked sa raz rozhodneš pre kit, budeš tu kontrastku a valčeky meniť znova... :D

PACOU8

#19 Príspevok od užívateľa PACOU8 » Ut Sep 12, 2006 7:30 pm

ked odblokujem variator na 2T tak co vsetko je dobre vymenit? napiste take mensie zhrnutie veci co by bolo dobre kupit

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Sep 12, 2006 7:48 pm

podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)

scrat

#21 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 7:59 pm

theruck napísal:podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)
TheRuck, prosim Ťa ten kit čo máš nahodený je 50cc alebo vačší?

PACOU8

#22 Príspevok od užívateľa PACOU8 » Ut Sep 12, 2006 8:02 pm

theruck napísal:podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)
aha sorry no tak ja nemam ale bratranec ktory nema net, tak pisem zanho, ma CPI Oliver 50 Sport vsetko original

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#23 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Sep 12, 2006 8:02 pm

70 preco?

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#24 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Sep 12, 2006 8:04 pm

PACOU8 napísal:
theruck napísal:podla toho aky mas skuter co si samozrejme nespomenul :)
aha sorry no tak ja nemam ale bratranec ktory nema net, tak pisem zanho, ma CPI Oliver 50 Sport vsetko original
no tak variator by som nemenil ako prvy urcite
najprv by som vymenil vyfuk a valceky potom mozno variator

scrat

#25 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Sep 12, 2006 8:10 pm

theruck napísal:70 preco?
koli kontrastke. Tá origo ryžová prestava stihať a po nahodení kevlaru je to este citelnejšie ako to preklzuje tak sa rozhodujem medzi bielou a žltou s prihliadnutim na to, že v zime nahodim ešte aj 80cc kit...

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"