NAČO je toto??? (ventile Kymco XC 250)
Moderátor: Moderators
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Je mi to jasné že to nieje hej rup šup hlavne na Tvojom strojku... zato ja som tam za cca 5-6 min lebo dám von vaničku predný dekel spodsedala a potom už len ten z vačkovky.... aj tak by som mal pozreť vôle na ventiloch.... 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
-
Crossbiker
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Tak dekompresor..... možno áno možno nie...lebo je divné že to má v podstate až na nejaké rozdiely dané velkosťou kolies a uchytenia pruženia a kolesa rovnaký motor ako môj GD a ten to tam nemá a okrem toho ešte automatický dekompresor musí byť aj nejak ovládaný aby bol funkčný len pár otáčok po začiatku štartovania a potom sa vypol aby motor mal kompresiu a dal sa naštartovať a hento mi nejak nepasuje lebo že vraj to zaberá stále a za dalšie načo by to tam bolo keď nemáme klasické nakopávačky ale len elektrický štartér??? Aby sa ulahčilo elektroštartéru ? OK ale prečo XC áno a GD nie? Ale je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť.. dokial nevidím naživo tak som z toho voľajaký onô - zmetený..... 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Bobo
- st. skútrista

- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
No ja teda neviem... Možné je všetko, ale prečo to nie je v dielenskej príručke na fotke rozvodov a ani v schémachtheruck napísal:chlapci chlapci... to je automaticky dekompresor aby si mohol nastartovat na jeden krat a ne tocit/kopat ako blazen. pouziva sa to na 1-valcovych motorch
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
-
Bacil-BA
- motorkár

- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
To som si najprv myslel aj ja, že jen to proti spätnému pretočeniu vačky (a aj kľuky). Pri vypnutí jednovalcového 4T motora je občas počuť také divné buchnutie, ako keby motor pri poslednej otočke nepretlačil kompresiu a hodilo to kľukou naspäť proti smeru točenia, potom vznikne taký "buch". Ale to nezodpovedá smeru naznačeného točenia vačkovky na jednej z fotiek so šípkami pohybu súčiastok. Tak nefím...rspeed napísal:... ono mi to pripada ze to zamedzuje pretoceniu vacky do opacnej strany alebo zamedzuje zastaveniu vacky v urcitej polohe ...
Tak už zasa nič.
-
Bacil-BA
- motorkár

- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Pozeral som znova a znova tie foto. Vačkovka sa musí točiť naopak, ako to TAO naznačil, inak by sa na tom "dzindzku" vačkovka zastavila. Ten kockatý výstupok udiera zozadu na šikmú časť "dzindzika", ten odskočí a pružinka ho vráti späť, ale ak sá tá kocka točí naopak, tak sa na plochej strane toho "dzindziku" zastaví a teda vačka sa nepretočí sa spať. Chcelo by to ešte vedieť, v akej polohe a fáze je piest, keď je ten kockatý výstupok presne hore a teda v momente, keď míňa "dzindzik".
Ak by to ale aj bolo proti pretočeniu, to by zbytočne dostávala na frak zasa rozvodová reťaž.
Kua to je magorina. Zmontuj to dolu a máš pokoj.
Ak by to ale aj bolo proti pretočeniu, to by zbytočne dostávala na frak zasa rozvodová reťaž.
Kua to je magorina. Zmontuj to dolu a máš pokoj.
Tak už zasa nič.
-
geetee
-
aumirek
- st. skútrista

- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
no nevím připadá mi to jako blbost musel by to ovládat nějakou páčkou a to by věděl nebo nějakej elektromagnetickej ventil neznám zpusob aby byl automatickej a bez nějakého ovládáni jak by ten motor poznal kdy je třeba aby byl v provozu a kdy ne no ty možná něco takového znáš tak nás pouč a vysvětli principtheruck napísal:je to ten dekompresor nevim co vacej tu o tom riesite

