Takze tu je graf:

obrazok v povodnej kvalite: http://img12.imageshack.us/img12/6733/j ... 0iegra.jpg
Legenda:
tmavomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
svetlomodra ciara je priebeh krutiaceho momentu v Nm (merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom
oranzova ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) s nahodenym J-Costa
cervena ciara je priebeh vykonu v konskych silach (HP - merane na zadnom kolese) so seriovym variatorom
Zhrniem hodnoty:
viac konikov a vyssi krutiaci moment v celom priebehu rychlosti... (nizsie hodnoty nez papierove su tu preto, lebo papierove hodnoty su hodnoty namerane na kluke, a tieto su namerane na kolese, co je vzdy menej)
seriovy variator: 16.5Nm/19.1HP
J-Costa variator 21.9Nm/21.3HP
Myslim si, ze rozdiel vo vykone je rozhodne ZASADNY, aj ked v tomto grafe pre zmenu nevidim ziaden rozdiel v maximalkach... Ak verime hodnotam v tomto grafe, tak samozrejme taketo zrychlenie (0-98km/h za 4.4s) ani maximalku (148km/h) na ceste clovek nedosiahne, najma kvoli odporu vzduchu, a dalej kvoli vyssej hmotnosti (jazdec ako pridana hodnota) a valivemu odporu (samotne predne koleso + vplyv hmotnosti jazdca na obe kolesa + vplyv samotneho tlaku vzduchu ako pritlaku na scooter, teda opat kolesa).