Takze tu je graf:

obrazok v povodnej kvalite: http://img12.imageshack.us/img12/6733/j ... 0iegra.jpg
Legenda:
tmavomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
svetlomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom
oranzova ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
cervena ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom
Zhrniem hodnoty:
viac konikov a vyssi krutiaci moment v celom priebehu rychlosti... (nizsie hodnoty nez papierove su tu preto, lebo papierove hodnoty su hodnoty namerane na kluke, a tieto su namerane na kolese, co je vzdy menej)
seriovy variator: 16.5Nm/19.1HP
J-Costa variator 21.9Nm/21.3HP
Myslim si, ze rozdiel vo vykone je rozhodne ZASADNY, aj ked v tomto grafe pre zmenu nevidim ziaden rozdiel v maximalkach... Ak verime hodnotam v tomto grafe, tak samozrejme taketo zrychlenie (0-98km/h za 4.4s) ani maximalku (148km/h) na ceste clovek nedosiahne, najma kvoli odporu vzduchu, a dalej kvoli vyssej hmotnosti (jazdec ako pridana hodnota) a valivemu odporu (samotne predne koleso + vplyv hmotnosti jazdca na obe kolesa + vplyv samotneho tlaku vzduchu ako pritlaku na scooter, teda opat kolesa).





 
   si sa zaľúbil čoo ?
 si sa zaľúbil čoo ?   , ale mna ked nieco zaujme, tak chcem o tom vediet co najviac informacii... tu ma zaujala ina konstrukcia, ktora slubuje iste vyhody, a navyse je to otestovane (na maxikoch) a majitelia si to pochvaluju... Ak sa J-Costa nahodi na serioveho maxika, tak to (vraj) netreba ladit. AA250 je dobry stroj, rozhodne nie som na ceste prekazkou, ale kazdy z nas vie, ze ak by jeho stroj zrychloval viac, tak by mu to bolo len a len k prospechu (najma pri obiehani, a duplom pri jazde vo dvojici). Zaroven som obmedzeny maximalkou 130km/h, na ktoru navyse od 110 dostavam dost dlho, takze aj zvysenie maximalky a vykonu v oblasti od 110km/h by som len a len uvital... A to vsetko mi J-Costa ponuka za solidny peniaz.
 , ale mna ked nieco zaujme, tak chcem o tom vediet co najviac informacii... tu ma zaujala ina konstrukcia, ktora slubuje iste vyhody, a navyse je to otestovane (na maxikoch) a majitelia si to pochvaluju... Ak sa J-Costa nahodi na serioveho maxika, tak to (vraj) netreba ladit. AA250 je dobry stroj, rozhodne nie som na ceste prekazkou, ale kazdy z nas vie, ze ak by jeho stroj zrychloval viac, tak by mu to bolo len a len k prospechu (najma pri obiehani, a duplom pri jazde vo dvojici). Zaroven som obmedzeny maximalkou 130km/h, na ktoru navyse od 110 dostavam dost dlho, takze aj zvysenie maximalky a vykonu v oblasti od 110km/h by som len a len uvital... A to vsetko mi J-Costa ponuka za solidny peniaz. (uz aj tento prispevok som naklepkal dlhsi, nez som planoval)
 (uz aj tento prispevok som naklepkal dlhsi, nez som planoval)

 
 













