Čo to znamená EURO3 (u scootrov)
Moderátor: Moderators
- Jostobb
- motorkár
- Príspevky: 1563
- Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: B.Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Čo to znamená EURO3 (u scootrov)
Kedže to tu už niekto spomenul že od nového roka by sa mali dodávať len Euro 3 scootre ...TAkže ja by som sa chcel spýtať že čo vlastne musí mať taký Euro3 scooter !!?? v čom to je iné v čom to bude horšie a v čom to bude lepšie ?
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
euro 3 znamena koniec cinskych 2t kopii a vecsiny europskych 2t motorov...uz len 4t so sekundarnym privodom vzduchu do vyfuku a s katalizatorom...asi uz aj rovno s trojcestnym...cize ako vravel had...ceny hore vykon dole
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- matio
- st. skútrista
- Príspevky: 622
- Dátum registrácie: St Apr 25, 2007 11:01 am
- Skúter: Motorro Polly 50
- Bydlisko: Žilina, 49°11'55.69"N 18°44'7.44"E
- Kontaktovať užívateľa:
Norma | Zavedenie | CO | HC | HC+Nox | NOx | PM
Euro 2 | 01/1996 | 2,20 | - | 0,50 | - | -
Euro 3 | 01/2000 | 2,30 | 0,20 | - | 0,15 | -
takto to plati pre osobne auta s benzinovym motorom, jednotky su vraj v gramoch na meter ... preco je to tak, to sa ma nepytajte
takze vybalte technicaky a mozte si skontrolovat, co ako splnate
ps: mi nexce zobrazit tie medzeri, tak si to musite domysliet, je to ako tabulka
edit: kukal som do technicaku a vsetky normy euro3 som splnil
zrejme pre moto budu tie normy prisnejsie, kedze su tam mansie kubatury a auta zacianju od cca 1000cm3
Euro 2 | 01/1996 | 2,20 | - | 0,50 | - | -
Euro 3 | 01/2000 | 2,30 | 0,20 | - | 0,15 | -
takto to plati pre osobne auta s benzinovym motorom, jednotky su vraj v gramoch na meter ... preco je to tak, to sa ma nepytajte

ps: mi nexce zobrazit tie medzeri, tak si to musite domysliet, je to ako tabulka
edit: kukal som do technicaku a vsetky normy euro3 som splnil

Naposledy upravil/-a matio v Pi Jún 01, 2007 12:40 am, upravené celkom 2 krát.
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
u aut je uz davno euro 4 a ide sa na euro 5... u moto je euro 2 a ide sa na euro 3...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Kto neznášate striekačky ( a nie len u dochtora)Bacil-BA napísal:Zbohom karburátorom...




Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
dovoz ojetin je vždy trocha volnejší... toto skorej je na NEW motore!!!!ale v podstate je to tak za pár rokov už len Ička budú a potom sa dostane na rad aj trojcestný CAT tak jak v autách
scootru zdar!!!! to bude paráda radosť z vozenia nič nebude dymiť a smrdieť... ale to už mna zuby boleť nembudú 




Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalo taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250Jostobb napísal:Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ?...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní

Naposledy upravil/-a geetee v Pi Jún 01, 2007 12:11 pm, upravené celkom 1 krát.
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
to vždy záleží na jakom limite sa dohodnú..ale trend je vždy to znižovať aj keď výrobcovia sa bránia kvôli výrobnej cene a tak....ale aj tak v konečnom dôsledku to zaplatíme my spotrebitelia....geetee napísal:dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalu taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250Jostobb napísal:Takže ak som to dobre pochopi tak skape karburátor a nastane éra priameho vstrekovania ? ... No a potom keď to nastane tak sa asi ani nebudú mocť dovážať euro2 scooty však ?...čiže dvojtaktom zachvľľu odzvoní

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
tak jak nepřežili 2 takty v sekačkách nepřežijou ani u skutru a nemá cenu se hadat že to není pravda mužem se akorát hádat kdy to budeVLADY napísal:to vždy záleží na jakom limite sa dohodnú..ale trend je vždy to znižovať aj keď výrobcovia sa bránia kvôli výrobnej cene a tak....ale aj tak v konečnom dôsledku to zaplatíme my spotrebitelia....geetee napísal: dvojtakty preziju aj euro4, nebojte, len euro2 pochovalu taku skvelu masinu akou je Aprilia RS250
-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Zaujímavé je, že u lodných motorov, kde sú prísnejšie požiadavky na ochranu životného prostredia vzhľadom na priamy styk výfukových plynov s vodou, stále dominujú dvojtakty. Aj keď už vačšinou striekačky, ale dvojtaktné. Použitý olej musí už niekoľko rokov spĺňať splňovať požiadavky TCW3 a musí byť vo vode biologicky odbúrateľný.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať.

Tak už zasa nič.
mynule som cital o dakom anglickom patente 4t motora bez ventilov a vie tocit v pohode 25tis ot cize vlastne ekologicky 2t pri 12500otBacil-BA napísal:Zaujímavé je, že u lodných motorov, kde sú prísnejšie požiadavky na ochranu životného prostredia vzhľadom na priamy styk výfukových plynov s vodou, stále dominujú dvojtakty. Aj keď už vačšinou striekačky, ale dvojtaktné. Použitý olej musí už niekoľko rokov spĺňať splňovať požiadavky TCW3 a musí byť vo vode biologicky odbúrateľný.
Takže ešte dvojtaktom nemusí odzvoniť, ak sa s tým bude chcieť výrobcom popasovať.

inak striekacka to isti a vecsi katalizator, cize aj v euro 5 budu 2T v pohode, a potom ak sa ti mali, das kit, odblokovane CDI a tuning fuk a mas zase 2T s doby kedy bolo dvolezite aby to dobre dimilo, lebo v tedy bolo iste ze je oleja dostatok

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni 

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
-
- chodec
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: Po Sep 11, 2006 4:18 pm
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
huh, ak sa nemýlim, tak vodík prudko reaguje s kyslíkom, alebo nie? tak by to bolo aj trochu rizikoalcatelko napísal:pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni

-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
vodík s kyslíkem nedělá vubec nic prostě se jen smíchá tak jak benzín se vzduchem a pokud ho nezapálíš nic nedělá ale ten motor běží klidně neb nemé klikovku tudíž žádné vibraceDeNy napísal:huh, ak sa nemýlim, tak vodík prudko reaguje s kyslíkom, alebo nie? tak by to bolo aj trochu rizikoalcatelko napísal:pride era wankelovho motora... uz sa len caka kedy sa bude dat normalne cerpat vodik...vykon vyssi jak terajsie motory, jednoducha konstrukcia skoro ziadne emisie a maly moze tocit v pohode 20-30tis otacok...zo 72ccm komory sa da v pohode vyzmykat 50koni
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
vibracie ma cca 1/12 oproti beznemu motoru...a huci jak kazdy motor...povod hluku je hluk od spalovania...vodik s kyslikom sa miesa az v spalovacej komore...vzduch ide normalne ako teraz a vodik sa vstrekuje priamo do komory...cize nesedis na atomovke
tieto motory je buducnost...vid bmw co stavia uz normalne motory na vodik 


............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
u wankela??? pri pouziti spravnych materialov nemusis do paliva davat vobec olej...staci mazat loziska...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
preco by nestacil?
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov