volnobeh

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
75ka
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 30
Dátum registrácie: Pi Máj 25, 2007 4:56 pm

volnobeh

#1 Príspevok od užívateľa 75ka » Ne Okt 14, 2007 5:03 pm

Caute pls potrebujem radu mam aprilku sr50 lc a asi som najskor nieco posr.l v karbeze pretoze my nechce vobec drzat volnobeh aj ked mam uplne zatiahnutu skrutku na volnobeh cize mal by bit co najvyssi tak furt zdochne uz som zufaly ani startovat sa jej nechce velmi ....v najhorsom pripade budem musiet zohnat druhy karbez mam tam keihin pws 12....inac aka tam je origo tryska ?teraz tam mam 85.Dik za rady caute

iwinko1

#2 Príspevok od užívateľa iwinko1 » Ne Okt 14, 2007 6:49 pm

no ja mam dojem ze origosku som mal 70siatku, a jeden karborator mam doma :D zbytocny

75ka
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 30
Dátum registrácie: Pi Máj 25, 2007 4:56 pm

#3 Príspevok od užívateľa 75ka » Ne Okt 14, 2007 7:19 pm

aha no a to mas ten isty karbez keihin pws 12 ?Ja mam sr 50 lc rocnik 2000 preto sa pytam.No ked to nedam dokopy mohli by sme sa nejako dohodnut ked chces....este uvidim ci nieco nevyspekulujem mozno sa mi to podari nejak napravit ale neviem v com moze bit chyba...nerozumiem tomu ved som poskladal vsetko ako bolo ....

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#4 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Okt 14, 2007 8:35 pm

Chybička se vloudila.... ešte raz to všetko skontroluj .... 8)
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

iwinko1

#5 Príspevok od užívateľa iwinko1 » Ne Okt 14, 2007 9:05 pm

no nevim akyy to je, ale sak ked sa ti nepodari mi napis a poslem ti foto

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ne Okt 14, 2007 9:24 pm

este saq s tym pohraj, nie hned kupovat novy

75ka
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 30
Dátum registrácie: Pi Máj 25, 2007 4:56 pm

#7 Príspevok od užívateľa 75ka » Ne Okt 14, 2007 11:03 pm

Inac aspon nieco si chcem overit pri skumani chyby...sytic mam auto a neviem ako ma fungovat.... pri studenom motore je ihla sytica vyssie a postupne ide ihla dole je to spravne? ked som ho vybral a v chladnej garazi napojil cisto na baterku tak ihla vysla cca 2mm von .... ten plast na vrchu sitica bol az teply...chcem sa vsak spytat ze ci sa ihla zacne vypustat az ked sa studeny motor nastartuje lebo ked mam iba zapnuty klucik v startovacej polohe a nestartujem sytic neni aktivny lebo ten vrch neni teply ako ked som to pripojil na bateriu priamo no ale ked nastartujem necham motor trocha zohriat tak ten plastovy vrch uz je teply cize sitic je aktivny... ako potom dostava sytic informaciu ze moze ist ihla dole ?Lebo ked je motor vypnuty tak ihla dole pri studenom motore nejde az pokial nenastartujem ...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#8 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Okt 15, 2007 5:50 pm

Sytič sa tu už síce preberal... ale treba byť dobrý aj k ostatným nie len k sebe sa,ešte raz ozrejmím situáciu . Ak to pracuje tak ako píšeš tak je to OK. sytič je ako termostat, čo sa týka princípu funkcie , ale zohrieva ho odporový drát čo je zapojený na 12V. ak zapneš zapalovanie takže keď sa po určitom čase zohreje a to tým skorej čím je vyššia okolitá teplota tak sa ihla vysunie a zavre prídavné palivo a sytič sa vlastne vypne.A ostane tak až do vychladnutia .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

75ka
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 30
Dátum registrácie: Pi Máj 25, 2007 4:56 pm

#9 Príspevok od užívateľa 75ka » Po Okt 15, 2007 7:30 pm

oki takze sytic je pri zohriatom motore vlastne vysunuty to som chcel pocut tak dik za radu...cize 1 mozna pricina nedrzania volnobehu odpada... teraz rozmyslam nad dalsou pricinou a to ci moze mat vplyv na volnobeh poloha ihly kedze supatko je ovladane skrutkou volnobehu,ktoru mam dotiahnutu na max. cize supatko je v najvyssej moznej polohe ..no ale ihla neviem ci moze mat vplyv na volnobeh ...diki za dalsie rady uz vopred..caute

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#10 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Okt 15, 2007 10:39 pm

Jasné že má ak zdvihneš šúpatko tak aj ihlu.... lebo šúpatko ovláda prietok vzduchu a ihla benzínu a sa to mieša dokopy .... ak máš šúpatko vyššie ako treba tak máš velký volnobeh a zo šroubom na nastavenie bohatosti už môžeš točiť doblba a nemá to žiaden vplyv potom už....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"