volnobeh
Moderátor: Moderators
volnobeh
Caute pls potrebujem radu mam aprilku sr50 lc a asi som najskor nieco posr.l v karbeze pretoze my nechce vobec drzat volnobeh aj ked mam uplne zatiahnutu skrutku na volnobeh cize mal by bit co najvyssi tak furt zdochne uz som zufaly ani startovat sa jej nechce velmi ....v najhorsom pripade budem musiet zohnat druhy karbez mam tam keihin pws 12....inac aka tam je origo tryska ?teraz tam mam 85.Dik za rady caute
aha no a to mas ten isty karbez keihin pws 12 ?Ja mam sr 50 lc rocnik 2000 preto sa pytam.No ked to nedam dokopy mohli by sme sa nejako dohodnut ked chces....este uvidim ci nieco nevyspekulujem mozno sa mi to podari nejak napravit ale neviem v com moze bit chyba...nerozumiem tomu ved som poskladal vsetko ako bolo ....
Inac aspon nieco si chcem overit pri skumani chyby...sytic mam auto a neviem ako ma fungovat.... pri studenom motore je ihla sytica vyssie a postupne ide ihla dole je to spravne? ked som ho vybral a v chladnej garazi napojil cisto na baterku tak ihla vysla cca 2mm von .... ten plast na vrchu sitica bol az teply...chcem sa vsak spytat ze ci sa ihla zacne vypustat az ked sa studeny motor nastartuje lebo ked mam iba zapnuty klucik v startovacej polohe a nestartujem sytic neni aktivny lebo ten vrch neni teply ako ked som to pripojil na bateriu priamo no ale ked nastartujem necham motor trocha zohriat tak ten plastovy vrch uz je teply cize sitic je aktivny... ako potom dostava sytic informaciu ze moze ist ihla dole ?Lebo ked je motor vypnuty tak ihla dole pri studenom motore nejde az pokial nenastartujem ...
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Sytič sa tu už síce preberal... ale treba byť dobrý aj k ostatným nie len k sebe sa,ešte raz ozrejmím situáciu . Ak to pracuje tak ako píšeš tak je to OK. sytič je ako termostat, čo sa týka princípu funkcie , ale zohrieva ho odporový drát čo je zapojený na 12V. ak zapneš zapalovanie takže keď sa po určitom čase zohreje a to tým skorej čím je vyššia okolitá teplota tak sa ihla vysunie a zavre prídavné palivo a sytič sa vlastne vypne.A ostane tak až do vychladnutia .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

oki takze sytic je pri zohriatom motore vlastne vysunuty to som chcel pocut tak dik za radu...cize 1 mozna pricina nedrzania volnobehu odpada... teraz rozmyslam nad dalsou pricinou a to ci moze mat vplyv na volnobeh poloha ihly kedze supatko je ovladane skrutkou volnobehu,ktoru mam dotiahnutu na max. cize supatko je v najvyssej moznej polohe ..no ale ihla neviem ci moze mat vplyv na volnobeh ...diki za dalsie rady uz vopred..caute
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Jasné že má ak zdvihneš šúpatko tak aj ihlu.... lebo šúpatko ovláda prietok vzduchu a ihla benzínu a sa to mieša dokopy .... ak máš šúpatko vyššie ako treba tak máš velký volnobeh a zo šroubom na nastavenie bohatosti už môžeš točiť doblba a nemá to žiaden vplyv potom už....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
