Potrebujem pomoc

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#26 Príspevok od užívateľa VLADY » So Dec 02, 2006 7:14 pm

A možno máš len malú trysku a tak nastudeno ak tú zmes obohacuje sytič tak je všetko ok ale ak sytič zavre tak je zmes moc chudobná a zato ti to nejde...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

DarkSVK

#27 Príspevok od užívateľa DarkSVK » So Dec 02, 2006 9:04 pm

dik vlady lebo ked je za studena tak vali jak gula a ked je za horuca:) tak dusi...speedfight ale mne to dusi viac ako tebe sa ani do kopca nemozem rozbehnut.

DarkSVK

#28 Príspevok od užívateľa DarkSVK » So Dec 02, 2006 9:32 pm

a inak vlady kde sa na vivacity steluje bohatost zmesi??som tam nasiel iba volnobeh :lol:

tottito

#29 Príspevok od užívateľa tottito » Ne Dec 03, 2006 12:42 pm

DarkSVK napísal:a inak vlady kde sa na vivacity steluje bohatost zmesi??som tam nasiel iba volnobeh :lol:
Ak mas Gurtner karbik tak tam je len ten jeden srob na volnobeh :wink: (teda aspon na SF1 to tak je)

DarkSVK

#30 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Ne Dec 03, 2006 4:28 pm

neviem ci mam ten gurtner potom sa pozrem

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#31 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Dec 03, 2006 7:26 pm

Jak jeden??? na každom sú dva ! jeden je na pomer benzínu a vzduchu teda bohatosť a druhý býva pod šúpatkom a je vlastne doraz a jeho priťahovaním teda šroubovaním donútra sa dvíha šúpatko a teda zvyšujú otáčky a naopak a na 4 taktoch býva nie pod šúpatkom (lebo na nich je šúpatko ovládané podtlakom cez takú gumovú membránu) ale tam ako je ovládaná klapka od plynového lanka a teda takisto dorazový šroub ako na starých autách napr. š 100 a pod ale to si málokto už pamätá lebo napr. š120 to už tak nemali.A okrem toho vela ludí si myslí že ak majú malé volnobežné otáčky tak majú bohatú alebo chudobnú zmes ale to nemusí tak byť . ono tie dva šrouby sa síce ovplyvňujú ale treba rozlišovať či potrebujem len zdvihnúť volnobeh alebo aj upraviť bohatosť zmesy.Na správne nastavenie len tak od oka treba mať prax a cvik a šťastie. :roll:Alebo si treba prečítať postup ako sa to robí. Stačí na to nejaká stará kniha o údržbe automobilov alebo opravárenská príručka tam to býva popísané a v podstate karbec jak karbec. Alebo kniha od nejakého motorbicykla....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

DarkSVK

#32 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Ne Dec 03, 2006 8:14 pm

vlady myslis ze pod supatkom je nastavenie bohatosti??lebo ja mam ten 1 na volnobezne otacky.

DarkSVK

#33 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Ne Dec 03, 2006 8:23 pm

a viete mi niekto poradit kde zozenem vecsiu trisku??skoro ziadna tam nepasuje

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#34 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Dec 04, 2006 8:42 pm

pod šúpatkom sa práve že stavajú volnobežné otáčky bohatosť zmesy je kúsok vedla tuším nalavo... ale istý si niesom. a trysku treba z nej zbrúsiť alebo odrezať alebo dať osústružiť tú rozšírenú hlavu ako je zárezu na šroubovák až na priemer cca 4,9mm aby to bolo o chlp menšie ako je vnútorný priemer závitu aby sa to tam dalo dovnútra zašroubovať.Aj ja som to tak upravoval a aj sa to dakde preberalo neviem či tu alebo na čínskom scooter fóre aj obrázčok bol nakreslený....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#35 Príspevok od užívateľa theruck » Po Dec 04, 2006 11:17 pm

DarkSVK napísal:a viete mi niekto poradit kde zozenem vecsiu trisku??skoro ziadna tam nepasuje
ja bych to ajtak tipol ze mas moc tazke valceky

DarkSVK

#36 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Ut Dec 05, 2006 9:55 pm

no podla mna to zas nemozu byt valceky dal som ich dost lahsie a este vyskusam na 6.2.uvidim.

Užívateľov profilový obrázok
qyxza
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 459
Dátum registrácie: Po Mar 20, 2006 8:03 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

#37 Príspevok od užívateľa qyxza » Ut Dec 05, 2006 10:40 pm

DarkSVK napísal:no podla mna to zas nemozu byt valceky dal som ich dost lahsie a este vyskusam na 6.2.uvidim.
skús lahšie valčeky... ale môze to byť aj tá tryska. ja som po výmene karbeca a open filtra nechal malú trysku a bez sytiča som sa ani nepohol. trysku som vymenil za väčšiu a v pohode. a bolo jedno či bol studený alebo zohriaty. treba len skúšať
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#38 Príspevok od užívateľa theruck » St Dec 06, 2006 11:36 am

qyxza napísal:
DarkSVK napísal:no podla mna to zas nemozu byt valceky dal som ich dost lahsie a este vyskusam na 6.2.uvidim.
skús lahšie valčeky... ale môze to byť aj tá tryska. ja som po výmene karbeca a open filtra nechal malú trysku a bez sytiča som sa ani nepohol. trysku som vymenil za väčšiu a v pohode. a bolo jedno či bol studený alebo zohriaty. treba len skúšať
pripadne netraba sa v tom rypat :)

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#39 Príspevok od užívateľa dr.snake » St Dec 06, 2006 12:27 pm

najlepsie predat :D
podpis som si este nenastavil

DarkSVK

#40 Príspevok od užívateľa DarkSVK » St Dec 06, 2006 4:35 pm

preco predat?vsak robim tuning ne?

tottito

#41 Príspevok od užívateľa tottito » St Dec 06, 2006 11:56 pm

VLADY napísal:Jak jeden??? na každom sú dva ! jeden je na pomer benzínu a vzduchu teda bohatosť a druhý býva pod šúpatkom a je vlastne doraz a jeho priťahovaním teda šroubovaním donútra sa dvíha šúpatko a teda zvyšujú otáčky....
No tak potom sudruzi z Francie urobili niekde chybu, alebo ten srob na bohatost neviem najst :shock: Rovnako aj trysku ma len jednu...
Obrázok

tottito

#42 Príspevok od užívateľa tottito » St Dec 06, 2006 11:58 pm

VLADY napísal:Alebo si treba prečítať postup ako sa to robí. Stačí na to nejaká stará kniha o údržbe automobilov alebo opravárenská príručka tam to býva popísané a v podstate karbec jak karbec. Alebo kniha od nejakého motorbicykla....
Sem som hodil nieco o karbikoch
http://data1.edisk.cz/stahni/30553/1-Ka ... .16MB.html

tottito

#43 Príspevok od užívateľa tottito » Št Dec 07, 2006 12:04 am

DarkSVK napísal:a viete mi niekto poradit kde zozenem vecsiu trisku??skoro ziadna tam nepasuje
mrkni sem, sme to tam riesili...ja uz ju mam aj zbrusenu, len musim odfotit ked bude cas...origo tryska sa da objednat v cechach u ondra (praha)..
Naposledy upravil/-a tottito v Št Dec 07, 2006 7:54 pm, upravené celkom 1 krát.

geetee

#44 Príspevok od užívateľa geetee » Št Dec 07, 2006 9:48 am

Obrázok
vzdusnikovy srob
volnobezny
ak vzdusnikovy srob tam nieje, tak je to asi zablendovane(co nemyslim) daj foto s tej strany, a daj dole dekel s plavakovej komory a hod sem foto

tottito

#45 Príspevok od užívateľa tottito » Št Dec 07, 2006 10:06 am

geetee napísal: ak vzdusnikovy srob tam nieje, tak je to asi zablendovane(co nemyslim) daj foto s tej strany, a daj dole dekel s plavakovej komory a hod sem foto
presne ako hovoris, je to zablendovane...toto nie je moj..ked bude cas tak urobim foto zpredu...

geetee

#46 Príspevok od užívateľa geetee » Št Dec 07, 2006 10:27 am

tak rocha lizni flexou (alebo pilnikom) a tam na teba kukne srob :D

DarkSVK

#47 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Pi Dec 08, 2006 7:03 pm

dobre dik kuknem na ten karb...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#48 Príspevok od užívateľa VLADY » So Dec 09, 2006 6:56 am

GEETEE to už vyriešil.... :twisted:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

DarkSVK

#49 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Po Dec 18, 2006 5:24 pm

neviriesil:)) pokracujeme v teme:
zas mam problem ze som este nemal trysku a skuter dusilo,ale po 5sekundach sa rozbehol prudkym vykonom.no a asi po tyzdni sa cudujem ze co sa stalo vykon nikde,ide moc do otacok ale vykon nikde neviete cim to je???

DarkSVK

#50 Príspevok od užívateľa DarkSVK » Ut Dec 19, 2006 6:59 pm

lol co sa stalo ze to tu je 3-4den a nikto neodpoveda...

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"