CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#1 Príspevok od užívateľa eskeip » Po Jan 23, 2012 8:05 pm

Zdravím, potreboval by som sa poradiť ohľadom reštrikcií v tomto skútri. Mám Aragon GP,ide mi biednych 45tachometrových a chcem s tým niečo spraviť. Zisťoval som už na scootland-e všetko o reštrikciách,zistil som len,že by mala byť nejaká vo výfuku+tá podložka pri variátore. Vo výfuku nemám nič...variátor som pozeral a žiadna podložka tam nieje,akurát som zlomil jeden ten článoček z toho "akoby ventilátora"tuším sa to volá predremenica.Dúfam,že s tým teraz nebude problém.Chcem sa opýtať čo robiť s tými reštriciami a ako ten svoj skúter dostať aspon na 70-80km/h bez väčších investícií(ak to bude nutné samozrejme to podstúpim)vďaka.

Pridávam fotky svojho skútra :)

Obrázok
Obrázok
Obrázok


### vytvorena samostatna tema z prispevkov z temy, ktora patri Respectmanovi... - THeBaNDiT
Naposledy upravil/-a eskeip v Št Feb 16, 2012 12:15 pm, upravené celkom 1 krát.
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#2 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Jan 24, 2012 12:26 pm

vitam dalsieho Bardejovcana na fore :)

Vo vyfuku si nic nenasiel, pretoze tam nic nie je, vyfuk je blokovany tym, ze ma dlhsie koleno... odblokuva sa tak, ze sa kupi kratsie koleno (a funguje to na tom principe, ze kratsie koleno znamena rychlejsi odchod spalin a celkova lepsia funkcia vyfuku).

Podlozka pri variatore znamena restrikcny kruzok vo variatore, standardne tam u zablokovanych Aragonov je, tak mozno si ho len neidentifikoval spravne...

V odblokovacej sade pre Aragon GP su okrem kratsieho kolena vyfuku aj dalsia sada valcekov s inou gramazou, a vacsia tryska do karburatora. Po aplikovani to vo vysledku dava realnu maximalku podla GPS cca 75km/h, takze dalsie upravy nebudu na nejaky cas potrebne.

V Bardejove je predajca scootrov CPI a isto vie aj zohnat odblokovaciu sadu, resp. scooter odblokovat.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#3 Príspevok od užívateľa eskeip » Ut Jan 24, 2012 4:15 pm

Vitám,vitám..:P vrelá vďaka.
Neuveríš,ale akurát dnes som tam bol, pán K. nechápal ako môže ísť GP len 45-50,vravel, že on predáva GP-čka,ktoré su tiež blokované ale aj blokované idú 75-80km/h.
Všetko som mu vysvetlil,povedal,že tá sada určite pomôže,ak nie,budem musieť kúpiť odblokované CPI, objednal som aj Piston Stopper. Vravel,že ak chcem vymení mi to. Že v sade sa nachádza to koleno,tryska,a nevie čo ešte. Vraj do konca týždňa ju bude mať(cena cca 50-55€).Aj niekde volal,zisťoval to podľa VIN,ta uvidíme,čo s tým spravíme.
Na fórum som sa registroval až teraz,keďže som doteraz mal len enduro a cestné motorky,síce na začiatku aj Simson Enduro,ale ten sem moc nepatrí,tak zatim vďaka.


...už tú sadu mám, bolo tam len trošku kratšie koleno výfuku, tryska a tesnenia pod vyfuk a medzi vyfuk a koleno.Všetko som zamontoval, aj ked s menšim ostychom,že som dokopy len za o 5cm kratšie koleno dal 60eur, trysku som tam mal nejaku 46 a dal som tu zo sady 55...skuter som zmontoval dokopy,lebo na variatore som ziadny kruzok ani podlozku,ani ziadny vybezok z neho nenasiel, tak som ho ani nerozoberal, nemalo by tam byt nic,som zvedavy ci to pomoze,ak nie budem musiet asi objednat neblokovane CDI,,,lebo ozaj netuším v čom inom to môže byť:(


čaffte,,,no nakoniec som ten variátor rozobral,lebo mi nedal pokoj:P...vyrobil som si piston stopper a zhodil som ho...ale zial bohu tam nebolo nic...variator bol krasne vylesteny od okraja po okraj, ziadna stopa na nom nebola...vsetko tam bolo ok,,,aj tie voditka variatoru boli ok,ako nove, valceky mam tam malossi 4,8g,takziet neboli osuchane ani hranate...tak neviem..ziadnu restrikciu tam uz nemam..kratisie koleno vyfuku je...aj 55tryska je...tkz by to malo fachcat...uvidime ked zijde sneh...potom to oskusam...myslite ze by mohol byt moj CPI blokovany aj elektronicky(CDI)??
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#4 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Feb 14, 2012 7:53 pm

myslim, ze nie, ale je zvlastne, ze tam ten restrikcny kruzok nemas... vies, ako vyzera? (mozno ho tam mas a myslis, ze tam aj ma byt) ;)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
michal159
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 945
Dátum registrácie: So Aug 21, 2010 12:04 am
Skúter: Aprilia SR LC
Bydlisko: LEVICE-STARY TEKOV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#5 Príspevok od užívateľa michal159 » Ut Feb 14, 2012 8:05 pm

reštrikcia na variu je taky kružok nazvyš ktory je na kluke. DOPORUCIL by som ti prečítat tuto temu ! http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =12&t=2227 vela užitočnych rád pre začiatočnikov :)
SR50LC-Stage6 SportPro,YasuniC16,DellOrto21,Stage6 R/T Viton,Malossi Overrange,Malossi+16%Primar ,Stage6 Torque Control+R/T zvon

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#6 Príspevok od užívateľa eskeip » Ut Feb 14, 2012 8:12 pm

ahoj, nieje tam ozaj nič...je tam len to čo je na fotke na scootland.cz v rubrike vymena valcekov...mam tam vsetko co tam ma byt..ale nic take na tom valceku ktory sa nasuva na ten hlavny ozubeny hriadel(klukovy hriadel) nieje...je tam len podlozka,s takym istym priemerom ako ten valcek...nic navyse co by zabranovalo uplnemu dotknutiu sa variatora a poloremenice tam nieje.mozno to vybral predosly majitel,alebo to v KE takymto sposbom neblokuju...tryska je o 10cisel vacsia a koleno je kratisie..nic ine by tam byt nemalo.
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
rastinko
skútrista
skútrista
Príspevky: 306
Dátum registrácie: Ne Máj 11, 2008 10:37 pm
Skúter: italjet dragster 1998, piaggio zip 1993
Bydlisko: bratislava

Re: CPI Aragon by Respectman

#7 Príspevok od užívateľa rastinko » Ut Feb 14, 2012 11:33 pm

Ak to je séria tak sa mi zdajú moc lahké valčeky, mali by tam byť cca 6 gramové. ale inak malo by to isť aj s nimy aspon 60..
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#8 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » St Feb 15, 2012 9:29 am

S krátkym kolenom na výfuku to bude živšie a silnejšie, takže podľa mňa maximálka stúpne o niečo...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#9 Príspevok od užívateľa eskeip » St Feb 15, 2012 12:08 pm

ok, a myslis ze tie 4,8g malossi valceky budu stacit, ci mam radsej uz dopredu nejake objednat,,,neskor mozno dam 70ccm valec alee zatial nie,uvidime ako to pojde takto,po odblokovani...ale mohla byt ta pomala rychlost hlavne v tryske,kedze tam bola len 45-tka a traz som dal z tej sady 55-tku.
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
michal159
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 945
Dátum registrácie: So Aug 21, 2010 12:04 am
Skúter: Aprilia SR LC
Bydlisko: LEVICE-STARY TEKOV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#10 Príspevok od užívateľa michal159 » St Feb 15, 2012 7:38 pm

4,8g na seriu :D :D :D ? daj tam 7g :)
SR50LC-Stage6 SportPro,YasuniC16,DellOrto21,Stage6 R/T Viton,Malossi Overrange,Malossi+16%Primar ,Stage6 Torque Control+R/T zvon

Užívateľov profilový obrázok
Area51
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 686
Dátum registrácie: Pi Máj 27, 2011 4:37 pm
Skúter: Honda CBR 125
Bydlisko: Prievidza

Re: CPI Aragon by Respectman

#11 Príspevok od užívateľa Area51 » St Feb 15, 2012 7:41 pm

Ja som mal na seríí minareli motor 4g a tie tam boli najidealnejšie :D (tiež som sa čudoval )
Honda CBR 125

Užívateľov profilový obrázok
michal159
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 945
Dátum registrácie: So Aug 21, 2010 12:04 am
Skúter: Aprilia SR LC
Bydlisko: LEVICE-STARY TEKOV
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#12 Príspevok od užívateľa michal159 » St Feb 15, 2012 7:53 pm

hej ? ja mam 4g na vytunenom motory :)
SR50LC-Stage6 SportPro,YasuniC16,DellOrto21,Stage6 R/T Viton,Malossi Overrange,Malossi+16%Primar ,Stage6 Torque Control+R/T zvon

Užívateľov profilový obrázok
Area51
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 686
Dátum registrácie: Pi Máj 27, 2011 4:37 pm
Skúter: Honda CBR 125
Bydlisko: Prievidza

Re: CPI Aragon by Respectman

#13 Príspevok od užívateľa Area51 » St Feb 15, 2012 7:57 pm

teraz som dal multivar a 6g :D
Honda CBR 125

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon by Respectman

#14 Príspevok od užívateľa eskeip » St Feb 15, 2012 8:08 pm

takto som skuter kupil, je to aragon GP,vraj ma tam nejake lepsie diely nez obycajny aragon,ano boli tam original malossi 4,8g vsetky,take cierne...s tymi 7g to nebude trocha prehnane?
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#15 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Feb 16, 2012 9:25 am

oddelil som prispevky zo starej temy, ktora patri Respectmanovi a vytvoril som samostatnu temu vo Volnej diskusii... ak das do prveho prispevku aj nejake to foto svojho scootra, tak ti mozem temu presunut do sekcie o nasich scootroch. A teraz k teme:

otazka znie, ci tam tie original Malossi 4.8g boli od vyroby, alebo ich tam dal predosly majitel... skor nez nieco podniknes, by som pockal do jari a otestoval, kolko to bude chodit teraz s nahodenou odblokovacou sadou... kratsie koleno a vacsia tryska by mali dodat silu potrebnu pre vyssiu maximalku... ak by to ale predsalen nechcelo ist aspon 70 tacho, tak tu si riesenia ohladom valcekov:
a) kupit si testovaciu sadu a odskusat jednotlive gramaze...
b) zistit si od ineho majitela, pri kolkych otackach mu scooter akceleruje (kedze Aragon GP ma rucickovy otackomer, nemal by to byt problem zistit)
c) zistit si u K., kolko gramov maju mat valceky

Este sa pozastavim nad tvrdenim pana K., ze nim predavane zablokovane Aragony GP chodia 75-80km/h. Je to samozrejme somarina (ktoru vravi asi kazdemu, pretoze som to pocul od viacerych ludi), priamo od neho si moj brat kupil Aragon GP a proste tolko ten Aragon GP zablokovany rozhodne nechodil... no musim povedat, ze po odblokovani a v serii chodil viac nez dobre, tych 70-75km/h real (podla GPS) dal v pohode (tachometer dost prekresluje do plusu, tam uz to boli rychlosti okolo 90, ale zasa adrenalin, nie? :D).

Bratove video z rovinky (ospravedlnte kvalitu obrazu, vtedy este nejestvovali mobily s HD zaznamom videa):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GRPCyL691uA[/youtube]

A bratove video z jazdy dole kopcom (z polsko-slovenskej hranice pri Kurove):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aY6HA3E4XMI[/youtube]
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#16 Príspevok od užívateľa eskeip » Št Feb 16, 2012 12:27 pm

V prvom rade sa ti chcem poďakovať, že si to tak prečostil. Tie videa som pozeral už predtým,než som skúter kúpil,ale netušil som že to môžu byť videá nejakého Bardejovčana :P.Tie valčeky tam majiteľ nemenil určite, on mi vravel že na skútri nemenil nič. Skôr by som povedal,že ich menil ten servisák v Košiciach,lebo skúter bol kupovaný tam. Najhoršie je na tom to, že on mi nešiel ani dole tým kopcom z BNV smerom na Giraltovce viac ako 48-50 tachometrových. Uvidíme, počkám do jari, otestujem ho, kúpim asi tú testovaciu sadu valčekov,alebo skočím za pánom K. a uvidím čo mi poradí on, ale nato koľko vravel že má školení ohľadom CPI a tak sa mi zdá,že sa tomu nerozumie až tak ako by mal. V tej sade za tých 58eur mohli byť aj valčeky.
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
Area51
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 686
Dátum registrácie: Pi Máj 27, 2011 4:37 pm
Skúter: Honda CBR 125
Bydlisko: Prievidza

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#17 Príspevok od užívateľa Area51 » Št Feb 16, 2012 12:30 pm

Kamo 58€ za to ved triska stoji 3€ a koleno sa da aj to stare upravit ak maš flexu a zvaračku :D
Honda CBR 125

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#18 Príspevok od užívateľa eskeip » Št Feb 16, 2012 12:54 pm

jasne, ale vravel, ze tam budu aj valceky aj boh vie co este vies...ze "ja si presne nepamätám" bol som tam v Utorok, ze do piatku bude...neprisla do piatku, ani cely nasledujuci tyzden...a ani dalsi tyzden az potom v pondelok...aj tam mal on volat mne a volal som ja jemu..pridem tam a dik....ze kolno, tesnenia a tryska...aj tak si myslim ze samotna tryska a kratsie koleno z neho nic extra nespravia....ale otacky mi idu tak max na 7,5-8tis. tkz by to nemalo byt blokovane elektrinicky...
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
Area51
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 686
Dátum registrácie: Pi Máj 27, 2011 4:37 pm
Skúter: Honda CBR 125
Bydlisko: Prievidza

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#19 Príspevok od užívateľa Area51 » Št Feb 16, 2012 12:59 pm

Elektricky to na 90% bloknute nieje :wink: . Tak ta potom pekne oklamal :fool:
Honda CBR 125

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#20 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Feb 16, 2012 8:56 pm

mudrejsi budeme po tom, co to otestujes s kratkym kolenom... btw dufam, ze pneumatiky mas nafukane spravne... (a ze nemas 120kg :D)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#21 Príspevok od užívateľa eskeip » Št Feb 16, 2012 9:24 pm

hh,,nie niee cosi..mam 70kg.D...a pneu su v poriadku, pre istotu to este prekontrolujem:D..vdaka pani za rady, ozvem sa ked to vyskusam:)

....cawko, neviete mi poradit,kde by som zohnal nejak lacnejsie testovaciu sadu valcekov? respektive mozem na testovacich jazdit normalne?

inac skuter mi ide po tej odblokovacej sade 70-72tachometrovych...ale s tymi 4,8g valcekmi hned motor vybehne do vysokych otacok..a zacne zaberat a pohynat sa az pri 5,5tis.ot....preto chcem dat nejake tazsie..neviete poradit ake?chcem z neho dostat co najvacsiu maximalku..a zaroven chcem aby siel dobre a rychlo aj s dvoma...
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#22 Príspevok od užívateľa eskeip » Po Jún 04, 2012 6:52 pm

zdravim, kupil som do svojho scootra novy valec liatinovy od malossi.Musel som lebo na starom sa mi odtrhol drziak na vyfuk.Vysiel ma na 160eur, chcem sa opytat co este tam mam pomenit ,lebo teraz mi scooter ide este horsie ako na 50tke...setup mam povodny..akurat ho mam odblokovany, a mam kratsie koleno vyfuku...trysku mam 55tku...s filtrom ani s nicim inym som nic nerobil,trysku som menil aj za 76,aleb nepomohlo to..scooter neide vobec...a hned zdochne...v com je problem?
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#23 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Jún 04, 2012 8:06 pm

skontroluj farbu sviecky, zrejme mas zle nastavenu zmes... cierna sviecka = prilis bohata zmes, biela sviecka = prilis chudobna zmes... (o farbe sviecky je toho na fore nemalo, skus pohladat a nastudovat)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
eskeip
chodec
chodec
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Po Jan 23, 2012 7:33 pm
Skúter: CPI Aragon GP 50 2011
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon GP - ide biednych 45 tachometrovych

#24 Príspevok od užívateľa eskeip » Po Jún 04, 2012 8:09 pm

teraz som vytiahol zo vduchoveho filtra to take kolienko male ...tak ide lepsie..rozbehuje sa pekne ale ked pride k urcitym otackam..akoby vyplo turbo:D a ide uz len sumerne...akoby tam bol nejaky obmedzovač
CPI Aragon GP 50 :)
Yamaha XT 600 2KF ;)

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"