nova konstrukcia variatora: J-Costa

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#51 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Mar 06, 2009 12:20 am

nasiel som graf, kde je porovnanie serioveho variatora s J-Costa variatorom prave pre moj motor, teda Piaggio 250 Motor Quasar (akurat ze IE, co je tusim elektronicke vstrekovanie, ale rozdiel oproti karburatoru nie je zasadny, sa mi vidi). Otazka znie, ci to nie je reklamny graf od J-Costa (zvadza ma to logo).

Takze tu je graf:
Obrázok
obrazok v povodnej kvalite: http://img12.imageshack.us/img12/6733/j ... 0iegra.jpg

Legenda:
tmavomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
svetlomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom
oranzova ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
cervena ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom

Zhrniem hodnoty:
viac konikov a vyssi krutiaci moment v celom priebehu rychlosti... (nizsie hodnoty nez papierove su tu preto, lebo papierove hodnoty su hodnoty namerane na kluke, a tieto su namerane na kolese, co je vzdy menej)
seriovy variator: 16.5Nm/19.1HP
J-Costa variator 21.9Nm/21.3HP

Myslim si, ze rozdiel vo vykone je rozhodne ZASADNY, aj ked v tomto grafe pre zmenu nevidim ziaden rozdiel v maximalkach... Ak verime hodnotam v tomto grafe, tak samozrejme taketo zrychlenie (0-98km/h za 4.4s) ani maximalku (148km/h) na ceste clovek nedosiahne, najma kvoli odporu vzduchu, a dalej kvoli vyssej hmotnosti (jazdec ako pridana hodnota) a valivemu odporu (samotne predne koleso + vplyv hmotnosti jazdca na obe kolesa + vplyv samotneho tlaku vzduchu ako pritlaku na scooter, teda opat kolesa).
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#52 Príspevok od užívateľa Jostobb » Pi Mar 06, 2009 9:56 am

bandite ... sa mi zdá alebo ty si z toho J-Costa namäkko :lol: :ROFL: si sa zaľúbil čoo ? :ROFL:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#53 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Mar 06, 2009 10:44 am

nie, nezalubil som sa :D , ale mna ked nieco zaujme, tak chcem o tom vediet co najviac informacii... tu ma zaujala ina konstrukcia, ktora slubuje iste vyhody, a navyse je to otestovane (na maxikoch) a majitelia si to pochvaluju... Ak sa J-Costa nahodi na serioveho maxika, tak to (vraj) netreba ladit. AA250 je dobry stroj, rozhodne nie som na ceste prekazkou, ale kazdy z nas vie, ze ak by jeho stroj zrychloval viac, tak by mu to bolo len a len k prospechu (najma pri obiehani, a duplom pri jazde vo dvojici). Zaroven som obmedzeny maximalkou 130km/h, na ktoru navyse od 110 dostavam dost dlho, takze aj zvysenie maximalky a vykonu v oblasti od 110km/h by som len a len uvital... A to vsetko mi J-Costa ponuka za solidny peniaz.

Akurat ja ako taky mam tu "chybu", ze ked najdem vela informacii na webe, chcem sa s vami o to podelit, a tym padom vas trosku zahlcujem velkym mnozstvom informacii a posobim ako nejaky dealer... :D

Trebars ten graf pre Piaggio 250 - mohol som sem dat len obrazok a kazdy nech si vycita z neho, co chce... ale ja to radsej aj popisem a vyvodim zavery... a prispevok narastie - dufam, ze to nikoho neodradi. :) (uz aj tento prispevok som naklepkal dlhsi, nez som planoval)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#54 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Mar 06, 2009 11:12 am

inac kazde tuning vario netreba ladit na seriovke (teda okrem race)...cize ked si kupis malossi alebo polini len nahodis a ides...je to ladene uz vo fabrike...

zeby som sa dal na vyvoj variatorov? 10min. rozmylsania a hned ma napadlo jedno zaujmave riesenie :D este zohnat cnc frezu a flak hlinika :twisted:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#55 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Mar 06, 2009 5:09 pm

graf pre minarelli 50: http://jcosta.uinfor.com/images/zoom/va ... i_50cc.pdf
graf pre keeway 125 (uvadza sa focus, matrix): http://jcosta.uinfor.com/images/zoom/va ... ay_125.pdf

rozne dalsie grafy (vratane tychto) najdete na: http://www.jcostacompetition.co.uk/products.html (vyberiete si objem motora a potom v tabulke kliknite na Graphic, ak je v ponuke pre vas motor)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#56 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Pi Mar 06, 2009 8:17 pm

Ten graf hore na Piagio250 je presne na môj motor iE. :good:
Ak sa dostanem do situácie, že budem musieť rozoberať vario tak do toho asi pôjdem. :Yahoo!:
Hádam to bude živšie, aj keď maximálka sa asi nezmení. Doteraz som na GPS nameral max. 139,7km/h.
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#57 Príspevok od užívateľa Rips. » Pi Mar 06, 2009 9:18 pm

Sry neviem preco to ten link nedalo http://www.maxi-scoots.com/postnuke/ind ... pic&t=2810
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#58 Príspevok od užívateľa dr.snake » Pi Mar 06, 2009 9:38 pm

pisat sa moze hoc co>>>> 5 litrov je dost>>>a ci mi to ide 115 lebo 125 mam to v riti :lol:
ide mi hlavne o zrychlenie od 0-60 ale zase oak chcem zrychlenie kupim si horneta ne bucoru 125ccm majesty neee? no
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#59 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Mar 06, 2009 11:24 pm

Bacil-BA napísal:Ten graf hore na Piagio250 je presne na môj motor iE. :good:
Ak sa dostanem do situácie, že budem musieť rozoberať vario tak do toho asi pôjdem. :Yahoo!:
Hádam to bude živšie, aj keď maximálka sa asi nezmení. Doteraz som na GPS nameral max. 139,7km/h.
zivsie to bude jednoznacne, o tom kazdy majitel básní... :) A som presvedceny, ze aj maximalka (v tomto pripade iba) o malicko stupne, pretoze scooter ma aj v tych vyssich rychlostiach viac sily, takze o trosku lepsie bude prekonavat odpor vzduchu... ale tych nejakych 147km/h je zrejme konstrukcna hranica, proste maximalne otacky motora + maximalne otvoreny variator + nemenene prevody.

maly OT: A to kukam, ze si to vytiahol so seriou na 139,7 (GPS), to na rovinke pri bezvetri, alebo dolekopec s vetrom odzadu? Ja mam maximalku udavanu 130km/h a tolko to aj ide (na dlhej rovinke).
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#60 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ne Mar 08, 2009 5:15 pm

tu si mozete precitat prispevok od uzivatela, ktory ma J-Costa na 500ccm Fuoco, plusy aj minusy... (po anglicky) Predtym bol k tomu znacne skepticky, poziadali ho o vyjadrenie sa, napisal podla mna vyvazenu recenziu.
link: http://www.modernvespa.com/forum/topic2 ... sc&start=0 (2. prispevok, potom samozrejme prebieha diskusia)

A chceli ste vediet nejake minusy - uviedol, ze scooter teraz menej brzdi motorom, teda kto je zvyknuty brzdit motorom, bude musiet viac zapojit brzdy - teda o nico vyssie opotrebenie brzdovych platniciek... ale neskor v diskusii uviedol, ze ked sa tie valceky vo variatore zabehli (vytvorili sa plosky), brzdi to motorom lepsie, ba dokonca viac nez seriovy variator...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#61 Príspevok od užívateľa Rips. » Ne Mar 08, 2009 5:22 pm

Tak uz len zohnat prachy :D a kto to chce skusit prvy ?....
podpis som si este nenastavil

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#62 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Ne Mar 08, 2009 9:12 pm

Ja. :Yahoo!:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#63 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ne Mar 08, 2009 9:40 pm

Bacil, ale vazne? Ja nad tym tiez dost vazne uvazujem, nase Piaggio 250tky vraj velmi oziju... a aj znamy na XC250 do toho tiez pojde, ak pojdem ja... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#64 Príspevok od užívateľa Rips. » Ne Mar 08, 2009 10:03 pm

Tak ak do toho pojdete tak pls piste sem aj tie najmensie podrobnosti :good: ..... A bandit nevies ako to je z 125ccm motormy o tých som moc nenasiel :(
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#65 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ne Mar 08, 2009 10:22 pm

skusim pohladat... ak najdem, dam to sem... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#66 Príspevok od užívateľa theruck » Po Mar 09, 2009 9:24 pm

len ci to neni drahsia verzia niecoho co uz tu davno mame... ved z nicoho ten vykon nevydolas musis ho mat na motore a ak tam je tak to mozes naladit aj na normalnom variatore ale ak je to lacne tak prosim. ked sa to ale opotrebuje aby nebol plac :)

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#67 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Mar 09, 2009 9:31 pm

podla reakcii na inych (anglicky pisucich) forach je variator aj po 12-15tisic milach bez znamok poskodenia... (zavazia zvyknu menit po 6-7k az 12k kilometroch, podla sposobu jazdy a podla kubatury)

samozrejme, ak do toho pojdem, tak na vlastne riziko... a zaroven sa ostatnym clenom side akakolvek moja skusenost ohladom J-Costa... ved o tom su fora, aby sme sa podelili. Teda aj "plac" by bol z tohto pohladu uzitocna informacia... :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Rips.
motorkár
motorkár
Príspevky: 1043
Dátum registrácie: Po Jan 26, 2009 3:21 pm
Skúter: Kawasaki er6n 2010

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#68 Príspevok od užívateľa Rips. » Po Mar 09, 2009 10:13 pm

Chceme samozrejme vediet vsetko ked do toho pojdes takze aj plac :D Ale zelam aby to bol plac radosti :wink:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#69 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Mar 10, 2009 12:18 am

nieco pre majitelov maxika Kymco Xciting 250:

na strankach J-Costa, odkial mam tie grafy, bol link na graf pre XC250 je nefunkcny... Napisal som firme J-Costa mail, kde som ich na to upozornil a poziadal o subor, a aj ked to na strankach este stale neopravili, poslali mi mailom prave ten graf, takze sa s vami podelim.

Obrázok

povodna kvalita: http://img10.imageshack.us/img10/416/jc ... mco250.jpg

Legenda:
tmavomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
svetlomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom
oranzova ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
cervena ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom

Zhrniem hodnoty:
viac konikov a vyssi krutiaci moment v celom priebehu rychlosti, navyse sprevadzane rapidnym narastom maximalnej rychlosti (cca na uroven J-Costa na AA250)
seriovy variator: 17.4Nm/17.9HP
J-Costa variator 19.9Nm/20.2HP


A dalej - kedze mam znameho, ktory ma XC250 a jeho XC250 sa mi zda subjektivne zivsi, pohral som sa s mierkami grafov a skombinoval som ich pre porovnanie AA250 vs XC250, vysledky su tu:

XC a AA250 - seriove variatory
Obrázok

Popis (seriove variatory):
V rychlostiach do 50km/h ma XC navrch vdaka vyssiemu krutiacemu momentu, teda lepsie zrychlenie... potom sa karta postupne otaca, maximalku ma XC podla vysledkov pomerne nizku. Je tak zrejme pravdou, ze tachometer XC-cka pri vyssich rychlostiach dost zavadza - premeriava - mam s tym vlastnu skusenost (porovnanie s GPS), a spominaju to aj ini uzivatelia. Subjektivne sa mi vsak (aj zrejme vdaka tachometru) zdalo byt XC zivsie nez moj AA250 :)


XC a AA250 - variatory J-Costa
Obrázok

Popis (variatory J-Costa):

Krutiace momenty oboch scootrov pekne podskocili, AA250 ma mierne navrch. Aj oba vykony podskocili, AA250 si udrzal naskok. Avsak co je velmi dolezite a zjavne, XC sa maximalkou krasne dotiahol na AA250, ktoremu variator papierovo maximalku na brzde nepridal.


mala poznamka: otazne je, nakolko sa da grafom od J-Costa verit, pretoze napriklad v grafe pre J-Costa Xciting 250 bolo meranie s J-Costa variatorom robene 22. februara 2007, a meranie serioveho Kymca o vyse roka neskor, a totiz 15. aprila 2008. Moze to byt nejaky zlepeny graf, alebo len vymysel. Mozno prave preto bol a stale je link na spominany graf nefunkcny... :unknown:
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#70 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Mar 10, 2009 1:03 am

neda mi to ale pozrite si ten graf kymca...a konkretne podmienky merania...a hlavne datumy merania...silno pochybujem ze to merali na identickom motore...viem ze j.. vkuse ale ked prezentujem zazracne veci tak aspon na taketo detaily si dam pozor...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#71 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Mar 10, 2009 1:10 am

ano, suhlasim s pripomienkou, a vsimni si aj posledne vety v mojom predoslom prispevku ;) (tym chcem povedat, ze tiez som si to vsimol, a tiez som na to poukazal, prispevok je needitovany) :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#72 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Mar 10, 2009 9:23 am

jj...tvoju odpoved som si nevsimol...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#73 Príspevok od užívateľa jean » Ut Mar 10, 2009 10:32 am

Neviem, sa mi to zdá až moc veľký nárast, straty sú najmä v trení remeňa s remenicou. Žeby samotný variátor na valčekoch mal také straty? Šak to niekto vyskúšajte, ak to funguje, tak si kúpim aj ja :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#74 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Mar 10, 2009 10:51 pm

nejaky ten popis zo scootlandu, pridany tam bol 06.03.2009:
Jako první v ČR Vám představujeme novinku - variátory J-Costa. Jde o naprosto novou konstrukci, ve variátoru nejsou žádné válečky. Převodování zajištují kluzné špalíky které slouží jako náhrada za válečky.

Konečně se nám dostal do rukou první kousek na motor Piaggio 50 a Minarelli 150, můžeme tedy přinést první zkušenosti:

U 50ccm variátoru na motor Piaggio došlo oproti sériovému variátoru ke zlepšení dynamiky i maximální rychlosti, subjektivně bychom jej přirovnali k variátoru Malossi Multivar.

U 150ccm Majesty byl výkonový rozdíl po celou dobu zrychlení cca 1,5ps, výrazný byl nárust maximální rychlosti a to o cca 20km/h. Ještě větší radost ale přišla při přojížďce po silnici, skútr má brutální starty a při stejné maximální rychlosti nižší otáčky a značnou rezervu pro další zrychlení. Projížďka nám opravdu vykouzlila úsměv na rtech.

Mnoho z Vás se ptalo po srovnávacím testu variátoru J-Costa a Malossi Multivar. Tento test připravujeme pro skútr Yamaha Majesty 125 a Piaggio X9 500, v současné době čekáme na dodání dílů a jakmile tu vše bude, test se objeví v novinkách.

Takto vypadá první graf z Yamahy Majesty 150
Obrázok
link na zdroj: http://blog.scootland.cz/2009/03/variatory-j-costa.html
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
viper
motorkár
motorkár
Príspevky: 1035
Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
Skúter: Kawasaki Versys 2009
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: nova konstrukcia variatora: J-Costa (!!!)

#75 Príspevok od užívateľa viper » St Mar 11, 2009 7:51 pm

Toto som nasiel na nete.Je to test viacerych variatorov,valcekov a porovnanie na brzde.
Prílohy
polini%20variator%20test%20gts250.pdf
(4.42 MiB) 129 stiahnutí
Kawasaki Versys Touring Edition
Obrázok

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"