oprava + tuning scootra ba a okolie
Moderátor: Moderators
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
najprv si sadni za stol s kalkulackou a zacni ratat. to co do toho vrazis nikdy naspat nedostanes a znizis tomu zivotnost a pokial si to neurobis cele sam tak sa nedoplatis za servis a ak si to sam urobis tak sa nedoplatis za chyby ktore pri tom urobis.
kazdopadne pokial mas vykon nepotrebujes prevody. lenze ty vykon nemas a je mozne ze po vymene valca ziskas iba lepsi krutak ale maximalkou nepohnes alebo len velmi malo. budes musiet ladit variator co mas dalsie naklady s tym spojene a vysledok v nedohladne.
"ja bych se na to neradsi vyprdla"
kazdopadne pokial mas vykon nepotrebujes prevody. lenze ty vykon nemas a je mozne ze po vymene valca ziskas iba lepsi krutak ale maximalkou nepohnes alebo len velmi malo. budes musiet ladit variator co mas dalsie naklady s tym spojene a vysledok v nedohladne.
"ja bych se na to neradsi vyprdla"
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Nechcem byť za zlého,ale zas dakto čo neverí, že najlepší tuning je výmena scootra...a že lepšie je pchať peniaze do čínskej pomsty s neistým výsledkom. Ja čínu ako takú nezatracujem ale potenciál na zvýšenie výkonu je tam väčšinou minimálny.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Co sa tyka ekonomiky beriem skuter ako spotrebny material. Investovat za tu zabavu za sezonu 400-500 eur sa mi zda adekvatne zazitkom. Vymena ma vyjde v servise lacnejsie ako nakup naradia. Nemam chut nieco predavat a znovu kupovat a tunovat. Uz som si raz kupil JINLUN tak ho chcem dat do poriadku. Zase az tak vela penazi to nestoji.
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4571
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
lenze si uvedom ze servis robi opravy, tunovat cinsky 4-T skuter nema v popise prace nikto... cize tolko asi.. nikto ti nic negarantuje..
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Poštuduj si niečo o výmene valca na 4T(npr. ten môj návod ktorý som ti už posielal) , pozri si nejaké videa na YT a KIT určite vymeníš aj sam...
Veď každý nejako začínal a keď to urobíš dobre tak budeš mal s toho dobrý pocit že si si to urobil sam, a nie niekto v servise.... Dojetoto na tom nemáš čo... Akurát keby si zle nastavil rozvody a išiel štartovať a stretol by a ventil s piestom. Ale aj v návode som písal že po poskladaní radšej pretočiť par krát motor rukou, a ak sa nič nezablokuje tak až potom štartovať.... A ak to na prvý krát nezložíš dobre, tak budeš hľadal kde si spravil chybu, a keď nato prídeš tak sa to pokúsiš poskladať znova.... Veď každý sa učí na vlastných chybách....
Veď každý nejako začínal a keď to urobíš dobre tak budeš mal s toho dobrý pocit že si si to urobil sam, a nie niekto v servise.... Dojetoto na tom nemáš čo... Akurát keby si zle nastavil rozvody a išiel štartovať a stretol by a ventil s piestom. Ale aj v návode som písal že po poskladaní radšej pretočiť par krát motor rukou, a ak sa nič nezablokuje tak až potom štartovať.... A ak to na prvý krát nezložíš dobre, tak budeš hľadal kde si spravil chybu, a keď nato prídeš tak sa to pokúsiš poskladať znova.... Veď každý sa učí na vlastných chybách....
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie

A inak na taký čínsky scooter toho špeci vercajchu zas tak moc nepotrebuješ...Stačia bežné veci kľúče prípadne malá gola. Ke nieje gola tak kľudne aj obyčajné trubkové kľúče ak je k dačomu zlý prístup. A si pamätaj jedine čo si spravíš sám vieš jak je spravené a sám seba nikdy nikto ešte j.....Čo sa bežne stáva ak dakto dačo robí pre druhého. A na naučenie je takýto scooter super vec, pretože nehrozia veľké materiálne škody . Ak sa dačo na prvý raz napodarí. Ale v dnešnej dobe??? všade kopec informácii a videí čo a ako sa rozoberá alebo funguje. To už ozaj rozobrať taký motorček dokáže hocikto....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Takto podobne na modrobielo ho chcem nastriekat.
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... vy-skutru/
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... vy-skutru/
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2539
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Chces byt ako modre oko, vsak?? 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Hej, tato farebna kombinacia sa mi pacila najviac zo vsetkych skutrov na zraze. Este uvazujem dat do vetrakov diody.
- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Uz mi prisli veci od looka a velmi sa z nich tesim. Variator malosi a 160cccm naraku. Vymena ma vyjde na cca 60 eur to sa mi neoplati ani kupovat naradie a bude to spravene kvalitne. Zacal som citat toto forum a mam pocit ze ta moja cina nie je az taky srot ako niektore znackove skutre. Moja predstava je ze to dam v zime dokopy a vydrzi mi to celu sezonu ako to bolo aj tento rok. Keby sa mi to malo kazit ako niektore skutre tu z fora asi by som to CENZURA rovno do dunaja...
▀▄▀▄█▓▒░*Martin, na fore sa nenadava, kedze je Novy Rok, mas to bez varovania. - Davidian░▒▓█▀▄▀▄▀

▀▄▀▄█▓▒░*Martin, na fore sa nenadava, kedze je Novy Rok, mas to bez varovania. - Davidian░▒▓█▀▄▀▄▀
- modreOKO
- motorkár
- Príspevky: 2472
- Dátum registrácie: Po Aug 31, 2009 8:12 pm
- Skúter: Yamaha AEROX - Modroocko :)
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie



Yamaha AEROX - r-*projekt*polini corsa 0,7deci,21DO,multivar,elektr.vodna pumpa,Xkevlar...+++najmenej kazivý scooter z fóra
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4571
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Moko, ale Ty mas znackovy skuter, cize srot.. NARAKUsanov nemame.. 
Ved toto, keby bol tuning to iste, ako vymena Hardwareu v pocitaci..
Das lepsie cpu, ramku, gfx, vacsi disk a pojde to, po case kupis lepsiu graficku, väcsi disk etc., pokial dodrzis kompatibilitu, bude to fachat.
Nechceme Ti ani brat iluzie, len Ti chceme povedat, aby si si od toho az tolko nesluboval, z globalneho hladiska. Lebo vacsie supy, znamena vacsie opotrebenie.
Uz si na tom aj co to pojazdil a vsetky komponenty maju uz svoje zabehane vole, pruzenie, spoje, momenty matic a skrutiek a tak dalej. Treba si uvedomit, ze ked mu teraz zmenis srdce, tak to bude mat dopad na vsetky komponenty, obzvlast na tie ktore sa rozoberali. Je to ako ked na starom aute zmenis daku sustavu, komponent, vymenis tlmice, prevodovku, riadenie a narusis mu "zvyk", po case zacnu odchadzat veci, lebo zacali byt namahane trosku inac.
Cize treba zvolit spravny postup a ratat aj s takymito vecami, kym sa rozhodnes tunovat, a nez scoot poleti do Dunaja. Tak sa necuduj, ze sa niektore skutre kazia, lebo ludia tu naberaju skusenosti a idu castokrat metodou pokus-omyl. Tuning na klucik, so 100% zarukou uspechu na Slovensku ako "bezny zakaznik" akehokolvek servisu nehladaj. A mozem sa spytat, kto Ti to za tych 60€ zriesi!?
P.S.
To som ani nevedel Vladino, ze si sa na forko regol akurat na moju 30ku...
sent from my Nokia 5110

Ved toto, keby bol tuning to iste, ako vymena Hardwareu v pocitaci..
Das lepsie cpu, ramku, gfx, vacsi disk a pojde to, po case kupis lepsiu graficku, väcsi disk etc., pokial dodrzis kompatibilitu, bude to fachat.
Nechceme Ti ani brat iluzie, len Ti chceme povedat, aby si si od toho az tolko nesluboval, z globalneho hladiska. Lebo vacsie supy, znamena vacsie opotrebenie.
Uz si na tom aj co to pojazdil a vsetky komponenty maju uz svoje zabehane vole, pruzenie, spoje, momenty matic a skrutiek a tak dalej. Treba si uvedomit, ze ked mu teraz zmenis srdce, tak to bude mat dopad na vsetky komponenty, obzvlast na tie ktore sa rozoberali. Je to ako ked na starom aute zmenis daku sustavu, komponent, vymenis tlmice, prevodovku, riadenie a narusis mu "zvyk", po case zacnu odchadzat veci, lebo zacali byt namahane trosku inac.
Cize treba zvolit spravny postup a ratat aj s takymito vecami, kym sa rozhodnes tunovat, a nez scoot poleti do Dunaja. Tak sa necuduj, ze sa niektore skutre kazia, lebo ludia tu naberaju skusenosti a idu castokrat metodou pokus-omyl. Tuning na klucik, so 100% zarukou uspechu na Slovensku ako "bezny zakaznik" akehokolvek servisu nehladaj. A mozem sa spytat, kto Ti to za tych 60€ zriesi!?
P.S.
To som ani nevedel Vladino, ze si sa na forko regol akurat na moju 30ku...
sent from my Nokia 5110
- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Prepac David nejako mi to uslo ani som si to neuvedomil. Inak zelam Vam vsetkym stastny novy rok a vela km bez poruch 
Modroocko cital som aj o tvojom skutri .... kokos no ty si si tych oprav teda uzil to by si sa fakt nedoplatil za servis. Ale ten skuter je proste nadherny. Ja to nastriekam aby to vyzeralo trochu lepsie, ale na druhej strane nemoze vyzerat moc pekne, lebo ho parkujem na ulici a nebavilo by ma kazdy den ho davat a vyberat z brany. Take mensie opravy si samozrejme robim sam, ale ja na to nemam podmienky. Ked som mal tych 15-18 rokov tak som si motorky opravoval na ulici pred domom..
ale na to je trosku kosa vonku teraz...
Tych servisov som nasiel v BA viac ale pojde do lamaca. Za vymenu sady chce 48 eur a za vymenu variatora 16 eur. Len to tam budem musiet nejako dopravit....
S tym pocitam ze sa nieco moze tuningom pokaslat obavam sa co na to povie kluka.

Modroocko cital som aj o tvojom skutri .... kokos no ty si si tych oprav teda uzil to by si sa fakt nedoplatil za servis. Ale ten skuter je proste nadherny. Ja to nastriekam aby to vyzeralo trochu lepsie, ale na druhej strane nemoze vyzerat moc pekne, lebo ho parkujem na ulici a nebavilo by ma kazdy den ho davat a vyberat z brany. Take mensie opravy si samozrejme robim sam, ale ja na to nemam podmienky. Ked som mal tych 15-18 rokov tak som si motorky opravoval na ulici pred domom..



- kubo HC
- st. skútrista
- Príspevky: 581
- Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
- Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
- Bydlisko: Hlohovec
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
nič... kluka rozprávať nevie (ani po čínsky), to vydrží neboj neni to také brutálne zväčšenie objemu a je to 4T hovorím zo svojej skúsenosti kedže stýmto motorom som si v mojom scootri užil dosť, mal som ho rozobraný nakomplet,
poviem ti tak 160ku budeš cítiť a hlavne na krúťaku čo sa týka výkonu a maximálky tak ani moc nie, aby si stoho vyžmýchal niečo viac budeš potrebovať 4-ventilovú hlavu alebo hlavu s väčšímy ventilmy to je realnejšia možnosť kedže sa dá použiť seriová vačka, neodporúčam dávať ostrú vačku pokial nebudeš meniť kluku za niečo kvalitnejšie, daj tam hustejší olej nie klasiku 10W-40 ale daj trebarz 10W-50-60 dôležité je aby bol hustejši pri zohriatom motore čiže to druhé číslo, odporúčam vymeniť aj rozvodovú reťaz ale nato by si zas musel poliť motor čiže to kašlať vydrží, ked to chceš odblokovať poriadne musíš to správne natryskovať a hlavne vymeniť výfuk !! bud vykuchať pôvodný alebo si niečo vyrobiť alebo prispôsobiť napr. ja som mal z pitbiku malo to krásny zvuk a aj špecialne efekty vo forme plameňov
vario ... na max. ti moc nepridá aby si bol v obraze zo 160cc začínaj ladiť niekde medzi 11.5-13grami, aby to malo nejakú max. potrebuješ vymeniť prevody sú dosť krátke
to len tak v skratke rýchlo ked chceš nejakú foto dokumentáciu alebo inšpiráciu tak si pozri moj album na FB kedže tu na fóre tému založenú nemám https://www.facebook.com/media/set/?set ... 109&type=3 nechsa darí a pevné nervy
tak ako tu bolo spomenuté čína je čína ja som si robil všetko sám ale keby mám platiť servisu zato fúú
stále bolo čo robiť asi by som mal velký účet a druhá vec že servisom neverím takže si robím aj autá sám
z tej krajšej stránky užili sme si spolu dosť srandy bolo to také malé žihadlo na vyblbnutie v meste, malé svižné hučiace a strielajuce z výfuku
poviem ti tak 160ku budeš cítiť a hlavne na krúťaku čo sa týka výkonu a maximálky tak ani moc nie, aby si stoho vyžmýchal niečo viac budeš potrebovať 4-ventilovú hlavu alebo hlavu s väčšímy ventilmy to je realnejšia možnosť kedže sa dá použiť seriová vačka, neodporúčam dávať ostrú vačku pokial nebudeš meniť kluku za niečo kvalitnejšie, daj tam hustejší olej nie klasiku 10W-40 ale daj trebarz 10W-50-60 dôležité je aby bol hustejši pri zohriatom motore čiže to druhé číslo, odporúčam vymeniť aj rozvodovú reťaz ale nato by si zas musel poliť motor čiže to kašlať vydrží, ked to chceš odblokovať poriadne musíš to správne natryskovať a hlavne vymeniť výfuk !! bud vykuchať pôvodný alebo si niečo vyrobiť alebo prispôsobiť napr. ja som mal z pitbiku malo to krásny zvuk a aj špecialne efekty vo forme plameňov
vario ... na max. ti moc nepridá aby si bol v obraze zo 160cc začínaj ladiť niekde medzi 11.5-13grami, aby to malo nejakú max. potrebuješ vymeniť prevody sú dosť krátke
to len tak v skratke rýchlo ked chceš nejakú foto dokumentáciu alebo inšpiráciu tak si pozri moj album na FB kedže tu na fóre tému založenú nemám https://www.facebook.com/media/set/?set ... 109&type=3 nechsa darí a pevné nervy

tak ako tu bolo spomenuté čína je čína ja som si robil všetko sám ale keby mám platiť servisu zato fúú

z tej krajšej stránky užili sme si spolu dosť srandy bolo to také malé žihadlo na vyblbnutie v meste, malé svižné hučiace a strielajuce z výfuku

EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4571
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
No v Lamaci sa maju na co tesit.. =]
sent from my Nokia 5110
sent from my Nokia 5110
- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie



http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tuning-4t/
Mne ide v prvom rade o to aby bol v dobrom stave, lepsie zrychlenie ma potesi a aby som aj so spolujazdcom stihal na obchvatoch. Tu sadu 160ccm tam davam hlavne preto lebo mi to zerie olej a ja nechcem aby to zralo olej. Inak tie ciny su robene z bryndze a este k tomu z cinskej..

David nasiel som aj servis kde robia tuning myslim ze na to maju aj pristroje na doladovanie.
http://www.scooter-racing.sk/index.php/ ... nelli-pepe
Kubo HC po vymene variatora mam dat dlhsi remen?
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
pokial viem pristroje nemaju...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Davidian
- moderátor
- Príspevky: 4571
- Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
- Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Tak zas ale maju kopu reci okolo toho, to inde nevykryvaju..
sent from my Nokia 5110
sent from my Nokia 5110
- kubo HC
- st. skútrista
- Príspevky: 581
- Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
- Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
- Bydlisko: Hlohovec
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
dlhší remeň? to si musíš odsledovať ty, pokial ti ide na remenici a či by mohol ešte kúsok vššie,
výfuk že nemá vplyv? vo všeobecnosti na 4T ani nie ale na tejto chine kde je min. 28 prepážok určite má! a ešte aj zvuk to má jak kosačka ..... ,ved ten výfuk má min. 15kilo kks
robí to velmi velký odpor a ten motor je pridusený dosť,
halvu ti nekážem meniť ale hovorím že tu 160ku nebudeš nejako rapídne cítiť na výkone pokial to necháš na ostatných veciach zablokované ten motor je dosť poddimenzovaný to bude asi tým že sa báli že ta čínska bublanina (hliník) viac nevydrží
výfuk že nemá vplyv? vo všeobecnosti na 4T ani nie ale na tejto chine kde je min. 28 prepážok určite má! a ešte aj zvuk to má jak kosačka ..... ,ved ten výfuk má min. 15kilo kks

halvu ti nekážem meniť ale hovorím že tu 160ku nebudeš nejako rapídne cítiť na výkone pokial to necháš na ostatných veciach zablokované ten motor je dosť poddimenzovaný to bude asi tým že sa báli že ta čínska bublanina (hliník) viac nevydrží
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
vyfuk u serie cina ma priemer zvodu vhodny pre 50ccm a nie pre 160ccm
cize zly vyplach valca a velka brzda vykonu aj krutaku...

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Velmi sa mi paci toto forum mate vela skusenosti, bavi vas to a ste ochotni poradit za co som vam vdacny. Len je tu tolko info ze budem potrebovat asi pol roka na to aby som to cele precital..
K tomu vyfuku, ak je to tak ako pisete asi by som s tym mal nieco urobit. Ale pozeral som ceny a to vychadza tak 150-200 eur. Kilo sem dve kila tam a hned je 1500 v ..... spotrebnom materialy.
Ten priemer zvodu by mohol vysvetlovat vysoku spotrebu. Papa mi to 3,5l co sa mi zda neskutocne vela na to ze vazi 105kg je to 125-ka a stvortakt bez tuningu, ked to porovnam s autom ktore ma tonu objem dajme tomu 1300 a zerie do 10l. A na to ze to zerie olej po 13000 km nemam iny vyraz ako bryndza
Mate nejaky tip na konkretny vyfuk pre moj skuter ale taky aby bol tichy, pripadne lacnejsiu alternativu ako by sa dal vyriesit ten priemer zvodu?

K tomu vyfuku, ak je to tak ako pisete asi by som s tym mal nieco urobit. Ale pozeral som ceny a to vychadza tak 150-200 eur. Kilo sem dve kila tam a hned je 1500 v ..... spotrebnom materialy.

Ten priemer zvodu by mohol vysvetlovat vysoku spotrebu. Papa mi to 3,5l co sa mi zda neskutocne vela na to ze vazi 105kg je to 125-ka a stvortakt bez tuningu, ked to porovnam s autom ktore ma tonu objem dajme tomu 1300 a zerie do 10l. A na to ze to zerie olej po 13000 km nemam iny vyraz ako bryndza

Mate nejaky tip na konkretny vyfuk pre moj skuter ale taky aby bol tichy, pripadne lacnejsiu alternativu ako by sa dal vyriesit ten priemer zvodu?
- kubo HC
- st. skútrista
- Príspevky: 581
- Dátum registrácie: Po Máj 23, 2011 9:40 pm
- Skúter: EX Skútrista, ale stále držím svami :)
- Bydlisko: Hlohovec
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
vidíš hovorím výfuk je velka brzda u tohto skútru sám najuznávanejší mi to potvrdil,
zvod si môžeš dať aj vyrobiť z nejakej tenkostennej ocele hocijaký lepší majster ti to určite s COčkom pozvára ... koncovka už je natebe akú si vyberieš cena/vzhlad/zvuk
zvod si môžeš dať aj vyrobiť z nejakej tenkostennej ocele hocijaký lepší majster ti to určite s COčkom pozvára ... koncovka už je natebe akú si vyberieš cena/vzhlad/zvuk
EX: Yamasaki YM125 - 160cc tuned engine
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
Now: ČZ125 (175cc) model 453.02 - 1962
- martinvalach76
- chodec
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: St Aug 08, 2012 6:42 pm
- Skúter: JINLUN 125
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
Vidim, ze s tym skutrom si este uzijem zabavy... Ale ked som mal pioniera bolo to ovela horsie bez ruksaku s naradim som nemohol ist ani na krok..
A nestacilo by kupit len ten zvod, ci to sa nepredava?

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: oprava + tuning scootra ba a okolie
samotny zvod sa nepredava...co by bol dobry zaklad na vyrobu noveho je zvod z ciny 2t 50ccm...to je cca dobry priemer...idealne splasit stare dlhe koleno napilit na kusky a pozvarat nazad...akurat potom by bolo dobre upravit aj koncovku nech je jemne priepustnejsia...alebo ak chces za symbolicku cenu mam tlmic z piaggia 125-250 (uz bez zvodu) ale ten vyfuk je oproti cine ina liga a ma aj katalyzator...
spotrebu moto a auta nemozes porovnavat...auto ma pracovne otacky 2000-3500, skuter ma volnobeh pri 1800otackach a pracovne ma 5500-8000... ked chces porovnavat spotrebu tak na to je specificka spotreba (kolko paliva je treba na 1kW vykonu)...u karburatoroveho motora mas 125ccm spotrebu od 3l vyssie...
spotrebu moto a auta nemozes porovnavat...auto ma pracovne otacky 2000-3500, skuter ma volnobeh pri 1800otackach a pracovne ma 5500-8000... ked chces porovnavat spotrebu tak na to je specificka spotreba (kolko paliva je treba na 1kW vykonu)...u karburatoroveho motora mas 125ccm spotrebu od 3l vyssie...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov